Bir gözümde yüksek bir görme kaybı olduğu için işe görememezlik raporum var çalışamıyorum. Evimizin geçimiyle eşim ilgileniyor. Bana da bağlanan bir maaş var ama yetersiz tabi.
Sen anca otur karı gibi ev işi yap, sana yakında etek de alırım ben gibi sözler söylüyor. Geçen işten geldiğinde kocana bi hoş geldin yok mu dedi bana. Artık çok utanıyorum ama onsuz da yaşamak istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bence bu durumunda yine iş bulup çalışabilirsin eşin sanırım yorulmuş uslubu yanlış fakat bende çalışsam eşim evde olsa ki eminim evde yatak döşek yatmıyorsundur disari çıkıp gezip takiliyorsundur da ben boşanirim yani
Gerçekten sürekli ev işi yapıyor boş dolaşmiyorum
Buna inanmıyorum bizde ev hanımı olduk ev işi dediğin bütün gün ev işi yapılmıyor veya her gün saatlerce temizlik yapmıyoruz
Evin işi bitmiyor maalesef sürekli bir şey oluyor
Ya Allah aşkına sen kimi kandırıyorsun bizim de evimiz var bizde ev işlerini yapıyoruz her gun cam kapı silip dip bucak temizlik mi yapiyorsun sabah uyanirsin supurgeni tutarsin yemegi hazırlarsin hadi her gun olmaz da çamaşır yikadin astın desek yine tüm gün sabahtan aksama kadar evde iş yapmiyorsun
Sen daha evin işini bu kadar gözünde buyutuyorsan sende çalışma isteği de yok zaten belli çalışmak isteyen insan evde börek yapar yine satar sen karını caliştiriyorsun kendin çalışma hevesin yok görme engelin sadece bir gözünde var bu çalışmamak icin bir sebep değil ben ne insanlar gördüm çalışıyor
Sabahtan akşama kadar yapıyorum denedim ama ben
Ev hanımlığı yapmamı eşim istedi benden
Tek gözümde sorun var ama sık sık sulanıyor kolay bir durum değil yanii
Onun çalışması ve evi gecindirmesi kolay değil farkındayım ve onun asla bir saygısızlık yapmıyorum ben
Bir gözle calisamamak saçmalık bir ton iş var engellilerim çalıştığı olay tamamen senin bencil ve tembel olmanda
Ne insanlar var çalışıyorlar emek veriyorlar kimseye muhtaç olmadan git en basiti sekreterlik yap ya da çağrı merkezinde çalış bu soru troll
Trol falan değil sen benim neler yaşadığımı bilmiyorsun
Çalışmak isteyen her türlü calisir kardeş olay senin çapsızliginda o zaman
Sen düzgün konuşamaz misin
Gerçekleri söylemek ne rahatsız ediyor seni kardeş ortopedik engelli adamlar çalışıyor tek göz bir eksik değil çalışamaz raporu da bence saçma burada yazıyorsun çatır çatır ellerin çalışıyor git. cagri merkezinde engelli kadrosundan çalış bursa acitasyon yapma
Benim erkekligim gitti sen ne anlatıyorsun ya
Göz ve erkeklik saçmalık ve saçma sapan. Bencil bir hareket ne görme engelliler ne işler yapıyor adamlar öğretmenlik yapanlar var bu kadar ucuz olma
He he
Çalışanları ben biliyorum görüyorum olay senin pasifliginde karının her dediğini hakediyorsun az bile diyor
Az bile mi diyor?
Aynen çünkü çalışabilecek güç varken yatan sensin pasifsin
Evet belki de öyleyim
Seni karın evde besleyerek sana iyi yapıyor ben olsam sen gibisini evde tutmam
Ben bütün ev işlerini yapıyorum boş durmuyorum
Engelli misiniz? Bence büyük konusmayin başınıza gelmeden atıp tutmak çok cirkin
@Sinirliguzinabla engelli değilim. ama. engelli insan çevremde çok var hepsi de çatır çatır çalışıyor milli eğitimde öğretmenlkm yapan var bir çok kurumda danışmanlık yapan var çağrı merkezinde çalışan var bu arkadaşın olayı tamamen bencillik ve tembellik
Benimde engelli tanıdıklarım var ama sizin gibi böyle pasifsin capsizsin diye sayiklamiyorim. Engelli olmak kolay değil klavyeden sallamayın yani birden olan mesleğinden olmak yarım kalmak bunun psikolojisi kolay şey değil arkadaş demek kki hala bunun psikolijisini atlatamadigindan çalışmaya cesaret edemiyor olabilir. Cagri merkezine git falan yazın da sallamayın yani her yerin iş imkanj farklı kaldı ki bir çok yer torpille alıyor. Çok büyük konusyosunuz dikkat edin Allah sizi bunla sinamasin insan psikolojisi hakkında böyle konuşmayın
@Sinirliguzinabla adam burada acitasyon yapıyor karısıyla olan özelini paylaşıyor bir göz engel yaaa bu kadar acimayin
Zamanı geldiğinde vazgeçmesini bilmek lazım, yoksa kopamadığımız çürüyen ilişki, kangren olup kişiye zarar verir.
Yok artık daha neler. Sorunun troll olduğunu düşünüyorum.
Peki yatakta kocalık yapiyor musun buda önemli
Artık yapamıyorum
Hiç mi
Geçen gün o beni kucağına aldı
Görürü görür... Sende iş yok sanırım... aşırı sert, acımasız ol yatakta... Ağzı da ihmal etme.
Boşan abi nereye kadar böyle
Tiksinç birisiymiş.
Eşim hakkında böyle konuşma