30 yaşından sonra evlilik için geç mi kaldım, sevgilim bile olmadı ne yapmalıyım?

30 um gelecek Eylül'de 31 olacağım Allah izin verirse hiç sevgilim de olmadı evlenmedim de öyle kaldı işte birileri de yok sosyal de degilim pek zor da beğeniyorum ne yapcam çok mu geç kaldım bu saatten sonra olmasa da olur mu sizce

30 yaşından sonra evlilik için geç mi kaldım, sevgilim bile olmadı ne yapmalıyım?
Cevapla