AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
nişanlın haklı adam kaç saattiir müsait olmadığını anlatmaya çalışıyor sen anlamıyorsun küfür edince ona kızıyorsun
Düzgün ifade edebilir kendini küfür etmek hoş değil ben ona ağzımı bozmadım.
düzgünce anlatmış kaç saattir anlamamışsın haksızsın kusura bakma
Sen baştan sona kadar haksizsin. Hem de fazlasıyla. Ama onun da hakaret etmesi hoş değil tabi ki. Fakat onun gerekçesi sebebi haklı
Engelledi zaten.
Bir şekilde yolu bulabilirsin
Bir de soruyor musun?
Bıktım sizin gibilerden, ayrıl da kurtulsun senden. Adam daha ne yapsın be, sabrına hayran kaldım walla adamın
Birde insan gibi müsait değilim desene yazmış, çıldıracağım
sabahtan beri sana ne diyor adam
Küfür etmesi mi sabır?
ben 2-3 mesajdan sonra boş ver çekerdim, bu nedir be. Adam her yeni işe girenin yapması gerekeni ve ileride de yapması gerekeni yapmış yapmaya çalışıyor. Bak küfür edince nasıl da sakinleşmişsin, demek ki sen onu istemişsin
Ya neyse olan olmuş, bir daha yapmazsın olur biter. Şey yapabilirsin, onun mola saatinde iş yerine gidip yemek götürebilirsin, sarılırsın falan sorun kalmaz
Psikolojik olarak zorlandığınızı hissediyorsanız destek almalısınız, maalesef başkalarının günlerini mahvetme hakkımız yok.
Tarafsız konuşuyorum, sen kanser edersin kişiyi. İlgi açlığınız kavgalara sebep vermiş.
Ahahah :D adam haklı kesinlikle. Küfürler hoş olmamış tabi fakat bu kadar zorlaman onu sinirlendirmiş.
Adam haklı yeterince açıklama yapmış küfür konusuna girmesi biraz bozmuş ama adam her halükarda haklı
Az bile konuşmuş nasıl sana katlanıyor anlamış degilim 1 gram haketmiyorsun adamı.
Adamın aklı başına gelirde kurtulur senden
Direk kapı önülüksün, iyi sabretmiş bravo hatalısın
Sen neyliksin acaba?
Sordun söyledim yorumlara açık ol benden başka herkes yazmış, hatalısın dedim, ben yaparsam benide kapıya koyabilirler
Okurken ben bile cinnet geçirdim ergenlik bu yaptığın
İlgi istemek ergenlik ama onun küfür etmesi olgunluk. Ne güzel objektif bakmışsın allahtan
Çocuk sana çok güzel bir dille kibar kibar açıklıyor önce sende terketmekle tehdit ediyorsun. Ben olsam bende s. gitj derdim
Ne yapmam lazım peki benim. :( Engelledi beni. Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdin senin yüzünden işimden olucam yazdı engel attı. Arasam daha çok sinirlenir şimdi biliyorum. Ne yapmam gerekiyor :(
Bekle siniri geçer arar seni sonra. Tepki verip üstüne gitme işler daha çok sarpa sarar.
Tamam canım teşekkür ederim
Rica ederim
Sen haksızsın sabredemiyorsan ayrıl ya da oğlan ayrılır zaten senden
Ne yapmam lazım peki benim şimdi? Engelledi her yerden beni
Kaldırmasını bekle kaldırınca hemen asla mesaj atma. Ve bu yazılarda yazdığın gibi asla davranma ona nazik ol haklısın ben çok üstüne geldim bir daha olmaz de sende ayarını tuttur ama böyle çok sık boğaz etme
Tamam canım teşekkür ederim 😔❤️
Rica ederim canım üzülme içini ferah tut. Eğer bu durum olmasaydı nasıl davranırdım diye düşün ve öyle yap kolay gelsin inşallah her şey yoluna girer.
Kusura bakmada bir insan bir insanı bu kadar boğar. Hava zaten sıcak mesajını okuyunca ben gerildim. Bence sende çalış yoksa ilgi ilgi ilgi diye diye maf olursun
Ben mi suçluyum yani?
Evet. Adam sana satirlarca açıklama yapmış. Senin bu davranışına anlayissiz olmana karşı cevap bile vermeyebilirdi. Bu kadar üstüne düşmenin anlamı yok.
Engelledi beni ya :( ne yapıcam ben iyi anlaşmak istiyorum bana yol gösterir misin
Helal olsun çocuğa helal
Az demiş
Ayrıca özelinizi neden paylaşıyorsun
Bize ne iki kişinin ilişkisinden
Hocam sen söylediğinin farkındamısın? ne olursa olsun "lan canımsın" ne demek. Bunlar çok ağır sözler hele hele yeni nişanlı insanlar için cevap verme sinirlendiysen. ee 2 gün sonra tekme tokatta atsın o zaman. Tamam kız hatalıda erkekte edilmeyecek laflar etmiş.
@TOKAREV hiç bir insan özeli böyle paylaşmamalı
Küfür hariç nişanlın haklı. Benimde sürekli böyle darlayan bi sevgilim vardı fazlayısla yoruyordu bu durum
İş zamanı iş aşk zamanı aşk olur. İşin içinde aşk olmaz. AŞKIN içinde de iş olmaz. Her şey zamanında güzeldir.
Adam güzel güzel anlatmış ama anlamamakta ısrar etmişsin valla gene iyi sabretmiş sen bu mesajları okuyunca ne görüyorsun acaba
Adamı çileden çıkartana kadar uğraşmışsın iyi sabırlıymış o çoçuk sana fazla ayrıl çocuk daha anlayışlı biri ile yoluna baksın sen adamı katil edersin
Adam işteyken sana yazamaz normal olarak zorlaman sinirlendirir küfür etmesi yanlış ama delirtmişsin demekki
Aman böyle insan düşman başına insanca söylüyor söylüyor bide giderim bulamazsın he o tehtide bitti der nişanı atar uğraşamam böyle insanla.
Tam bir canım kusura bakma ama adam sana kibar kibar defalarca söylemiş az bile demiş bence daha söylenecek şey bulunurdu sana
Güncellemeyi okudum, öncelikle Allah rahmet eylesin. Nişanlının üstüne çok gitmişsin ama o da laf etmiş, hoş değil tabi ki. Güzelce konuşup halledin.
İkiniz de de suç var. Evlenseniz de ilişkiniz hep bu şekilde devam eder. Bence birbirinize göre değilsiniz.
Hakaret taraftarı değilim ama hak etmişsin
Kızların nazı çok korkutucu
Kendinizi ne sanıyorsunuz anlamıyorum
sen haksızsın net adamı bunaltma anlayışlı ol nişanlın iyi birine benziyor karşılıklı fedakarlık şart
Elle tutulur Bir yanını arıyorum ama bulamıyorum. Nereden tutsam elim de kalıyor. Sevgilin haklı ne yazık ki sen onu çok boğmuşsun, darmalışsın.
Ondan sonra neden sinirlendin diyorlar adamı dinden imandan çıkartmışsın küfürü yiyince hemen geri vites üstüne bir de tehtit etmişsin
Adam güzel güzel alttan almış baya ama sen aşırı üstelemişsin yani kim olsa sinirlenir. Ama yine de küfür etmeseydi keşke.
boş boş triplere girmişsin biraz anlayış ya çocuk sana resmen yalvarmis, haketmissin kusura bakma. Az anlayışlı ol seviyorsan az anlamaya çalış...
Tabii ki de sen haklısın. Çünkü sen kadınsın. Senin doğuştan gelen hakların var biri de her zaman haklı olmak. Bunu unutma 😉
Adam zaten müsait olmadığını söylemiş sen bencillik ederek üzerine gitmişsin
Haklısınız
Adam haklı evlenince de hiç konuşmak istemeyeceksin ah Ahh
Niye istemiyim herkes sen mi?
Bebeğim şunu demek istiyorum, evlenince her gün evde olacaksınız ya bir süre sonra k iş yerindeyken mesaj atma gereği duymamaya başlayacaksın. İlgin ondan etrafına ya da atıyorum bebek sahibi olursan ona kayacak. Yani çoook gereksiz bir trip attığını o zaman anlayacaksın.
Ha şimdi anladım pardon :(
Ya bilmiyorum benim ilkim o. Nişanlıyız 6 aydır öncesinde 2 sene sevgili kaldık. Ondan öncesi olmadı çok bağlıyım ona istemsizce sıkıyorum. Hep ilgilensin istiyorum arasın yazsın istiyorum. Uzun zamandır işsizdi hergün sürekli arardı şimdi atamayınca zor geliyor
Adam zaten senin bir ömür inan bana böyle hissetmeyeceksin ilerde bu aşırı ilgin sakinleşecek normallelecek. Ama boğma adamı evlenmeden de kaçırma. İlkinse böyle davranman çok normal herkes bunu yaşıyor dediğim gibi bu da geçiyor. Sürekli alttan alan taraf olma ama sende insansın
Haklısın biraz sakinleşsin özür dilerim yanına gidip ya da telefon açarak. Teşekkür ederim canım ❤️
Yanına git bence seni görünce dayanamaz seni sevdiği belli son noktaya kadar dayanmış çocuk 🤣🤣
Tatlı yapıcam şimdi o seviyor hamur işi tatlıları. Mutlu olsun belki daha kolay sakinleşir tatlı yerse 😂
Çok doğru tercih burdan yürü 👍🤣
Çok darlamissin onu hata sende zorla sinir etmişsin tarafsız konuşuyorum bir insanın sabrını çok zorlamissin. anlatmış sana durumu isyerinde kızıyorlar telefona sık bakınca
Küfür etmesi gerekmezdi ama..
Yanlış ama bana yapılsa bende açardım ağzımı
Kusura bakma ama hakketmişsin çocuk müsait olmadığını söylüyor sem halden anlamıyorsun
İlgisiz olduğu için rahatsız oldum hepsi bu
Müsait olunca ilgilenir zaten çok sıkmış sin oda demiş boş kalınca ararım diye
Engelledi beni ya. Açar mı engeli ne yapmam lazım arasam mı
Bilemiyorum sinirlendirmişsin yüzüğü atmasa iyi
Çocuk haklı tabiki. Sizin nasıl bir ruh hastalığınız var ya,,,,,,, bu nasıl ısrarlı konuşma.
Sen nişanlı olsan nişanlın ilgilenmese bundan rahatsız olmaz mısın? Empati yap az
Haksizsin. Adam ne güzel laf anlatıyor sana , delirtmissin. Kesin regl dönemindesn sende 😂
Evet 😪
Engelledi ya açar mı engeli iyi anlaşmak istiyorum ben mutlu olmak istiyorum ama olmuyor
Acar bence. Terk etmekle tehdit etmek büyük yanlış ama.
Korkarsa ilgilenir belki diye düşündüm ya 😔
Çocuk haklı on kez açıklamış sana hala üstüne gitmişsin..
Ama özlediğim için aramasını istiyorum
Bunaltmışsın ama çok sıkma
Engelledi beni açar mı engeli ya ilk defa engel attı
Nişanlısınız sonuçta açar elbette ama çok kızmış
yav he saçma şeyler yazmışsın oğlan kesinlke haklı üste çıkıp yere cakilmiissn sonra
Dikkat ette sende çakilma. canim ajjsjs
Senin gibi saçma hareketlerim yok çakılmam emin ol ;)
Yalniz ben sormadim bu soruyu tatlim ayrica hemcinsini eziklemene sinir oldum kiza neler demişsin
Eziklemedm ki,
Ayy çok ozoldom totlom yoo
Adam sonuna kadar haklı.
Oturdugun yerden girdigin triplere bak.
Fazla şımarıksın. İşim var diyen insana zorla yapışılır mı
Giderimle tehtit etmek nedir ya, çocuk musun, bunu dediğin an bitti ilişkiniz bence
ya mk adama helal olsun yine iyi sabretmiş ben ikinci mesajda anasına avranını düz giderdim. yeni işe giricem bir de elin sidiklisini pişpişleyeceğim şu işe bak. mk olaya bak yaa kral sabırlıyımış.
Ahaah canım diye başlayan mesaj çok içtendi gerçekten adam anlatıyor neden böyle geç yazdığını ama sıfır tolerans
@kırgınsevgili cahillik dizboyu
Bana da biri mesajıma çok geç cevap veriyordu bir yandan anlıyorum kızı ama bana geç cevap verilme süresi ortalama iki hafta
@kırgınsevgili kanka seninki iplememe. o ayrı bu ayrı adam mesai saati içinde çalışıyor ne yapsın vırt vırt evde kendini seren kızı mı eğlendirsin
Aslan burcu kadını ajajsjsj TC kızıyla ilişki mi yürür
Boyle kezbanlar sevgili bulur benim gibi elit anlayıslı kadınları ısteyen olmaz objektif olalım tc erkekleri de sorunlu. Kezban seviyorsunuz
Dediğin gibi elit anlayışlı bir kızsan seninle sevgili olmaya hazırım inan !
Adam az bile demiş harbiden laftan sözden anlamıyorsun
Adam iyi sabretmis musait değilim neyini anlamadın hata sende
Adam aşırı haklı onu terket acill iyilik yapmş olursun yazık ya adam hep olumlu konuşmuş çldrtmşsn en sonunda az bile soylemis ben olsam ayrilirdm
Senin gibilerine mi yem edeyim terkedip?
S. ktr git sen zaten bu şekilde elinde tutamazsın elbet birileri kapar terbiyesiz
Sen haksızsın adam güzelce anlatmış. derdini evet fabrikada ya da farklı yerler de müdür olan insanlar telefonu sorun edebilir bunu bu kadar buyutmemelisin
Nişanlın aşırı aşırı haklı çok bile dayanmış sabır göstermiş herkes bu kadar sabırlı olamazdı
Adamı yani son haddeye getirttin 🤷♀️🤷♀️Tabi küfür etmeside hoş değil
Hak etmişsin. İlgi manyağı olmuşsun. Delirtmişsin adamı
Adam hem haklı hem sabırlı. Önce söyleyeceğini sonda söyleme.
nişanlına şimdiden acıyorum umarım yok yakınken geri döner senden yarılır sen resmen insana azabsın.
Anlayışsız ve bencilce davranmışsın bu kadar açıklamadan sonrası bence şımarıklık.
Çocuk varya sonuna kadar haklı ha. Ben de olsam harfi harfine aynısını yazardım.
Nişanlın haklı. benim de nişanlım çok çalışıyor bende öyleyim ve bana müsait değilim dediği zaman tamam bebeğim sonra konuşuruz diyorum sen baya can sıkıcısın
Çalış sen de, boş durursan daha çok saçmalarsın böyle
Küfür etmesi doğru değil ama adamı çileden çıkartmışsın
suç sende
Ulan ya adama bak başkası olsa ikinci tribinde derdi o lafı. Kaç kere güzellikle anlatmış :) böyle devam edersen kimseyle olamazsın 7/24 çok muhabbet tez ayrılık getirir canım tabii ki o haklı. Üslubu güzeldi fakat sonda artık taşmış, e senin sebep olduğun bir durumda da adam yanlış yapmış diyemiyorum
Aşırı tepki vermişsin, oda küfür etmemeliydi, bu ilişki ğzgünüm ama laçkalaşmış😏
100 erkek haklı. Bunu sorman bile kabahat. Terkedersen oğlan kurtulur.
Ben olsam bu kız bana bu kadar mesaj atsa zaten ben terk ederim
Adamın ekmeğiyle mi oynayacaksın ne sabırsınız ya müsait olunca zaten konuşuyorsunuz