25 yaşındayım, evlendiğime köpekler gibi pişmanım! Evliliğime zaman tanımalı mıyım?

Evlendikten sonra eşime karşı eski hislerim kalmadı. Eve gidesim, yüzünü göresim bile gelmiyor. Boşanalım diyorum, saçmalama diyor. İşten geldim biraz önce, eşim mutfaktaydı. Seslendim kendisine, dolaptan 1 tane soda getirir misin dedim. Getiremem kalk kendin al, ben hizmetci miyim dedi. Bana hizmet etmeye zorunlu değil mi? Eşi değil miyim ben? Geçen sene bu aylarda dizinden ameliyat oldu. Her iki dizi alçıya alındı. Tuvaletini yetişkin bezine yapıyordu. 37 gün boyunca altından aldım, bir bebeği temizler gibi altını temizledim. Hastalandı gece uyumadım, kötüleşir diye bir anne gibi başında bekledim sabahlara kadar fakat bir bardak su istesem ben hizmetcin değilim kalkta kendin al diyor. Yemek yapmıştı geçen, aşırı tuzlu olmuştu. Neden özenmeden yaptın diye sorunca benim elimden gelen bu, beğenmiyorsan yeme dedi. Artık bu eve gelesim kalmadı. Böyle saçmalık olmaz! Sosyal medyada hayatta hiç bir başarısı olmayan insanların saçma sapan paylaşımları yüzünden eşim 360 derece değişti. Ben bu evlilikten umudu kesmeli miyim? Yoksa zaman mı tanımalıyım?

25 yaşındayım, evlendiğime köpekler gibi pişmanım! Evliliğime zaman tanımalı mıyım?
Cevapla