Tavsiye verir misiniz bu duygu durumundan nasıl çıkabilirim?

Sevgilimin çocukluk arkadaşlarını çok kıskanıyorum. Aile dostu gibi olmuşlar ve samimi fotoğraflar çekiliyorlar. 4 senedir de çıkıyoruz. Mesafeli ol diye uyardım kızı. Kavga ettim. Ama hala sevgilimle görüşüyor. Sizce komple ilişkisini kesmesini istemem bencillik mi? Bir yandan da kız bana hakaret etti ama sevgilimle hala görüşüyor, konuşuyor olması beni çok sinirlendiriyor. İnstagramdan engelledi erkek arkadaşım kızı. Fakat kız altlı üstlü oturduğu için sevgilimi ablası/ kardeşi gibi olduğunu söylüyor. Onu çok seviyorum, kimseyle paylaşamıyorım :(
Tavsiye verir misiniz bu duygu durumundan nasıl çıkabilirim?
Cevapla