Kız arkadaşım bende ayrılalı henüz 1 ay oldu ayrılma sebebi ise bende soğuduğunu sıkıldığını söyledi ayrıldıktan 3 hafta sonraya kadar hep konuşur dertleşir hatta buluşurduk (onun arkadaşlarından gizli saklı) bu 3 haftada sürekli soruyordum neyim eksikti neyi eksik koydum hep sen hiiçbirşeyi eksik koymadın gerçekten çok iyidin sadece uyuşmadık yoruldum soğumdum sıkıldım diip duruyordu ben resmen kılıbık gibiydim onuda söyliim sırf üzülmesin istediğini yapiim sevdiğim için. 3 haftanın ardından yani geçen hafta beni aramamaya aradığımdada soğuk soğuk konuşmaya başladı bir kaç gün sonra bende araştırdım soruşturdum en yakın arkadaşının arkadaşı ondan hoşlandığını söylemiş ve bir tanışın ne olacakki demiş bunlar tanışmış felan bende gittim eski sevgilimi yanıma çağırdım 1 saat felan konuştuk "onunla tanıştım belki 1-2 hafta sonra onunla sevgili olabiliriz" dedi "sende birini bul iyi geliyor" dedi.
Lütfen yardım edin unutamıyorum kafayı yiicem çektiğim acıyı ilk defa yaşıyorum ilk defa birine aşık oldum kendime zarar vermekten korkuyorum artık o derece (yapmamda). Onu pişmanmı ettirsem? nasıl ettircem? unutsammı unutamıyorum nasıl herşey mükemmelken uyuşmuyorduk sıkıldım soğudum diip ayrılır ve bu kadar kısa sürede unutur kıskandırsammı nasıl yapıcam gözüm başkasını görmüyor her yerde o.
Bazı kızlar ilgiyi sever buda öyleydi ayrılmamıza rağmen ilgi gösteriyordum geçen hafta ona ilgi gösteren biri olunca beni attı artık ilgime ihtiyacı yok yani böyle olduğunu düşünüyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Lütfen yardım edin unutamıyorum kafayı yiicem çektiğim acıyı ilk defa yaşıyorum ilk defa birine aşık oldum kendime zarar vermekten korkuyorum artık o derece (yapmamda). Onu pişmanmı ettirsem? nasıl ettircem? unutsammı unutamıyorum nasıl herşey mükemmelken uyuşmuyorduk sıkıldım soğudum diip ayrılır ve bu kadar kısa sürede unutur kıskandırsammı nasıl yapıcam gözüm başkasını görmüyor her yerde o.
Bazı kızlar ilgiyi sever buda öyleydi ayrılmamıza rağmen ilgi gösteriyordum geçen hafta ona ilgi gösteren biri olunca beni attı artık ilgime ihtiyacı yok yani böyle olduğunu düşünüyorum.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar