Yaklaşık 1 aydır biriyle konuşuyorum. Her şey güzel ilerliyordu. Özellikle son zamanlarda ona olan ilgim artmıştı. Ve buluşmaya karar verdik. Ortak bir arkadaşımızla buluştuk ve ikimiz pek bir şey konuşmadık. Açıkçası bunun çekingenlikten kaynaklandığını düşündüm. Buluşmadan sonra tekrar bana yazmadı. Ortak arkadaşım ile konuşmuş (arkadaşım bir sürü soru sormuş) ve olumsuz baktığını söylemiş. Bu sene ben üniversiteye yerleştim ama o mezuna kaldı. Aramızda bir süredir soğukluk vardı ve ben mezuna kalma düşüncesinin onu yıprattığı için böylr diye düşündüm. Ama arkadaşımls olan konuşmasında mesafe ilişkisini yürütemeyeceğini ve buna uygun olmadığını söylemiş. Bu konuda daha önce mesafenin önemsiz olduğunu söylemişti. Bazen çok ilgili düşünceli davranıyor bazen ise soğuk yapıyor. Bu drngesizlik benim de dengemi bozuyor. İki gündür bana herhangi bir açıklama da yapmıyor. Bu belirsizlik içinde net bir şey düşünemiyorum. Normalde ilişkilerimdr baskın taraf ben olurum ama o kadar pasif kaldım ki.. karşımdakinin net olmaması benim de net bi fikrim olmamasına sebep oluyor. Ne düşünmem ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bugün gün içindr benimle konuşabilir bu konuda. Nasıl yaklaşmalıyım bilmiyorum. Dengesiz davrandığı için kendimi geri çrkmeli miyim yoksa mesafenin bir önemi olmayacağını zaten sık sık ziyarete geleceğimi söyleyip kendimi açıklamalı mıyım? İlk defa böyle bi durumun içinfr bulunuyorum. Muhtemelen kendimi ve olayı iyi açıklayamadım. Yine de okuduysanız her türlü görüşünüzü dinlemek isterim.
ek detay veya bilgi verebilirim istenirse
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer