Evli erkek beni kullandı sanalda bende ona hakaret ettim cok mu ağır sizce?

Senden gerçekten nefret ediyorum, bana hayatım boyunca kimsenin yapmadığı mualemeyi yaptın kimse kendimi bu kadar değersiz bu kadar önemsiz hissetirmedi Göz yaşları içinde dua ettim Allah'ım bana yaşattıklarını ödet diye kabul olur merak etme yolda yüzüme bakmadın resmen tanımamazlıktan geldin en ağıri buydu ben her şeyi sindirmistim oysaki o diploma verdigin şaşı ve yerden bitme kızla dib dibe oluşunu yaşlı bir kadıni net üzerinden tavlamaya çalışmani önüne gelene asılan vizyonsuz birisin ne şaşı dinliyorsun ne de yaşlı nasıl sevdim seni Çok kötüsün" Aslında hayatındaki tipten anlamaliydim nefes alsın yeter dediğini boşta kalırsan falan sakın yazma diploma verdiğin şaşı kıza ya da yaşlı ya yaz sen tamam! Erkekliğinden de şüphe ediyorum aslında başında beri erkekliğinden şüphe ediyordum hayatındakinde de kaynaklı sağlıkli erkek nasıl o kadınla olur dedim hep gücün anca diğer erkeklerin göz ucuyla bile bakmadığı şaşı ve hayatındaki tipe yetiniyor bana yetemezsin cesaretin de yok yemiyor dimi bunu açıkça diyemedigin için başka bahanelerle sığınıyorsun pasifsin sen pasifsin pasif lütfen okuyun nasıl

Evli erkek beni kullandı sanalda bende ona hakaret ettim cok mu ağır sizce?
Cevapla