İlk defa böyle bi durum yaşıyorum nasıl düşünmeliyim ne yapmalıyım destek olur musunuz?

Yaklaşık 1 aydır biriyle konuşuyorum. Her şey güzel ilerliyordu. Özellikle son zamanlarda ona olan ilgim artmıştı. Ve buluşmaya karar verdik. Ortak bir arkadaşımızla buluştuk ve ikimiz pek bir şey konuşmadık. Açıkçası bunun çekingenlikten kaynaklandığını düşündüm. Buluşmadan sonra tekrar bana yazmadı. Ortak arkadaşım ile konuşmuş (arkadaşım bir sürü soru sormuş) ve olumsuz baktığını söylemiş. Bu sene ben üniversiteye yerleştim ama o mezuna kaldı. Aramızda bir süredir soğukluk vardı ve ben mezuna kalma düşüncesinin onu yıprattığı için böylr diye düşündüm. Ama arkadaşımls olan konuşmasında mesafe ilişkisini yürütemeyeceğini ve buna uygun olmadığını söylemiş. Bu konuda daha önce mesafenin önemsiz olduğunu söylemişti. Bazen çok ilgili düşünceli davranıyor bazen ise soğuk yapıyor. Bu drngesizlik benim de dengemi bozuyor. İki gündür bana herhangi bir açıklama da yapmıyor. Bu belirsizlik içinde net bir şey düşünemiyorum. Normalde ilişkilerimdr baskın taraf ben olurum ama o kadar pasif kaldım ki.. karşımdakinin net olmaması benim de net bi fikrim olmamasına sebep oluyor. Ne düşünmem ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bugün gün içindr benimle konuşabilir bu konuda. Nasıl yaklaşmalıyım bilmiyorum. Dengesiz davrandığı için kendimi geri çrkmeli miyim yoksa mesafenin bir önemi olmayacağını zaten sık sık ziyarete geleceğimi söyleyip kendimi açıklamalı mıyım? İlk defa böyle bi durumun içinfr bulunuyorum. Muhtemelen kendimi ve olayı iyi açıklayamadım. Yine de okuduysanız her türlü görüşünüzü dinlemek isterim.

ek detay veya bilgi verebilirim istenirse

İlk defa böyle bi durum yaşıyorum nasıl düşünmeliyim ne yapmalıyım destek olur musunuz?
Cevapla