Kendimi çıkmazda hissediyorum. Ne yapmalıyım? Benimle aynı durumda olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?

Evliyim, eşimle aşılması mümkün olmayan sorunlarımız var. Boşanmak istiyorum. Aptalca bir hareket yapıp eş durumu tayini istedim, yeni kurumda göreve başladım. Daha bir ay olmadı. Şimdi boşanma düşüncesi her geçen gün daha da kafamı meşgul ediyor. Ne geri dönebiliyorum, ne burada devam edebiliyorum. Kimseye de içimi döküp bilgi alamıyorum. Daha yeni gelmişim, kimseye geçip de ben boşanmak istiyorum ne yapmam lazım diyemiyorum. Çekiniyorum herkesten. Güvenebileceğim, yargılamaz diyebileceğim kimse yok. İki çocuğum var. Gerçekten kendimi çıkmazda hissediyorum. Ne yapmalıyım? Benimle aynı durumda olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?
Kendimi çıkmazda hissediyorum. Ne yapmalıyım? Benimle aynı durumda olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?
Cevapla