Bir sorunumla ilgili içimi döktüm , tavsiyesi olan var mı?

Bir şeyleri saklama ihtiyacım mevcut. O kadar profesyonelim ki artık kimse hiçbir şey fark etmiyor. Örneğin bir video izlerim kişisel gelişim ile alakalı ve notlar alırım ama o notları saklarım kimsenin görmesini istemem. Okuyacağım kitabı, izleyeceğim filmi veya okuduğum kitabı izlediğim filmi kimsenin görmesini istemem. Bazen hayatla ilgili bir şeyler yazarım evde , okulda kimsenin onu görmesini istemem. Yazarım saklarım bazen yırtar atarım yakarım. Bu durum beni yormaya başladı sürekli birilerinden bir şey saklamam gerekiyor. Bu davranışta bulunmamın sebebi olan duygulardan bahsetmek istiyorum biraz. Örneğin bir şeyler karaladığımda yazmak , çizmek... bunu birinin okuması beni delirtir evdeyken annem okusa sıkıntı yok babam okusa sıkıntı yok ama ablam okursa sıkıntı. Diyebilirsiniz ablanla sorunun var düzelt. Ablamla bir sorunum yok ama onun yine de okumasını istemiyorum ya da benim kitap film listelerimi kurcalamasını da. Okulda veya yurtta arkadaşlarımın benim ne izlediğimi bilmesini istemiyorum ne okuduğumu bilmelerini istemiyorum. Bunun artık yanlış bir davranış olduğunun farkına vardım ama altta yatan nedeni bir türlü açıklayamıyorum kendime? Bu durumun sebebi ne olabilir?
Bir sorunumla ilgili içimi döktüm , tavsiyesi olan var mı?
Bir sorunumla ilgili içimi döktüm , tavsiyesi olan var mı?
Cevapla