Kafamın içinde yaşadığım karmaşadan çok yoruldum.
Hep birileri memnun etmeye çalışmaktan, geçmişte yaşadığım olumsuz olayların etkisinin hala devam etmesinden ve hep bir şeylere karşı savaşmaktan. Çok ama çok yoruldum.
Duygularımı ne zaman aileme açsam olumsuz tepki almaktan, kendimi ifade etmeye her çalıştığımda hislerimin önemsizleştirilmesinden. Ağlamanın güçsüzlük sembolüymüş gibi babamın bana sert çıkışmasından bıktım. Kafamın içinde yaşadığım duygular çok yoğun. Bazen aynaya baktığımda gördüğüm tek şey boşluk.. rüyadaymışım gibi hissediyorum. geceleri uyuyamıyorum kafamdaki sesleri susturmanın çok zor olduğu bir dönemden geçiyorum. Uyusam her şey hallolurmuş düzelirmiş gibi ama uyuyamıyorum; çünkü uyuduğum zaman kabuslar peşimi bırakmıyor. Geçmişim ve geleceğim zamanla beynimin içinde büyük bir boşlukta yankılanarak hayatımı mahvediyor. Çok mükemmelliyetçiyim, çok düşünüyorum, çok sorguluyorum, sabahlara kadar araştırıyorum nasıl düzelirim nasıl bu durumun içinden çıkarım diye. Ne yapmam gerektiğini biliyorum her şeyin aşırı derecede farkındayım ama elim kolum bağlanmış gibi harekete geçemiyorum. Bu yüzden en güzel yıllarım uçup gidiyor. Bipolar, anksiyete her ne hastalığa sahip olursam olayım sanırım bu sorunumun bir çıkış yolu yok. İlaçlar sadece uyuşturuyor beynimi. Kriz anlarımda hep yalnızım. İki uçta yaşıyorum. Kendimi kontrol edemiyorum.
Umarım böyle yaşayan tek ben değilimdir. Ve umarım sonsuza kadar böyle yaşamam. Çünkü dayanamıyorum.
Hep birileri memnun etmeye çalışmaktan, geçmişte yaşadığım olumsuz olayların etkisinin hala devam etmesinden ve hep bir şeylere karşı savaşmaktan. Çok ama çok yoruldum.
Duygularımı ne zaman aileme açsam olumsuz tepki almaktan, kendimi ifade etmeye her çalıştığımda hislerimin önemsizleştirilmesinden. Ağlamanın güçsüzlük sembolüymüş gibi babamın bana sert çıkışmasından bıktım. Kafamın içinde yaşadığım duygular çok yoğun. Bazen aynaya baktığımda gördüğüm tek şey boşluk.. rüyadaymışım gibi hissediyorum. geceleri uyuyamıyorum kafamdaki sesleri susturmanın çok zor olduğu bir dönemden geçiyorum. Uyusam her şey hallolurmuş düzelirmiş gibi ama uyuyamıyorum; çünkü uyuduğum zaman kabuslar peşimi bırakmıyor. Geçmişim ve geleceğim zamanla beynimin içinde büyük bir boşlukta yankılanarak hayatımı mahvediyor. Çok mükemmelliyetçiyim, çok düşünüyorum, çok sorguluyorum, sabahlara kadar araştırıyorum nasıl düzelirim nasıl bu durumun içinden çıkarım diye. Ne yapmam gerektiğini biliyorum her şeyin aşırı derecede farkındayım ama elim kolum bağlanmış gibi harekete geçemiyorum. Bu yüzden en güzel yıllarım uçup gidiyor. Bipolar, anksiyete her ne hastalığa sahip olursam olayım sanırım bu sorunumun bir çıkış yolu yok. İlaçlar sadece uyuşturuyor beynimi. Kriz anlarımda hep yalnızım. İki uçta yaşıyorum. Kendimi kontrol edemiyorum.
Umarım böyle yaşayan tek ben değilimdir. Ve umarım sonsuza kadar böyle yaşamam. Çünkü dayanamıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer