AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
163Cevap
Allah sabır versin adama ben onun yerinde olsam ayrılırdım
Adam haklı tüy bitmiş azında müsait degilim derken 😂😂😂
Başın saolsun kardeşim
Adamın üzerine çok gitmişsin en sonunda da patlamış haklı adam
Nişanlına Allah sabır versin. Başka bir şey demiyorum.
😄 Nişanlın çok sabırlıymış, Allah O'na sabır versin. Açık ve net sen haksızsın
Tarafsız bir şekilde yorum yapıyorum, bu kavgada nişanlın haklı. Adam seni arayacağım diyor sen boş yapıyorsun en sonunda tamam akşam konuşuruz demişsin madem akşam konuşacaksınız ne diye en başta boş yaptın
Küfür edip sinirlenince sakinleşmesi için tatlıya bağlayalım dedim
Ne güzel en başta sana anlatmış sen boşuna kavga çıkarmışsın
tc kızı bir kere şaşırt ya. durduk yere trip atıyor sonra da niye kavga ediyorsun yaaa diyor.
Haketmişsin. Adam sana demiş müsait değilm çalışıyorum yeni girdim.. Sende anlayışsız davranmışsın.
adam seni zikse haklı bence kadınlar laftan anlamıyor bazen
Napsın oglan seni ya çocuk musun sen. İdare etmeyi bilmiyorsun bu ne be ben daraldım okudukca. yakında o senden soğur bırakır merak etme
Ağustos da evlenicez ya ne bırakması :( Ne yapmam lazım peki bana yol gösterir misin? Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdin biraz yalnız kalmak istiyorum senin yüzünden işimden olucam yazdı engel attı. Arasam daha çok sinirlenir şimdi biliyorum. Ne yapmam lazım :(
Bidaha üstüne gelmicem anlayıslı olucam haklısın de. Aynısını yapmiyacagını söyle
Özür dile
Cunku sana cok güzel yaklasmıs
Ayıp etmişsin ya
Haklısın ama küfür etmesi zoruma gitti çok kırıldım. Belki üstüne gittim ama ben hiç ağzımı bozmadım ona :(
Haklısın kufure alıskın olmalıdıgın icin ağır gelebilir. Umarım barısırsınız
Ya canım benim ya. Kusura bakma özür dileriz biz de ♥️
Önemli değil 😊❤️
Allah calısan adama sabirlar versin. ALLAH onu iyi insanlarla karsilastirsin rahata erdirsin
Neden öyle dedin
Gel bi söylicem
Madem sizce kim haklı diye soruyorsun neden özür diliyorsun heriften?
Tamm küfür etmesi hoş olmamış da sende adami deli etmişsin musait değilm diyo
Nisanlini tebrik ediyorum valla delikanlı adammis sende kasinmissin kusura bakma
evet küfür sağlıklı bir şey buradan da görüyoruz hahahahaha
Adam haklı. Nişanlısısın diye 7/24 seninle ilgilenecek diye bir şey yok, onunda bir hayatı var. Kaç kere güzel dille anlatmış sana boş yere kafanda kura kura alınganlık etmişsin, herkesin bi’ sabrı var sonuçta.
Sen tam bir m*lsin
Yeni girdiği işte telefonla uğraşmıycak tabiki
dostum nesin çalışan adamı rahat bırak
Orsbmsn rahat birak cocugu
Allah adama sabır sana da akıl fikir versin. Allah senin gibileri karşıma çıkarmasın innnnnşallah :D
Ulan tekrar okudum da, yemin ederim son mesajında adam benimle birebir aynı şeyleri düşünmüş. Bu adamla tanışıp dost olmam lazım. Numarasını versene şunun kız anlayışsız şey. :D :D
Elin iyi değilse blöf yaparken düşünmelisin. Karşı elde royal floş varken bunu yapmamak lazım
Bu ne demek şimdi
😂😂😂😂😂😂
Adam sonuna kadar haklı ve ınun gibi bir adamda bulamazsın.. ben olsam ben terketmiştim seni şimdiye kadar..
Başın sağolsun.. iyi ol..
baştan sonra sen haksızsın.çocuğu sinir etmek için elinden geleni yapıyorsun. gereken açıklayı yapmasına rağmen aynı tavırda ısrar ediyorsun. gösterilen tepkide haklı bu arada hiç kızma.
Hakketmissin ve madem başta trip yapıyorsun sonunda neden kiviriyorsun nisanlinin yerinde olsam akşam 5 i beklemezdin o dk biterdi senin sözünle bitirmediyse de dua et op başına koy
Umarım ayrılır senden daha iyisini hakediyor adam
Sen evde zıbar, vajinanı parmakla o çalışsın oh ne güzel
Burdan bakınca çok zavallı gözüküyorsun kusura bakma
Adam sabır taşı olup çatlamış sonunda. Sen haksızsın.
Tarafsız olacak bir şey yok sabrını zorlamışsın gerçekten adam sana gayet güzel anlamış olayı kabahat sende benimde tepkim yakın olurdu
harbi beyinsizsin adams ana orada mesgulum dediğihalde tirp atmışsın. d kadınlar nie böyle ya :D
Üff tamam
Sen ne kadar triplere girmişsin kaç kere izah etmiş sen trip atma derdindesin. Kusura bakma da haketmişsin. Bazen erkekler haklı sanırım 😂
İşinize geldiği gibi yorum yaparsınız zaten. Boşuna demiyorlar kadın kadının düşmanı diye
Yorum yapanların hepsi kadın mı? Okuyoruz ve dışarıdan gördüğümüzü söylüyoruz. Bence sen bir psikoloğa git hala kendini savunuyorsun
Sen git bence
Ne canım Bi kızsın cidden seni tanısaam düşman olsam neyse. Yorumlarında bile tribr bağlamışsın. Allah sabır versin bu çocuğa
Canım değil beynsiiiiz
Allaha dua etsin benim gibi güzel bir karısı olacağı için bence tatlımmm. Başka yerde ağla
Kız sen ne egoist ilgi manyağı bir karısın. Güzellik para etseydi erkekler güzel kadınları aldatmazdı. Bu cumanın yüzü suyu hürmetine Allah'ım Bu kıza biraz akıl ver 🙏
Adamı çileden çıkarmışsın yani bravo, adam haklı iyi sabretmiş
Adam haklı sonuna kadar sen sabır taşıyla oynamışsın olmaz öyle bazen cok boş yapıyorsunuz
Bence o haklı sana düzgünce cevap vermiş sen sinir etmişsin
Biraz fazla üstüne gitmişsin sanki haksız gibisin sende bir şeylerle meşgul ol yoksa konuşamamaya çok takılı kalırsın ayrıca küfür etmesi de hoş değil her ne kadar cinnet geçirsede
Ay hic gulcem yoktu adam lafini soylemis her ne kadar saygisizca da olsa o duruma sen getirmissinn
ya bu ne trip, cidden yattığın yerden mesajları yazıyorsun da neyin o senin kölen mi lan dışarıdayım dese bile müsait değildir rahatsız etmem ben… çocuğu çileden çıkartmışsın ya
Nişanlın haklı bende olsam aynısını yapardım çok nazlısın nişanlın ise sabırlı
Snaa cok bile tahammül etmiş be bu ne anlayış yok sende
Adamı çileden çıkartmışsın. Önce siz ardından nişanlınız özür dilesin, kapatın konuyu.
başından okuyunca senin haksız olduğunu gördüm devamını okumaya gerek kalmadı
Merhaba.. Yakın ilişkilerde rahatsız olduğunuz durumu karşıdakini suçlamadan tripsiz kendi duygularınızı ifade ederek konuşun. Mesajla iletişim birbirinizin ne hissettiğini göstermez. Mutlu kalın💐
Yemn ederim adammi cildirtirsin sen Allah adama sabır versin
Böyle insanlar da el üstünde tutuluyor ya bizde tam tersi
Onu demiyorum.. Adama yazdıklarını okuyunca seni kast ettim.. Biz ufacık bi şey desek karşımızdaki neler neler sayar eder vs. Ama baksana ne güzel anlatmış açıklamış. Çok şanslısın.
Küfür vs hariç tabii ama
😂😂😂
Aynen sen de haklısın güzellik olsun da gerisi hikaye diyen de var
Tartışmasız o haklı. Ama sana pek de aşık gibi görünmüyor yarın öbür gün çok da çabalamaz ilişkiniz için
Diğer tüm kızlar ve erkekler seni çok seviyor diyor. Sevmese bu kadar uzun uzun açıklamalar yapmaz sana diyorlar. Adamı çileden çıkardın filan diyorlar
Çileden çıkardığın çok doğru acayip saçma davranmışsın cidden apt*L gibi görünüyorsun bu konuşmalara göre.
Walla çocuk iyi katlanmış ben olsam hiç çekemem engellerim
Bak ne güzel. hemen geri vitese takmışsın
Senin gibi birine tahammul ettigi icin adama madalya vermek lazim. Nasil bir s.. alaksin sen. Adam 50ker anlatmis anlamamissin
Canın sağolsun 😊
Çocuğun balataları nasıl yakılır adlı çalışma, sen kendine bir meşgale bul kimseyide darlama çocuk haklı okurken fenalık geçirdim.
Bu adam sana nasıl katlanıyor? Böyle gidersen çok uzun sürmez biter zaten. Nekadar anlayışsız biriymişsin
O haklıyken kendini haksız duruma düşürmüş. İkiniz de haksızsınız ama o bir tık. Çünkü ağzını bozmuş
Böyle anlayışlı sakin bir adam da bize denk gelmez ya yanarım ona yanarım
Hayırdır göz mü diktin?
Ne tarafa kusuyoruz tatlım
adam açıkladı, ve sana zaman ayırmaya çalıştı zaten moladayken yazıyor sen çok üstüne gittin ama küfür etmesi hoş değil, birazcık anlayışlı olmalısın
Adam musait diilim diyor hasta misin? Sonra insan gibi soyle diyorsun. Adama bi iyilik yap ve terk et zaten kurtulsun senden
Bence çalışan kişi haklı benide telefonla oynuyorum diye çıkartmıştılar biraz anlayışlı olmanızı tavsiye ederim size
Ufukta ayrılık görüyorum... Sana gerçekten değer veren bir insan her ne koşulda olursa olsun yazar ya da arar.
Ya bi sus delimisin nesin adamda sabir mi kalmış saçmalama riv riv yapmayin işteyken nasi yazsin kendinizi tanri gibi gormeyin ya
Biz niye işteyken cevap yazabiliyoruz. adam niye yazamıyor bu bi bahane bence , ayrıca biz tanrı olduğumuzu iddia da etmedik deli olan sizsiniz ! üslubunuza dikkat edersiniz iyi olur
Umarım ayrılırsın da çocuk rahat eder
Çocuk iyi sabretmiş
Ne aptal karılar var lan
Sabırlı olduğu için mi küfür etti?
Skktir git lan
Şimdi de bana mı saracaksın
Kral iyi dayanmış. Ben bu cahilliğe katlanamazdım
Dayandıda ondan mı sövüyor küfür ediyor hemen?
Hemen mi? Allah sabır versin adama
Ortada sorun yok haksız taraf sensin neyle tehdit ettiğine baksana sinirlenmesi normal
Sen haksızsin adam çalışıyor. ve telefonla oynuyor diye işten çıkarabilir müdür
Hakaret etmesi doğru değil elbette ama sen hiç anlayışlı olmamışsın
Bi sey diyim mi çocuk iyi dayanıyor sana
Niyeymiş?
Hah aynen törpüle kendini ne bilim bi uğraş bul kafanı dağıt bir seyler yap boş durma bos durduğun için sarıyorsun adama bırak ilk o yazsın arasın her zaman bu sekilde pervane olma
Kiizm biraz anlayışlı olun erkekler her an size yazamaz