5 ay sonra 33 olacağım. Son 2 senedir flörtüm dahi olmadı. Yaşım ilerliyor kafama takıyorum çok mu gec kaldim diye
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılNiye geç kalasınız? Önemli olan erken evlenmek değil geç de olsa doğru insanla beraber olmak. Şu an genç yaşlarda evlenen milyonlarca kişi boşanıyor anlaşamıyorlar o kadar anı, emek boşa gidiyor. O yüzden yaş konusu en son takılcak mevzu öncelik doğru kişi
08 Yorumla
Soran1 yılDoğru kişi denk gelmiyor 2 yıldır flört dahi olmadı bütün kadınların sevgilisi var zaten
- 1 yıl
Demek ki biraz daha zamanı var... Acele etme yarış halinde değiliz her şeyin zamanı var.
Soran1 yılSadece herkes evlendi ben kaldım üzülüyorum ve kadınlar çok kendini beğenmiş bu ortamda benden hoşlanan zor cikar
- 1 yıl
Niye kendini birileriyle kıyaslıyorsun ki? Evlenen o arkadaşlarının çoğu çok mutluyum sende evlen diyorlar mı? Hepsi şu an senin bekar hayatına özeniyordur emin ol.
Soran1 yılGenelde mutlular ama haklısın evlenip pişman olan avr
- 1 yıl
Belli olmaz o işler sem geç evlenirsin ama onlardan daha mutlu olursun onlar ise senelerin verdiği alışkanlıkla eskisi gibi olmazlar. Benim genç yaşta evlenen çogu arkadaşım erkenden çöktü valla bekarlar dana genç duruyor 😎
- 1 yıl
*daha
Soran1 yılHhah doğru haklisindir 🤣🤣
En İyi Cevaplar
1 yılevliliği sadece bir görev olarak düşünmek çok yanlış bir düşünce biçimi olur. Benim bir hastalığım var ve gün geçtikçe anne olma ihtimalim düşüyor. Fakat yine de evliliği aceleye getirmiyorum. Sadece anne olma ihtimalim azalıyor diye anne olmayı düşünmek bencillik gibi geliyor. Birini gerçekten sevip onunla bir yuva kurabileceğime inanırsam çocuk yapmayı düşünürüm. Aksi halde eğer mutsuz bir evliliğim olacak ve çocuğum da böyle bir evliliğin içinde büyüyecekse hiç anne olmamayı tercih ederim. Belki anne olmamak acı verir ama iki kişilik acıdansa tek kişilik acıyı tercih ederim. siz de yaşınızı baz alarak geç kalmışlık duygusuna kapılmayın. evlilik bir tercihtir, zorunluluk değil. bir gün doğru insanı bulunca evlenirsiniz. üstelik baba olmanızı engelleyecek bir rahatsızlığınız yoksa endişeye de kapılmanıza gerek yok.
32 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim ağzınıza sağlık 😊🙏🏼
- 1 yıl
rica ederim. umarım doğru insanı bulursunuz.
1 yılEvlilik bence sadece yaşla alakalı bir durum değil insan kendini hazır hissettiği ve doğru kişiyi bulduğu zaman yapılmalı
Ülkemizde erkekler için evlilik konusunda bir tabu da yok
Artık Kariyer yapmak isteyen kadınlar da 30 yaşından önce evlenmiyor
Evlenemiyorum diye stres yapma doğru kişiyle ne zaman nerede karşılaşacağın belli değil
Ama en azından şanslı olduğun konular da var şu ana kadar yanlış bir seçim yapıp evlenip çocukların olmuş ve ayrılmış olabilirdin
Böyle bir durumda çocuklar anne ve baba sevgisinden istemeyerek de olsa mahrum kalıyorlar
O Kişiyi bulana kadar kendine odaklan
Kendini geliştirdiğin sürece karşına daha nitelikli ve mantığına uygun kişiyi bulman daha da kolay olacaktır
13 Yorumla
Soran1 yılEline sağlık teşekkür ederim 😊😊
- 1 yıl
Rica ederim
Soran1 yıl🙏🏼☺️
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılBir erkek 30 yaşından önce evlenmemeli gelelim senin durumuna içine sinen biriyle evlenmezsen zaten o evlilikten hiç bir şey anlamazsın ve hem eşin hemde sen mutsuz olursun. Yaş önemli değil gerçekten içine sinen bir hatun bulunca yaşının bir önemi yok çünkü zaten senin yaşına değil kişilik ve karakterine bakacak 👍
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili Blueeeman34, 🌟
Öncelikle böyle bir konuda kendini baskı altında hissetmene üzüldüm. Unutma ki her bireyin hayatı ve zamanlaması farklıdır. Evlilik, doğru zamanda doğru kişi ile olduğunda anlam kazanır. Bu yüzden "geç kalmak" diye bir şey yok aslında. 🌈 Gençsin ve önünde keşfedilecek koca bir hayat var. Kendini geliştirmek ve ne istediğini anlamak da çok kıymetli. Belki bu dönemi kendine odaklanarak değerlendirebilirsin. 🤗 Doğru kişi çıktığında zaten bunu hissedeceksin. İçini ferah tut! 🍀01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
133
Cevap
88Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılgeç değildir
00 Yorumla Bence değil, hele de bir erkek için.
Bunu neden diyorum derseniz birincisi kadınların belirli yaştan sonra çocuk sahibi olmadaki şansı düşer, bedeni zorlanabilir. Ancak bu durum erkekler için bu yaş 41 civarıdır ve bedeniniz de bebek için pek efor sarfetmediğinden önemi yoktur.
Ki bir diğer husus, yaşınızın düzeni oturttuğunuz bir yaş. Üniversite, işe adapte olmak ve birikime muhtaç olma yaşlarınızı büyük ihtimalle atlattınız. Düzeniniz ve düzenli bir geliriniz, hatta bir köşede birikiminiz var muhtemelen. Bu size evlilikte de baya büyük bir artıdır.13 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim çok. mantikli bir yorum oldu 🙏🏼☺️
Soran1 yılİnşallah karşıma çıkarsa amin sağol 🫠
Gizli Üye(30-35)1 yıl35 olmadan evlenmeye bak. Bu raddeden sonra artik insanin evlenesi de gelmiyor. Bir de cocuk olunca aradaki fark cok açılıyor. Cocugun enerjisine yetisemiyorsun. Erkegin yasi arttikca kadinla da arada cok yas farki oluyor. Erkekler bence 35 i gecmemeye baksin. En fazla 27-28 yasindan baslayan kadin ideal bu yastaki erkege. Ama erkek 40-45 olunca kadinin 20 lerde olmasi fazla kusak farki olusturuyor. Fazla fark olusturuyor. Erkek cokmus oluyor, kadin hala genc, bakimliysa bir de hala dikkat cekici oluyor.
31 Yorumla
Soran1 yılHayırlısı birini bulamıyorum ki evleneyim
Gizli Üye(25-29)1 yılKarakterin oturdumu önemli olan o bir kadını üzmekten aldatmaktan sanalda aldatma bile olsa aman Allah korusun diyebilcek biri isen yaşın önemi yok bana göre önemli olan karsindakine değer vermen sevmen üzmemek. En basit başımdan geçeni diyim gebeyken ve lohusayken sanaldan or. Aldatıldım sadece ihtiyacını gidermek için konuşmuş beyefendi. Bu durumlara sokmuxaksaniz karınızı üzmicekseniz nasılsa görmez duymaz demicekseniz illa öğreniyoruz. İstersen 40 da evlen önemi yok yaşın evlilikte. Önemli olan üzmemek sevmek saymak...
21 Yorumla
Soran1 yılNe kadar güzel konustunn
1 yılYani ben artık evlilik düşünen bir insan değilim imkanım da yok Buranın çözümü Hani şişme kadın düşünüyorum belki Hani isteğim Arzum azaltır Onun dışında antidepresan olarak Hani duyguları dizginleri aşağı çeker istekleri azaltır kadın olan ilgiyi bitirir diye düşünüyorum Hiç denemedim ama doktorla konuştum yani farklı arkadaşlar farklı nerelerde bulunanlar var hormon kullanabilirsin dedi birisi Yani ben öyle çok istekli bir insan değilim ama evlilik artık geçti abi bizden ya bizden derken bizim yaşımızdakilerden geçti 38 yaşına girdim ya bu saate kadar kadın yüzü gördüm mü Belki bir iki defa para karşılığı birlikte olmuşumdur Onun dışında hiçbir biriktirelim olmadı benim yani kadın et gibi geliyor bana nesneyi yani nesneden benim için kadın eşitliği Neyse paran varsa erişirsin yoksa bakarsın ya
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 764 cevap paylaştı. bazen tercih olduğu gibi bazen de mecburiyettir. bazen istesen de erken yaşta evlenemeyebiliyorsun. en net ve tatmin edici cevap nasip kısmettir. önemli olan ''hayırlı'' olması tabi. erken ya da geç; hayırlısıdır önemli olan. başka bir sözlükte bir yazar arkadaş bana ithafen demişti ki, ''iyi şeyler geç gelirmiş dostum.'' bu söz aklıma yer etmiş. hoşuma gittiyse demek ki! (İnşallah dostum)🌸🌸✨
23 Yorumla
Soran1 yılİnşallah en iyisini Allah bilir 🫠😊
Soran1 yılTeşekkür ederim 🙏🏼🫠🫠
1 yılBu işlerin yaşı yok. Erken evlenip daha kotu bir hayatta olabilirdi. Bence erkek için çok normal bir yas. En önemlisi karsina doğru insan çıkması. Bende de bu his oluyor. Fakat aceleye getirince karşına zit insanlar çıkabilir. İlla ki biri çıkacaktır merak etme.
15 Yorumla
Soran1 yılİnşallah ya teşekkür ederim güzel yorumların için ☺️ seninde karşına güzel biri çıkar umarım 🙏🏼
- 1 yıl
Umarim teşekkür ederim 😊🙏
Soran1 yılRica ederim ne demek ☺️
- 1 yıl
😊😊
Soran1 yıl☺️☺️
1 yılHayat bu bir anda gelebilir beklediğin her şey ya da yıllarca hiç gelmeyebilir. Şöyle düşün saçın var hala ve çoook genç görünüyorsun, falan filan.
en son biri bu şekilde bana dert yanıp aynı bunları söylemiştim ve 4 ay içinde aşk nişan flört geçen hafta düğününü yaptık her gece telefonda dertlerini dinlerdim şimdi ben bir poşet dolusu psikiyatri ilaçları ile yaşıyorum o da karısıyla mutlu mesut artık hiiiç aramıyor 🤣 çoook şükür , umarım buralarda dolanmıyordur ve bu mesaja denk gelmez15 Yorumla- 1 yıl
Ayrıca hayat bu yaşa gitsin, kural sadece bu Yaşa bu kadar basit aşk gelirse opoo ne ala ya da belki geç gelir ama en güzeli gelir hiç bilemezsin. Geri dönüp yine yazmak istedim çünkü mesaj atamıyormuşum ben bana yazarsan. Rencide edecek şeyleri ulu orta yazmiyim 😂
Soran1 yılTabiki olur siz takip edin
- 1 yıl
Siz evli misiniz?
- 1 yıl
@MBlackiron bu önemli bilgiyle ne yapacaksın
- 1 yıl
@yildizlarakimbakar Karşı tarafa yazdığınız yorum hoşuma gitti ben de aynı durumdan muzdarip olduğum için.
- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
1 yılAbicim bu geç olma ile alakalı bir durum değil, maalesef ki bazen hayırlı olduğunu zannettiğimiz olaylar hayırlı olmayabiliyor ve Allah bizi ve bizim karşımıza çıkaracağı en hayırlı olanı için bekletiyor. Bazen de gerçekten ama gerçekten evlilik için bir çaba sarf etmediğimizden oluyor.
15 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın inşallah hayırlısı olur ne güzel soyledim
Soran1 yılSöyledin
- 1 yıl
Amin, abi bol dua et Allah yardımcın olsun. Bazen ummadığımız olaylar gerçek olup bir anda ışık saçıyor.
Soran1 yılAmin inşallah 😇😇 Allah razı olsun
- 1 yıl
Amin Allah senden de razı olsun 😊
Hayır umudunu kaybetme umutsuzluk şeytandandır vardı elbet nasibin zamanı vardır şunu da unutma kardeşim benim Allah imtihan ediyor hepimiz imtihan ediliyoruz ve kimseye de kaldıramayacağından fazla yük yüklemez ve ben de senin durumundayım evlenmemek de bir çeşit imtihan olabilir belli bir zamana kadar Allah pisliklere zinaya bulaşacak mı diye imtihan ediyor Kendini muhafaza et Allah nasibini senin için muhafaza eder ve zamanı geldiğinde İnşallah Allah'ın izniyle evlenirsin
12 Yorumla
Soran1 yılİnşallah çok sağolasın kardesim
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır önemli olan yaşı değil doğru zamanda evlenilir. Maalesef bu devirde yaşı ilerliyor diye aceleyle evlenmek hayırlı bir iş değildir beklemekte fayda var. Aile tarafından çocuklarını zorladığı için doğal olarak 'yaşım ilerliyor' diye kendini zora sokarlar. Bence önemli olan kendi mutluluğu için doğru zamanda evlenir hiç beklemediği bir gün kısmeti çıkar. Bende bekarım halimden mutluyum.
11 Yorumla
Soran1 yılBende o kaygı oldu işte maalesef :(
1 yılHiç geç kalmadın, daha çok erken. Erkek için en verimli çağlardasın, kendini geliştir ve aranılan biri olmaya bak. Bana kalırsa hiç evlenme ama işte insan illa burnunu sokmak istiyor :)
Çehov'un sözü müydü bir söz vardı?
"50 yaşında evlendim, geç kaldığımı söylüyorlardı. Sonra anladım gerçeği, ne geç kalmıştım ne de acele etmiştim. Hiç evlenmemem gerekirmiş."
11 Yorumla
Soran1 yılNe bileyim kafam çok karisik
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılaslında yaşın çok geç değil ama çok erken de değil... neden acaba? zor mu beğeniyorsun? ya da ne bileyim fotoğrafında baktım, asabi bir tarzın.. gerçekten asabi misin yoksa fotoda mı öyle çıkmışsın bilemeyeceğim. :)) hayırlısı beee...
inancın var ise 4444 kere salatı tefriciye oku, hayırlı kısmet için duanı yap. çıkar bir kısmetin :)
17 Yorumla
Soran1 yılYok daha kendi halinde takılan biriyim. Kızlar çok havalı ve hepsi dolu o yüzden pek onlarla konuşmuyorum ilismiyorum
- 1 yıl
e oku o zaman duayı. annenden teyzenden varsa kardeşinden yardım da iste... oooo hemen okurlar sana destek olurlar. tek başına okumak çok zor da... bi cuma vakti başla, ertesi cumaya kadar bitir yap duanı. sevdiğin insanlar sana 500-100 Allah ne verdiyse dua yardımı yapsınlar, tamamlarsın. hiç kaçmaz, hayırlı duan kabul olur bu şekilde.
Soran1 yılİnşallah bilmiyorim ya dua edenler oldu ama Rabb im demek ki nasip etmedikten sonra olmuyor
- 1 yıl
4444 başkaaa :)))
Soran1 yılBilmiyorum bakacağım ona insallah
- 1 yıl
pekii.. hayırlısı olsun
Soran1 yılAmin inşallah Allah razı olsunn
Gizli Üye(36-45)1 yılGerçekten siz bekarlari anlamiyorum evlilikte bir durum yok ağa. Düzenli bir seks için evleneceksen vallahi çekilir bir şey değil daha bedeller ödüyorsun bunun için ekonomik batis için evlilik cekilirmi ya. Çocuklar ağır sorumluluk geri dönüşün olmaz iyi dusun. Evliler sonuçta çok mutsuz. Özellikle kadınlar. Bilemiyorum erkekleri ama onlarda öyledir. Niye rahatını bozuyorsunki
35 Yorumla
Soran1 yılÖyle de sevip sevilmek için evlenmek istiyorum değer vermek karsilikli
Cevap sahibi1 yılEvlilikte sevilip sevmek sınırlı. Bununla yetinil bittiği gün hayattaki sorumluluklarını sirtlanarak yürüyor olacaksin. Şu an sadece biyolojik saatinin kaçtığını düşündüğün için telaş etmiş olabilirsin. Evlilik mantıklı bir şey değil. Sevmek için bunami ihtiyaç var. Bundan önceki sevgililerini sevmedin mi aşık olmadinmi hepsi gelip geçti. Evliliktede aynısı oluyor sadece ayrilamiyorsun çocuklardan. O kdar masum bir kurum değil benden söylemesi
Soran1 yılTabiki öyle ama evlenmeden rahat olmuyor ki yalnız hissediyorsun günahtan kacmaya çalışıyorsun
- 1 yıl
Evlilikte sevmek sevilmek sınırlı mı 😂😂
Cevap sahibi1 yıl@Kalllisssa sonsuzmu.
Gizli Üye(25-29)1 yılhayır neden geç olsun, gayet de genç bi yaştasın evlilik için. evlilik için geç bi yaş olduğunu sanmıyorum. ayrıca evlenme yaşı bence kişinin kendi algısıyla ilgili olmalı başkalarının düşüncelerine görüşlerine göre şekillenmemeli. sonuç itibariyle senin hayatın, doğru kişiyi bulana kadar beklemek çok daha makul bir karar...
221 Yorumla
Soran1 yılİnşallah mecbur bekleyeceğim teşekkür ederim ☺️
Cevap sahibi1 yılrica ederim
Soran1 yıl🫠😊🙏🏼
Cevap sahibi1 yılya bu arada harbi yakışıklısın, bu zamana kadar senin kız değil kızların seni bulması, sana koşması gerekiyodu bence 😅 nası böyle yalnız kaldın şaşırdım doğrusu
Soran1 yılTeşekkür ederim. Yani şöyle gerçekten böyle bir şey hic olmadı. Benim kadınlarla iliskilerim zayıf çok soğuk ve kendi halimde takılan biriyim. Kadınlara yapışan tipleri sevimiyorum. Tanımadığım bilmediğim kızlar zaten bana bir şey demez. Bende demiyorum bir kaç kez hoş bulduğum bir kaç kişiye söyledim ki çok güzelde degilllerdi ama red yedim. Hem bu yüzden hemde biraz inançlı biriyim kadınlar inançlı birini çok istemiyor bu devirde ondan dolayı olmuyor sanirim
Cevap sahibi1 yılhm garip, red yemen
Cevap sahibi1 yılben senin yaşıtın olsam, senin gibi bi erkek bulsam hayatta peşini bırakmazdım 😅
Soran1 yılYa yanlış anladılar ya da beni hoş bulmadilar bazı kadınlar esmer seviyor
Soran1 yılTeşekkürler 😊 benim yasiitim ya da 24 25 vs civarı kimse yok öyle senin gibi dusunen
Cevap sahibi1 yılişte bahtsızlık, yalnızlık bazen kader ne yazıkki
Soran1 yılAynen öyle elimden bir şey gelmiyor maalesef... 🥲
Cevap sahibi1 yıl🥲
Soran1 yılSen kaç yaşındasın ki
Cevap sahibi1 yılumarım bir gün karşınıza güzel bir kısmet çıkar..
Soran1 yılTeşekkür ederim hiç sanmiyorum artık o kadar kotu hissediyorum kendimi buradan bir kaç kişi oluyor mesela tanışmak isteyen uzak olunca olmuyor zaten
Cevap sahibi1 yılyok ya o kadar umutsuzluğa kapılma, hayat bu her şey olabilir. bi bakarsın karşına çıkar istediğin gibi biri 😊
Soran1 yılKadınlar o kadar egolu ve kendini beğenmişki artık bilmiyorum ya insalah
Cevap sahibi1 yılben de aynısını erkekler için düşünürdüm 😅 egolu insanlar her yerde var
Cevap sahibi1 yılinşallah bak ben senin bulucağına inanıyorum, bulup mutlu olduğun zaman yaz bana da bi ümit olsun
Soran1 yılHiç egolu değilim ama karşıma hep egolu tipler cikiyor
Soran1 yıl10 yıl sonra yazarım 🤣 yok ya ben bulamam çok cidiyim öyle bir yerde çalışıyorum ki herkes kendini bir şey sanıyor zengin koca arayanlar takılmalık arayanlar vs. Umudum sifir
Gizli Üye(30-35)1 yılNafaka mağduru olmak istemiyorsan bence evlenme. Bu coğrafyada yaşayan insanlar saçma sapan inanışlarla erkenden koşa koşa evleniyorlar sonrası bin pişman. Bekarlık gibisi yok, 30'lar genç ve verimli yaşlar para biriktir yurt dışına açılır derim. Yeni kültürden birilerini tanımak herkese iyi gelebilir ille de hayatında bir kadın olacak değil. Kimin ne dediğine bakma kadın milleti iliğini kurutur boş versene.
25 Yorumla
Soran1 yılDoğru aslinda
Cevap sahibi1 yılKendini evlenmeye şartlama, olmuyorsa karşına düzgün bir aday çıkmıyorsa dünyanın sonu değil. Ben hiçbir zaman evliliğe sıcak bakmadım, istediğin kriterde biriyle tanışıyorsun o kişiyle ileriye gitmiyor uzak mesafeydi olmadı sağlık olsun dedim üzülmedim.
Soran1 yılÇok bunaliyorum sadece bu ya.. bilmiyorum
Cevap sahibi1 yılKafaya takmamaya çalış, gerçekten hayatta hiçbir şey ruh sağlığımızdan önemli değil.
Soran1 yılEvet haklısın indallah geçecek bu sikinti
1 yılKesinlikle geç kalmış değilsin. Herkesin hayatı farklı bir hızda ilerler. 32 yaş, evlilik için hala çok genç bir yaş. Kendini hazır hissettiğinde, doğru kişiyle doğru zamanlama gelir. Acele etmene gerek yok, her şeyin bir zamanı var.
12 Yorumla
Soran1 yılİnşallah çok teşekkür ederim ☺️
- 1 yıl
🤗🤗
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEve gidince biri beni karşılasın evli arkadaşlarına bakıp benimde böyle çocuğum olsada sevsem bende artık mutlu olmak istiyorum düşüncesindesin elbet biri karşına çıkar etrafına bakın ama bazende bu olmadı diye üzülme vardır ondada bir hayır
11 Yorumla
Soran1 yılEyvallah teşekkür ederim
1 yılHayır. Kime neye göre geç? Toplumun dayattığı ya da instagramda reelslerde yazan şu yaşında evlen şu yaşında çocuk doğur yoksa geç kaldın gibi şeylere aldanmamak lazım. Hem insan hazır hissetmez ise buna rağmen sırf geç kalıyorum diye evleneyim derse daha mı iyi olacak? Olmaz.
Maddi manevi mental olarak hazır olmak lazım. Gerisi safsata.
10 Yorumla
1 yılyok abi rahat ol benim teyzem 42 yaşında istediği birini bulamıyor diye bekar kaldı evlenen insanlara bakınca iyi ki bekarım diyo tabi çocuk sahibi olmak da önemli ama asıl önemli olan o sorumluluğu alabilecek misin? eğitimi için her şeyi yapabilir misin? maddi durumun çocuk yetiştirmeye yeterli mi?
21 Yorumla
Soran1 yılHaklısın valla :( rahat olmak lazim
1 yılevlenip napcan yaşlanırsın bak demedi deme , evlilik zor sorumluluk , flörtünle yaşa hayatını, evlilik cidden pişmanlık
211 Yorumla
Soran1 yılBana göre değil flört ters
- 1 yıl
evlen de gör gününü 😄
Soran1 yıl🤣 diğer erkekler gibi herkesle cinsel ilişki yaşamak bana göre ters
- 1 yıl
bana da ters ilişki ve flörtlük ama evlenmem birdaha oyüzden başka yol yok flört etcem mecbur ama iyi seç eşini yaşın gecikmiş değil pişman olursan hayatına maal oluyor o yıkım çok kötü hevesler gidiyor hissizleşiyor güvenip tekrar deneyemiyorsun evlenme 😅
Soran1 yılSende haklısın da işte... Bilmiyorum
- 1 yıl
yok yok dene gör anlarsın
Soran1 yıl🤣 içimi kararttin yahu
- 1 yıl
bunca insan evlilikten boşuna kaçmıyor güzel olsa ben de evlenirdim 2018den sonra
Soran1 yıl😔 hayırlısı olsun senin içinde
- 1 yıl
amin sağol
Soran1 yıl🙏🏼🙏🏼
1 yılYani size hayır geçtiğini yazmak için buradayım ama ben de 26 yaşındayım ve çevremdeki insanlar sırayla evlenmeye başladılar ve aynı şeyleri ben de hissetmeye başladım. Ama inanın 32 yaş özellikle bir erkek için hiç de geç değil. Erkek için diyorum çünkü genelde erkeklerin geç olgunlaştığı düşünüldüğü için kadınlar kendilerinden yaşça daha büyük erkekleri tercih ediyor.
11 Yorumla
Soran1 yılEvet genelde öyle ama nasip denk gelmesi lazimm
- Aile & Toplum konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılHiç 33 yasina girecek gibi görünmüyorsun bekarlar genç gösteriyor kendimden de biliyorum evlenenlerin saçları falan dökülüyor 😅o yüzden boş ver
19 Yorumla
Soran1 yılBu seferde stres yaptım :( ne bileyim hatta saçlarım Ekim benim
- 1 yıl
Ama sen de herşeye stres yapma ya... evlenenler bin pişman çocuk bakmak da öyle sokağa salıp aksam almak değil okulu kreşi bir ton masrafı var bunalr saclair daha çok döker bence
Soran1 yılEvet de şu an o kadar stresliyim ki iş yalnızlık mutsuzluk vs 😔 nasıl kurtulurum bunlardan diyorum
- 1 yıl
Kadınlar için evlilik daha da stresli evlen çocuk yap doğur besle hem çalış hem eve bak... erkeklerde zaten evliliği işlerini yapacak yeni anne bulmak olarak görüyor... bence bekarlık gerçekten sultanlık olabilir
Soran1 yılOlabilir belkide ama hiç birşeyi günahı vs düşünmeyin başkalarıyla takılan erkekler için cidden bak adamlar free hicbirsey günah değil gibi herşeyi yapıyorlar Felan mis. onlara hayat ben öyle degilim
- 1 yıl
Nasıl evlenenemedin sen ya evlenilecek erkek katagorisindesin resmen...
Soran1 yılKızlar istemiyor ki bir kaç kişiye sordum yok kimseyi düşünmüyoruz dediler vs demek ki begenmediler simayen anlamadim
- 1 yıl
Benim gibi evlilik dusunmuyor olabilirler tabi ama hemcinslerim genelde düşünür hele de karşılarına güven veren birisi çıktığında... bence çok geç kalmadın 35 falan bence tam evlenme yaşlari... umarım bulursun birini
Soran1 yılİnşallah teşekkür ederim ☺️ çok naziksin
Yani geç değil hatta hiç olmasa daha iyi ama yine sen bilirsin çok matrah bişey değil açıkçası bir yıldan sonra tadı kaçıyor zaten gereksiz bir eylem iki kez evlendim ikiside aynı biri olmadi herkes aynı değildir dedim ikinci kez yine evlendim aynı yani keyfin yerindeyse hiç acele etme ne kadar geç o kadar sağlam ve iyi olur
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah Rabb im hayırlısını nasip etsi
Evliliğin sorumluluğunu kaldırabilecek sen evlen ben 6 aylık evliyim eşim birkaç gün sonra 27 ben 18 yaşındayım olacak ve ne zaman tartışsak evlilik bana göre değilmiş gibi şeyler söylüyor ve bekarlık hayatını istiyor geri evlilik gerçekten çok zor bişey mesela bu kadın evet paraya bakmayız ama parayla alınacak şeyler tabi ki bekleriz çiçek olsun hediye olsun eğer yanındaki kadını mutlu edebilecek sen evlen
11 Yorumla
Soran1 yılBen haziirmda kadinar hazır degil evlilik isteyen yok
1 yılEvliliğin yaşı yoktur evliliğin insanı vardır tabii ki çok geç kalmamak lazım doğru insan illaki bir yerlerde karşına çıkacaktır buna da nasip diyoruz endişelenme ;)
13 Yorumla
Soran1 yılİnşallah inan karşıma çıkacak kız ortamım bile yok sadece havalimanı o kadar
- 1 yıl
Bir arkadaşın vesile olur tanıştırır evli Barkli arkadaşlarından da mı yok bekar olan illa ki ortamlarda vardir karşına çıkan o zaman ortam yapmaya bak
Soran1 yılİnan sadeve iş yerinde arkadaşlar var onlarında öyle arkadaşı yok zaten kendilerinde bekar
Gizli Üye(30-35)1 yılTabikide hayır , ya bu milletin evlilik aşkı ne allah aşkına erkekler zaten 30 dan sonra olgunlaşıyor. Ben 25 yaşındayım ve hiç sevgilim olmadı daha önce hiçte takmıyorum kafaya evlenmeyide 30 lara geldiğimde düşünüyorum
25 Yorumla
Soran1 yılÇok gece kalma 27 28 ideal kadın için inşallah iyi biri karşına çıkar 🙏🏼
Cevap sahibi1 yılNeden 27 28 kadınlar 30 larında evlenemiyor mu? Çok yanlış bir düşünce yapısı
Soran1 yılYa daha iyi olur tabiki evlenirsin hani o yaşlarda karşına isteeigim gibi biri çıkmazsa belki diye dedim
Cevap sahibi1 yılAnladım umarım ben evlenmek istediğimde ortalıkta evlenecek adam gibi adam kalır
Soran1 yılİnsallah
Gizli Üye(25-29)1 yılKardeşim fizigiji begenemdigim bı kızla asla evlenem benim ne sevgilim. ne flortum olmadı keşke olaydı fiziğini hiç begenemdigim bı kıza aşık oldum bir dahada vazgeçemedim şimdi çok pişmanım eism kısa bedeni küçük orantı yok kalça yok ben tam tersi seviyorum aşk gözümü kör etti.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben de 35 yaşındayım hâlâ bekarım evlenemedim hiç flörtüm sevgilim de olmadı gençliğim hep yalnız geçti ve yalnız yaşlanıyorum kendimi gerçekten kötü hissediyorum
11 Yorumla
Soran1 yılKadınlar inan manken arıyor ya manken ya zengin ya da kendine pra harciyacak eğlendirecek kisileri
1 yılValla benim de kaç yıldır flörtüm bile yok yeni oldu ona da kurban gittik Allah tüm erkeklerin neysee
118 Yorumla- 1 yıl
Cümlemi tamamlamadım farkındaysan aralarda belki varsa eğer düzgün sevenler yanmasın diye
Soran1 yılGenel konuşma ben asla bir kadını aldatmam yalan konuşmam sevme taraftarıyım ama kadınlarda dürüst erkek sevmiyor değer vermiyor
- 1 yıl
E erkekler sevilecek değil kendisini üzecek kızları seviyor bir çikolataya değil de Pandora diye tutturan giyimiyle kusamiyla yargılayan kızları seviyor valla ne oluyorsa kendiniz yapıyorsunuz genel olarak
- 1 yıl
İş nasıl dönüp dolaşıp bize geldi anlamadım bu halde bütün suçu kadına atarsanız kimse sizinle konuşmaz ciddi de düşünmez benim ne suçum var? Ya da başka bir kadının aldatan paralı erkek seven bir kadının yaptığı hatayı ben yapıyormuşum gibi bana niye yüklüyorsunuz çok anlamsız by
- 1 yıl
Tabiki denedim ama sizin gibi insanları değil maalesef siz insanı bu düşüncede yorarsınız e haliyle hiç kimse yorulmak istemez
- 1 yıl
Hayır sen olsan erkek nefreti olan birini kazanmak için uğraşır mıydın?
- 1 yıl
Valla ben uğraşamam gereksiz boş yere çok duygularımı harcadım üzgünüm benimde bir dayanma noktam var ve o nokta çoktan geçildi
- 1 yıl
Ney
1 yılHerkes evlilik zor deyip evlilikten soğutmaya çalışmış 😂 kardeşim evlilik niye zor? Egoist ve evlilikten beklentisi yüksek kişiler yüzünden.. Kızlar evliliği para erkekler seks olarak görüyor.. Evlilik bir mücadeledir beraber hayata 4 elle sarılmalı insanlar ama eskisi gibi sabırlı kimse kalmadı ve tabiki ahlakda kalmadı..
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Hayır geç değil tabi hatta tam zamanı diyebilirim
14 Yorumla
Soran1 yılTek sorun kimsenin olmaması :(
Soran1 yılEvet teşekkürler yorum için
1 yılErken olması biraz zorlaştırırdı her şey yerli yerine oturduğunda bir yuva kurmak daha makul
21 Yorumla
Soran1 yılEvet malwsef
1 yıl30dan sonra erkek için geç değil ama 35ten sonrası geç diye düşünüyorum. Kız için 30 da geç🥹
11 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın 30 yaş kadın için gec
1 yılacele edip yanlis karar verme onun dısinda normal senin yasın
13 Yorumla
Soran1 yılPeki teşekkürler
- 1 yıl
bende 34 yasina giriyorum hala evlenmedim mesela bizim yas grubu icin normal sıkma canini
Soran1 yılHayirlisis
1 yılHiç bir zaman geç degildir kelebegim hiçbir zaman geç degildir .
15 Yorumla
Soran1 yılİnşallah
- 1 yıl
Kelebegim böyle bir şey için üzülemezsin. Canını sıkmana degmez kelebegim boş ver.
Soran1 yılPeki hiç birşeye canımı sikmayacahimm
- 1 yıl
En iyisi kelebegim
Soran1 yıl🫠🤗🤗
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 1 yılAma zaten kac yasinda evlenecektin ki bu yaşlar ideal yaşlar
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah olur
- Aile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı.
1 yılSeni ablamla tanıştırayım diyen olmuş neticiye merak ediyoruz :D
11 Yorumla
Soran1 yılHaha yok be
Evliliğin zamanı yoktur hem isteyen yapar istemeyen yapmaz
14 Yorumla
Soran1 yılÖyle miyim teşekkür ederim ama kadınlar babtface sevmiyor ya
Soran1 yıl1 kere denk geldi o kızda nisanliysi seviyeli arkadaş kaldık cizgimizi bozmadan
Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı. Aslında bu yaşlarda evlensen iyi olur bence çocukların açısındanda
14 Yorumla
Soran1 yılKeşke.. çok stiyorum
Soran1 yılUmarım inşallah güzel dileklerin için teşekkür ederim 😊
32 durmuyorsun bile... erkekte yaşın pek onemi yok. Bence acele etme.
11 Yorumla
Soran1 yılNasip artık
1 yılGeç değil. Aksine daha olgunlaşmışsındır daha hazırsındır muhtemelen. Tanımıyorum gerçi ama
18 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim öyleyim ama imkadinlar hazır değil sanırım 🤣
- 1 yıl
Evlenmek için de evlenme ama 😀 gerekirse çevre değiştir düşün değerlendir insanları. Bak ne güzel baş ağrısından uzak durmuşsun 2 yıl😂 Her gün bir başkasını elinden geçirmekten iyidir
Soran1 yılÖyle uzak durdum ama çevre degisitrecek imkan yok çünkü havalimanında çalışıyorum vardiyalı vs hergun baskaisni elden geçirecek bir karakterim yok zaten ya iğrenç 1 kişi olsun yeter ☺️
- 1 yıl
Havalimanı da iyi çevre aslında. Yobaz insanların yaşadığı bir kenar mahalleye sıkışıp kalmaktan iyidir 😀
- 1 yıl
Tebrik ederim türünün sayılı örneklerindensin
Soran1 yılTeşekkür ederim. Evet iyi çevre ama oradaki kadınlar eğlence düşkünü para düşkünü vs vs
- 1 yıl
Üzüldüm.. Aslında o yüzden demiştim çevre değiştirmeyi deneyebilirsin diye ama o da pek mümkün değil dedin. Hayırlısı olsun hakkında 🙏
Soran1 yılTeşekkürler ☺️
Bence bu zamanda 30 35 araso ideal yaş çünkü hayat kurmak vs anca bu zamanda tam oluyor
13 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın aslindaa
Soran1 yılKesinlikle doğru ekonomik koşullar zorluyor insanlarii
1 yılSenin gibi biri olarak bende aynı şeyleri düşünürken sonra dedim çokta önemli değil. Kimsesizlige alıştım ve aile kavramı pekte mantıklı gelmiyor. En mutlu eden şey sürekli olarak birsryler sahibi olmak
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 907 cevap paylaştı.
1 yılBenim çevrem hep 30’da evlendi, ben de dahil.
Hiçbir şeye geç kalmış değilsin11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah ya
- Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.
1 yılıha yaşını hiç göstermion ayy
boşversene evliler mutlumu sanki111 Yorumla
Soran1 yılHerkes öyle diyor ama hiç ne bir benden hoşlanan var ne de. Umut
- 1 yıl
yakışıklısında gayet hala hala tuhaf
Soran1 yılTeşekkür ederim bilemiyorum inan..
- 1 yıl
günübirlikmi yaşıon ondanmı acaba
Soran1 yılAsla günübirlik takılan biri değilim 2 yildiir flörtüm yok alkol yok namaz kılıyorum namazı duyan kadın kaçıyor eskiden inançlı ararlardi simdi kaciyorlar
- 1 yıl
ayy ne güzel tam damat adayısın ama illa ilişki yaşamısındır
Soran1 yılOldu tabiki 5-6 sevgilim uzunda olan oldu ailesi istemedi beni o dindar onlar biz değiliz diyerekten. Ama son 2 senedir hiç konutugum olmadı işte bazi kızlar böyle düşünuyor ama ya sevgilisi oluyor ya da hayatta bu tarz düşünen kızlar karşıma hiç çıkmıyor çünkü havalimanında böyle düşünen yok kadar az hep zengin arayan takılmalık arayanlar
- 1 yıl
şaşırtıcı yanlış çevredezin ozaman bizim çevreder olsan damat diye kaparlar seni havada😅
Soran1 yılİşte öyle bir çevreye girsem keske ama olmuyor.. İstanbul'da öyle düşünenler az hele
- 1 yıl
@Bunalmaktanbunaldım belki bende yakışıklıyım ask olsun 😅
- 1 yıl
@Snmsdd bilmem görmem lazım seni
1 yılBence evlenme bekarlık sultanlık, hem sürekli bi adamla yaşamak onunla yatıp kalkmak sıkar insanı ve evlilik büyük bir sorumluluk çoluk çocuk vs bunlar sorumluluk gerektirir sürekli bir çocukla uğraşman gerekiyor üstelik hamilelik ve doğum çok zorlu bi süreç şahsen ben yerinde olsam evlenmem işin gücün kariyerin bir birikimin düzenin de vardır, ne güzel artık hayatını yaşa teyzem 43 yaşında hala bekar maddi durumuda gayet iyi hayatını yaşıyor
10 Yorumla
1 yılEvlilik yaşta değildir. Kimse evlenmiş olmak için evlenmez çıkarın aklınızdan bu düşünceyi ve milletin ne diyeceğini falan. Hayatınıza odaklanın çok daha mutlu olacak ve güzel yaşayacaksınız :)
10 YorumlaCocuk istiyorsan aile kurmak istiyorsan tam yaslarindasin! Ama ilski istiyorsan aptal misin mk ne geci? Ayni yastayiz kirka kadar yolu var bu isin ahshsh
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHiç endişe etme.. Demekki hamsi değilmiş. Ben 38 eşim 43 idi … Hersey nasip kısmet.
13 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim ☺️
Cevap sahibi1 yıl* hayırlısı olacaktı hamsi değil 🤣
Soran1 yılHahah tahmin ettim sağol umarım öyle olur 😊
1 yılGeç kalmış sayilmassiniz kız kardeşim evleniyor kendisi 25 eşi 36 yaş farkı bazen iyidir olgunluk evliliğe yön verir ve bence en ideal yaşlar artık her şey degisiyor üzülmeyin bence
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah hayırlısı olur
Her şey kısmettir ve zamanını bekler. Bende ocak 13 de 32 olacağım. Yeni yıl şans getirir umarım..
10 Yorumla
1 yılŞart diye bir kural varda biz mi? Bilmiyoruz... hepsi toplum baskısı... aşk yoksa evlilik olsun diyemi? Evleneceksiniz ne gerek var
10 Yorumlaİletişimin kötüdür. Kadınlar düz konuşmaları sevmezler, renkli konuşmalar dikkatlerini çeker.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılTanısma uygulamaları indir illa ki karsına çıkar ordan birisi
11 Yorumla
Soran1 yılOradakiler farklı şeyler pesinde
1 yılAbi valla gayet turp gibi adamsin yaşınıda göstermiyorsun yani biraz vaktin falan varsa yeni birileriyle tanışabileceğin yerlere git falan çekingen olma bide
13 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim valla haftanın 5 günü havalimanindayim zaman kalmıyor çok vardiyadalardan yeni tanidabilecegim yerlerde zaten duruşt insan bulmak zor ya hani arkadaş ortamı olur en fazla benim zaten arkadaşlarım hep erkek
- 1 yıl
abi boyle hostes arkadas falan yapmaya calis işin el veriyorsa en azından erkek arkadsşlarınında kız arkadaşları falan varsa onlarla falan takipleş instagramdan falan anca öyle bulursun inş
Soran1 yılHiç birinin yok inan çoğu bekar zaten benim gibi 🥲
- Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.
1 yılHayat pahalılığı varken evlenmek büyük hata. Ailen veya sen zenginsen ayrı. Kendi evin ve araban olmadıkça bulaşma.
10 Yorumla
1 yılerkek için sıkıntı yok istediği zaman çocuk sahibi olabiliyorlar ama kadın için sıkıntı ama sen yine de 35 olmadan evlen her şey gönlünce olsun
012 Yorumla
Soran1 yılİnşallah sağol
- 1 yıl
Kadında istediği zaman çocuk sahibi olabiliyor bu arada kadınlarda 55 erkeklerde 45e kadar çocuk yapabilir Harun abi.
Soran1 yılBiliyorum
- 1 yıl
@Kalllisssa kadınlar 55 miş yok daha neler
Soran1 yılBoş yapmiyor takma onu @minasoykan boş boş yorum yapıyor o
- 1 yıl
@minasoykan kendi ailenin 30da pili bitiyorsa senin sorunun menepoza girmemiş her kadın doğurabilir. Erkeklerden daha aktiftir. Boşuna erkeklerin piyasasını yükseltme.
- 1 yıl
@blueeeman34 sana acı gerçekleri söyledim neyse sen böyle devam et 5 sene sonra bomboş biri olacaksın zaten
Soran1 yılBoş konusuyorsun
- 1 yıl
Sen istediğin kadar kabullenme zırvala. Yazdıklarım zoruna gidiyor boşsun yaşlandıkçada evlenemeyeceksin zaten. Yaşlı erkekleri kimse istemez
Soran1 yıl25 26 gösteriyorum zaten herkes diyor o yüzden sorun yok.
- 1 yıl
Yok sorun var. Ne kadar genç gösterirsen göster biyolojik yaşın belli. Hormon yaşında belli. 25 yaşındaki bir adamın sağlıklı vücuduna sahip değilsin. Erkeklerde yaş ilerledikçe çocuk sorunu ortaya çıkıyor artık.
Soran1 yılAman boş ver
Aile & Toplum konusunda 518 cevap paylaştı. Hayır insan kendini hissettiği yaşta evlenmesi lazım
10 Yorumla
1 yılherkes evlenmek zornda değil bu şekil mutlu ise boş ver
10 Yorumla- Devamını Gör (161)
Devamını Gör(206)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer