• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Nişanlım bana hakaretler etti! Sizce kim haklı :( ? (Sayfa 2)

GözdeKılıçaslan
GözdeKılıçaslan Takip Et
Xper 4 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
56
Yapay Zekaya Sor
Nişanlım bana hakaretler etti! Sizce kim haklı :( ?
Cevapla
Nişan Soruları Yorum Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

179

Cevap

163

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Starssailor
    Starssailor Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl

    Bi sn beynimi kenara bırakıyorum okurken 😄
    Sen darladığın için haksızsın. O da küfür ettiği için. Ama çok üstüne gitmişsin. Bu aşamaya geldikten sonra da bu ilişkiden sağlıklı bir iletişim bekleme. Yüz göz olmuşsunuz.

    1
    3 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Emgel attı

      Yorumla
    • Starssailor
      Starssailor
      +1 yıl

      Daha fazla daralma. Olan olmuş artık. Sessiz kal. Üstüne gittikçe ters teper.

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tamam canım 😔

      Yorumla
  • cozdissapointment
    cozdissapointment Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Nişanlın haklı. İlgi beklemekte sen de haklısın ama karşıdaki insanı kendi alanında rahat bırakmalısın. Çocuğun tek sorumluluğu seni memnun etmekmiş gibi davranma lütfen. Kendine yapacak işler bul ve kendine saygı duy. ilgi beklemen normal, bu bizim doğamızda var ama bu şekilde karşıdakini zor durumda bırakıp darlayarak değil. Çocuğu tehdit etmen apayrı oraya girmeyeyim pek. Bu tavrından sonra sana kapıyı göstermekte yerinde davranmış.

    0
    0 Yorumla
  • Teόmάń
    Teόmάń Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Adamın yerine kendimi koydum da daraldım cidden. Çocuk gibisin adam gayet olgun birisine benziyor sen onun olgunluğunu taşıyamazsın.

    4
    1 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Ben 22 yaşındayım o 26 yaşında. Onu çok seviyorum ilgilensin istiyorum sürekli elimde değil :(

      Yorumla
  • Ebruhnm
    Ebruhnm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Küfür etmesi yanlış diyeceğim ama sen de cidden çok daraltmışsın. Okurken ben bile sinir krizi geçirdim. Sonuçta çalışıyor. Telefonu sürekli eline alamaz ve dediği gibi de göze batar. Galiba iş ortamını bilmiyorsun. Biliyorum ilgi istiyorsun ama ilgi vermek için müsait değil demekki. Sana o kadar izah etmiş. Aranız düzelirse iyi yine. Ama bir daha böyle yapma. Sabrını çok sinamissin.

    2
    4 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Anamdan emdiğim sütü burnumdan getirdin biraz yalnız kalmak istiyorum senin yüzünden işimden olucam yazdı engel attı. Arasam daha çok sinirlenir şimdi biliyorum. Ne yapmam lazım peki engeli açar demi :(

      Yorumla
    • Ebruhnm
      Ebruhnm
      +1 yıl

      Engeli açar merak etme. Ama sen de sık boğaz etme, iyice sinir olur sana. Şu an sana sinirli sen istediğin kadar ara açmaz, açtığında da iyi şeyler söylemez daha da üzülürsün. Üstüne gelme sakın. Ortalık durulsun, sen de özür dile ayrıyetten dediklerinin de seni üzdüğünü yani kısaca duygularını olgun bir dille ifade et.

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tamam canım çok teşekkür ederim ❤️

      Yorumla
    • Ebruhnm
      Ebruhnm
      +1 yıl

      Rica ederim canım 💖💖

      Yorumla
  • IlahiPoseidon
    IlahiPoseidon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ne bu şimdi? Sen çok saygısızlık yapmışsın nişanlına açık ve tarafsız söylüyorum biraz saygınız olsun çalışan insana çocuk yeni basladım diyor sen ilgi istiyorsun sürekli o çocuk yarın bir gün senin ihtiyaçlarını karşılamak için köpek gibi çalışıyor hata yapmışsın gönlünü al

    2
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Engelledi :(

      Yorumla
    • IlahiPoseidon
      IlahiPoseidon
      +1 yıl

      Hak etmişsin Allah kabul etsin ilgi alicam derken nisanlindan oldun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kusura bakma da hak etmişsin çocuk yeni işe girmiş daha ilk günden senle mi ilgilenicek işini bırakıp kaç kez üstüne basa basa müsait değilim demiş önüne kuş koysan anlar çok bencilce yaklaşmışsın çocuğa kendin evde yatıyosun çocuk akşama kadar çalışıyor yazık adama

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla çocuk haklı,
    Çocuğu çıldırtmışsın, sonra falan filan yapmışsın birde… Yol yakınken bence bir şeyler olmalı 😀

    Şimdiden böyleyseniz çocuk ilerde durduk yere eziyet çeker, sinir hastası olur. Sonra kızlar masum 😀

    Bugün özür dilediniz geçti diyelim, ya sonra?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kusura bakma suçlusun adam gayet güzel anlatmış durumu ağzını bozmamış en sürekli aynı şeyleri yazmışın o sana öyle gelmesine rağmen üstüne gidip çıldırtacak aşamaya gelmişin adam molada arıyormuş işte daha ne yapabilir ki üstelik müsait değilim diye kısa bi cevapta vermemiş sana gayet güzel bir dille açıklamış sebebini böyle devam edersen kimse seni çekmez aha bu adamı anlayışla karşılamazsan yazdığı gibi def eder seni laftan anlamak lazım biraz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Anlayışsız ilgisiz dediğin adama bir bak 🙈 kac defa adam durumu anlatmış güzel güzel konuşmuş tamam aşkım diyip beklesene yahu çocuk oyuncağı mı bu? Lisede sevgili felan mısınız nişanlanmışsnz bence bunun farkına var. Çocuk çok ağır konuşmuş ama resmen sen sürüklemişsin buna.

    0
    0 Yorumla
  • ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49
    ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 87%
    +1 yıl

    Bence sen haksız sın adam helaliyle calismaya çalışıyor ondan nasıl anlayış bekliyorsan seninde ona ogle davranman lazim pekı Tam tersini düşün ya onun yerinde sen olsaydı o sana bukadar başka yapsa sen ne yaparsin?

    0
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tamam hata ettim baskı yaptım belki ama küfür niye ediyor?

      Yorumla
    • ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49
      ɮǟʏǟռӄǟȶɨʟ49
      +1 yıl

      Oda onun şerefine kalmış birsey yapacak birsey yok ama sende baya zorlamiş sin ama cok ozur dilerim gercekler

      Yorumla
  • öğretmen_12
    öğretmen_12 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    küfür her koşulda hoş karşılanılacak bir şey değil.. ama bura sen tamamen haksızsın sana kaç defa müsait olmadığını söylemiş yani biraz anlayışsızlık yapmışsın.. bence konuştuğunda özür dilemelisin tabi o da senden böylece tatlıya bağlarsınzı olayı..

    0
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Engelledi beni

      Yorumla
    • öğretmen_12
      öğretmen_12
      +1 yıl

      neyse biraz bekle belki kızgınlığı geçer..

      Yorumla
  • VOLKANİNANMAZ
    VOLKANİNANMAZ Takip Et
    Bilge Yaş: 39
    +1 yıl

    Biraz anlayışlı olsaydınız daha iyi olurdu İşteyken telefona baktıklarında çalışanların işten çıkarıldıkları bile oluyor sizin iş yeriniz olsa istediğiniz gibi telefona bakabilirsiniz ama başkasının yanında çalışıldığında kızabilirler hatta konuşabilirler sizi işten

    0
    0 Yorumla
  • Kâl-Ell
    Kâl-Ell Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.

    Valla dedim ne zaman patlayacak diye çok bile sabretmis. Israrla müsait değilim diyor adam daha ne yani. Okuduğunu anlamakta sorun yasiyorsan kitap oku bence. Zaten bütün gün evdeymissin

    4
    4 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tamam

      Yorumla
    • 143Zaferrr
      143Zaferrr
      +1 yıl

      Son iki cümleyi okurken bastım kahkahayı :DDDDDDD

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      @143Zaferrr Ergen.

      Yorumla
    • 143Zaferrr
      143Zaferrr
      +1 yıl

      Aynen knk

      Yorumla
  • Blackmen_1
    Blackmen_1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 44%
    +1 yıl

    Adam sana başta defalarca güzel bi dille izah etmiş sen zorla anlamamazlıktan gelip adamı çok darlamışsın kim olsa aynı tepkiyi verirdi.
    Ki molalarda arıyormuş seni

    1
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Haklısınız fazla üzerine gittim. Bundan sonra davranışlarıma çeki düzen vericem

      Yorumla
    • Blackmen_1
      Blackmen_1
      +1 yıl

      İlişkiniz için çok daha iyi olur

      Yorumla
  • hakan3540
    hakan3540 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Genel olarak hastasınız siz ya inşallah ayrılır da kurtulur eleman ilgi manyakları elinizde olsa tuvalete de geleceksiniz

    Nişanlım bana hakaretler etti! Sizce kim haklı :( ?
    1
    0 Yorumla
  • MuscleKing_T
    MuscleKing_T Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    O kadar haksızsın ki. Nişanlık gibi ben de sinirlendim o derece...
    Senin gibi bir kadınla evlenmek istemezdim.

    4
    0 Yorumla
  • Ahsentuna
    Ahsentuna Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sen adamı çileden çıkarmışsinbama onun da üslubu hiç hoş değil görüldü atabilir ne halin varsa gör diyebilir ama hakret ne yani ayrıl ne demek bu kaar çabuk yıkma potansiyeli aolan biri ile çok zor. bu ilerde çok sorun olur bak baban da yokmuş donebilecegin bir kapı olmaz sen ayrıl bundan. amadedihim gibi İlayda en büyük suçlu sensin

    0
    0 Yorumla
  • Retroskop1
    Retroskop1 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Ben olsam hemen şutlamıştım seni. Adamı yer bitirir senin gibiler uzak durmak gerek. Adam da net haklı.

    2
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Kimseyi yiyip bitirmem. İlgisiz davranıyor bunu dile getirdim. Küfür etmesine gerek yoktu. Keşke tarafsız yorum yapsanız

      Yorumla
    • Retroskop1
      Retroskop1
      +1 yıl

      Gayet tarafsız yorum yaptım. Adam saatlerce işte yeni olduğunu, bu yüzden dikkatli olması gerektiğini söylemiş. Yani sana doğru düzgün müsait olmadığını daha nasıl anlatsın hayırdır!
      Göz göre göre artislik yapmışsın o da tam da gerektiği gibi ağzının payını vermiş helal olsun çocuğa.

      Yorumla
  • Evdeyokum
    Evdeyokum Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Saçma sapan şeyler. Madem u dönüşü yapacaksın ne diye tehdit ediyorsun. Bu kadar kolay tehdit ediyorsan zaten bitik bu ilişki. Anlayis her türlü ilişkide şart önce bunu öğrenmelisin. Kısacası yerden göğe haksizsin

    0
    0 Yorumla
  • AgresifKızıl
    AgresifKızıl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Lan gerizeklı kısmına kadarrr geldimmm tam nişanlında iyii sabır varmış dedimm 😅😅😅 lan gerizklı gidiyorsan gitten sonrasını ookumadım..
    Amaa siz haksızsınız guzelce izah etmiş insanı çileden çıkartmışsınız.

    0
    0 Yorumla
  • bombcimcime
    bombcimcime Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    tarafsız mı? adam sana insan gibi bak ilk haftam nolur anlayışlı ol demiş üstüne gidip gidip adamı tehdit edip adam patladığında ağzını bozma diyip r yapmışsın. Bu şekilde bir hayat geçirebileceğine inanıyor musun? hayır şimdi iki kişisiniz hadi o seni seviyo diye katlanıyo kavgana tribine peki çocuğun katlanmak zorunda mı böyle bir duygusal şiddete? lütfen psikolojik destek al sen iyi değilsin arkadaşım

    0
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Canım herkes dört dörtlük mü? Bi ben mi kötüyüm?

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Sevdiğim için sürekli ilgilensin istiyorum.

      Yorumla
  • Lohola
    Lohola Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 86%
    +1 yıl

    Çocuk haklı. Senin ilgiye ihtiyacın var. Babanı kaybetmişsin. Allah rahmet eylesin. Ama çocuk defalarca kere müsait olmadığını söylüyor ona rağmen defalarca kere ısrar etmişsin. Haksız olduğunu düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • gülçin_beyda
    gülçin_beyda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Öncelikle başın sağ olsun. Zor zamanlardan geçtiğini belirtmişsin zaten arada boyle her insanda oluyor. nisanlinin üzerine biraz fazla gitmissin sanırım olur arada öyle şeyler umarım en kısa zamanda duzelirsiniz☺

    0
    0 Yorumla
  • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
    -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Allah sabır versin o arkadaşa. :D

    https://voca.ro/1e8jobOamAb8

    0
    5 Yorumla
    • Creppyypasta
      Creppyypasta
      +1 yıl

      ✨ velet misiniz nesiniz ✨

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Her soruya Buda sesli Cvp veriyor. Sesiyle kız düşürecek ak

      Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      Düşecek kadar vasıfsız olmasınlar ne alaka

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      O zaman yazarak cevap ver sesli cevap ne alaka ki

      Yorumla
    • -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      -ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ
      +1 yıl

      Pcdeyken sesli cevap veriyorum sadece doğruyu konuşunca böyle boş şeylere takılıyorsan sende sorun

      Yorumla
  • GekoKertenkelesi1903
    GekoKertenkelesi1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Benden daha hayvani olmaz diye dusunmeme ragmen bu kadar degilim ben bile hayatimda hic kufur etmedim bi kadina ya bence iyi dusun tasin hayatini birlestirecegin insan bu simdiden boyle olmasi oldukca sikintili

    0
    0 Yorumla
  • Helohey
    Helohey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Şu an birlikte olduğunuz kişiye ve ileride sevgiliniz olacak kişilere üzüldüm. Ne kadar anlayışsız insanlar var şu hayatta. Nişanlınız da sonradan çok ağzını bozmuş. İkinizde haksızsınız ama sizin yaptığınız daha yanlış.

    0
    0 Yorumla
  • Sorusormayageldimben
    Sorusormayageldimben Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Şimdi öncesinde sen suçluydun ama gereksiz yükseldi çocuk bir an da yaktı ortalığı gereksiz. Kalp kırmaya gerek var mı hiç gerek yok direkt küfür etmesi bulunmaz hint kumaşı değilsin vs. Demesi çok yanlış

    0
    0 Yorumla
  • TheContrary
    TheContrary Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 97%
    +1 yıl

    Ne kadar anlayışsızsın adam net bir şekilde izah etmiş defalarca ve tatlı dille. Şahsen ben yanımdakilerin telefonla mesajlaşmasına izin vermem özel sektör böyledir.

    0
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Haklısınız hata ettim biraz zaten engelledi beni her yerden

      Yorumla
    • TheContrary
      TheContrary
      +1 yıl

      Yani sonucuna da katlanacaksın. Adam geleceğini şimdiden görmüş oldu.

      Yorumla
  • ftmlz
    ftmlz Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 69%
    +1 yıl

    Nişanlın hakaret etmese gayette haklıymış, sende adamı bezdirmişin kaç defa durumunu anlatmış sen kabul etmek istememişin. Sonuç olarak ikinizde haksız durumdasınız şu an

    0
    3 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Kadın düşmanı biri daha..

      Yorumla
    • ftmlz
      ftmlz
      +1 yıl

      Ben kadın düşmanı bi yorum yapmadım gayet objektif şekilde fikrimi söyledim bence siz aşırı alıngansınız

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Regl dönemine girince böyle oluyorum istemsizce :(

      Yorumla
  • gökyüzüüüüüü
    gökyüzüüüüüü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Ne yalan soyleyim ben bile okurken daraldim altan almaya çalışmış adam ne yapsın daha anlayışlı olman gerekirdi ama hakaret etmiş nasıl tamam dedin hemen onca lafa ben ona şaşırdım

    0
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      İyide ilgilenmesini istedim küfür etmesine ne gerek var? Engelledi zaten her yerden rahat bırak yazmış

      Yorumla
    • gökyüzüüüüüü
      gökyüzüüüüüü
      +1 yıl

      Suç sende şimdi müsait olmadığını söylemiş sen çok üstüne gitmişsin ama küfür etmesi hakaret etmesi afedilir şey değil sende suçlusun o da suçlu onun da özür dilemesi gerek bi sen koşma pesinde hemen beni affet diye

      Yorumla
  • Xenopeltisx
    Xenopeltisx Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocuk haklı. Kaç kere sana güzellikle izah etmiş durumu sense çocuk gibi davranmissin. Herkesin bir bam teli vardır ve dediği gibi kimse bulunmaz Hint kumaşı değildir.

    0
    3 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      İşinize geldiği gibi yorum yapın anca

      Yorumla
    • Xenopeltisx
      Xenopeltisx
      +1 yıl

      Şu soruna gelen yanıtlari okuyorsun değil mi bir kişi bile seni haklı buldu mu? Bak bir kişi diyorum.. demek ki hata sende. Buraya gelip bu olayı sorman güzel bir şey insanlar her zaman kendi yaptiklarini doğru sanir başka perspektiiflerden göremez bunun içinde başkalarına sorma ihtiyacı hisseder ki göremediğini anlayamadığını fark edebilsin. Ama sen halen kendi yazdığın gibi işine gelen taraftan anliyorsun. Buraya soru soruyorsan eleştiriyi kabul edeceksin oturup bir düşünceksin bu kadar insan böyle diyor bak gözde demekki ben biraz fazla abartmisim. Zaten numara da olsa bir R çekmişsin çocuğa umarim gerçekten bu sefer hatani anlarsin da kalpten bir özür dilersin. İyi günler

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Canınız sağ olsun ne diyim😊

      Yorumla
  • Enperatriz_Eztia
    Enperatriz_Eztia Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Küfür ettiyse nişanı at derim aklın varsa. Evlendiğinde çok pişman olursun.

    3
    0 Yorumla
  • kzmddjjdjejdjf
    kzmddjjdjejdjf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Çok kezban bir kızsın. Ben adamın yerinde olsam ayrılırım senden. Anlayışsızın tekisin.

    3
    19 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Belli kaç yaşında olduğun üye adından. Seninle tartışmaya gerek duymuyorum. Hele ki Kezban diyorsan zaten 18-19 yaşsın. Büyü ablası biraz

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Hahahaah haksız olduğunuzu kabullenemeyince yaştan vuruyorsunuz hemen. Klasik. Bir kezbansı hareket daha. Akıl yaşta değil baştadır. Ben sevgilime daha anlayışlıyım ve hiç böyle yapmadım o da çalışıyor. Bir erkeği bu raddeye getirmek yanlış. Sonra küfür yersin böyle 🥺🥺

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Ben nişanlıyım, Ağustos da düğünüm var. Sen anca sevgili olarak kalırsın bir erkeğin hayatında. Ötesi olmaz ablası

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Kıskanmasan mı. Doldu da 2. Senemiz😂

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Neyse ya üzüldüm sana avutma kendini bu şekilde komik oluyo

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Sana tavsiyem sen de biraz daha anlayışlı ol böyle kezban olma yoksa her erkeğin hayatında nişanlı olarak kalırsın belki o raddeye bile gelemeyebilirsin

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tamam işte anca sevgili kalırsın. Ötesi olmaz ciddi bir adım atmazlar bu kafada biriyle. 😂 Aynı şeyi diyoruz puhahaha

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Okulum yüzünden ben istemiyorum henüz. Ona kalsa çoktan evlenmiştik. Bilmeden konuşmak da kezbanca çok kezban hareketin var böyle oldukça çok küfür yersin daha sen

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Ayrıca Yorumumun beğenilerine bak öyle boş konuş😘

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Seni bide bu kafayla okula mı aldılar vay ülkenin haline 😂😂

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Ne varmış kafamda Allah aşkına? Sen kendi kafana bak o adamın senden çekeceği var

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Aklı varsa ayrılır zaten senden

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Valla benden daha güzelini bulamaz kensi bilir

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Her şey güzellik değil belli ki karakter beyin açısından sorunlusun bu daha büyük eksik😂

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Bide seni merak ettim güzelim dedinya ama o kadar kendine güvenin olduğunu sanmıyorum

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Tahmin edemeyeceğin kadar güzelim. Önce üye adını değiştir, bi profil resmi yap öyle gel. Asosyal birisin üye adına vurmuş asosyalliğin. Hadi bye

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Kesin öyledir hahahaha üye adıyla da yargılamazsın ya burada kendimi belli edemem abaza erkek doluyken😅

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Abaza doluysa ne işin var böyle berbat bir yerde?

      Yorumla
    • kzmddjjdjejdjf
      kzmddjjdjejdjf
      +1 yıl

      Görüş yapmak için can sıkıntısı işte

      Yorumla
  • Ra_On
    Ra_On Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 98%
    +1 yıl

    Adamın işi var ya bu kadar anlayışsız olamazsın aboo. Tamam şakayla karışık ilgilenmiyosum der de insan bu kadar abartmaz ama güzel de anlatmaya çalışmış müsait değilim demiş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu ne ya ne adam seninle evlenirse fena ayvayı yedi valla aklı varsa evlenmez 😀 Psikolojik sorunların varsa psikoloğa git, nişanlın psikolog doktorun mu? Adam iyi bile dayanmış ben olsam 2. kez anlatmaya gerek duymam gerisini ona bırakırım.

    1
    1 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 😊

      Yorumla
  • hasegec
    hasegec Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    cocuk %10000000000 hakli. konusmalari koymasan, kendi gorusunden sevgilim ilgisiz diye anlatsan herkes seni hakli gorurdu ama cidden hersey ortada. ben cocugun yerinde olsam ayrilirdim oyle soyliyim.

    1
    0 Yorumla
  • KTİPİYOZ
    KTİPİYOZ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Senin gibi kezolarla uğraşmak zor adam haklı, baktın erkeksiz kalacağını biliyorsun r'ye aldın vitesi öyle aklın başına gelir ama iş işten geçti düştün gözden kezocuk.

    1
    0 Yorumla
  • sinsgiller
    sinsgiller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 81%
    +1 yıl

    Benim çalıştıgım iş de öglen başlıyor geceye kadar işte ortalama 12-14 saat arası ve telefona pek zaman olmuyor musait olunca bakabiliyorum nişanlın sonuna kadar haklı adamı baya darlamışsın

    1
    1 Yorumla
    • sinsgiller
      sinsgiller
      +1 yıl

      güncelleme: Nişanlının yanına gidip bugun konuş araya sogukluk girmesin bu sözlerini ona da söyle emin ol aranız daha iyi olur ayrıca başın sağolsun

      Yorumla
  • gökyüzüm_16
    gökyüzüm_16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Olm ne darladın adamı gelsin konuşursunuz hiç kimsen yok mu senin ya da bu kadar boş musun ağırdan alsana biraz kendini eğer bu mesajlaşmalar gerçekse durumun vahim

    1
    0 Yorumla
  • hojiblanca
    hojiblanca Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 62%
    +1 yıl

    Cinnet geçirmekte haklı. Tahammül sınırlarını zorlamışsınız. Kimse kimsesizlikten ölmez, aklınızda olsun. Umarım ikiniz de huzurlu olabilirsiniz.

    1
    1 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Korkar belki diye düşündüm kaybetmekten ilgili olur ondan öyle yazdım

      Yorumla
  • MinistryofDarkness
    MinistryofDarkness Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Objektif olmam gerekirse ikiniz birbirinize uygun değilsiniz. Ben hiç uyumlu bir vibe alamadım bu yazılardan. En ufak bir meselede evliliği yıkabilecek bir potansiyel var ikinizde de.

    1
    0 Yorumla
  • bostencere
    bostencere Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    adam hakli ne inatci karisin mk adam calisiyom diyo sen hala ara askim yala askim

    2
    2 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Düzgün konuş ben sadece ilgi istiyorum

      Yorumla
    • bostencere
      bostencere
      +1 yıl

      ilgi manyagi olmussun senin gibi sevgilim nisanlim olsa ayrilirim

      Yorumla
  • Alisam21
    Alisam21 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26 , eic 93%
    +1 yıl

    Ben okuyunca daraldım ne kadar anlatmış kibar şekilde. Daha ne istiyorsun? Illa o lafları mı duymak istiyordun? cidden böyle kızlar çok canım gibi ya hiç çekilmez.

    0
    0 Yorumla
  • belinayydamlaozcelin
    belinayydamlaozcelin Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Canım başın sağolsun, mesajları okuduğumda birden fazla nişanlın sana güzel ve tatlı dille yaklaşmış ama sen hep geri teperek ona ters cevap vermişsin biraz sakin ol o müsait oldukça molalarında arıyor ne güzel ama bu kadar üzerine gidersen oda insan ve sinirlenip istemeden kötü sözler ağzından çıkabilir biraz sabret evlendiğinizde aynı evde daha çok ilgisini belli edicektir sana üzme kendini

    0
    0 Yorumla
  • barbielixi
    barbielixi Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Tabiki de haksizsin biraz anlayışlı olmak gerek. Adam zaten başta müsait değilim demiş kac kez anlatmış. Ne diye sacma sapan tehdit edersin ki? Elbette sinirlenir engellemiş sanırım seni biraz bekle siniri yatissin hemen atlarsan tekrar yangına körükle gitmiş olursun

    0
    0 Yorumla
  • Fearless10
    Fearless10 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Cocuk iyi sabretmis, bu cocugu kacirma derim ve cok hakli. Dunya senin etrafinda donmuyor. Biraz daha anlayisli olmalisin. Seni ilerde gecindirmek icin calisiyor

    0
    2 Yorumla
    • nektarie
      nektarie
      +1 yıl

      çocuğu kaçırmasın mı? çocuk kendini kurtarsın bundan :d

      Yorumla
    • Fearless10
      Fearless10
      +1 yıl

      Hahaha, soruyu cocuk yazmis olsaydi, senin cevabini yazacaktim, harikasin😀😀😀

      Yorumla
  • Aleyna12212
    Aleyna12212 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Öncelikle sen biraz anlayışsız davranmışsın bence nişanlına gelicek olursak kusura bakma ama ufacık bir şeyde sinirlenip seni terk ediyosa hiç evlenme bence

    0
    0 Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Gerçekten böyle bir şey var, bir erkek işte ise asla ona saçma ilgi istemek için yazma. Ofiste yanlış anlarlar adamı. Eli işte aklı kızlara yazmakta diye. Olmamış senin yaptığın.

    0
    0 Yorumla
  • Gülsahh_
    Gülsahh_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sende hata adam elli kere yazmış şaf anlatmış iyi yine sabretmiş sende geri adım atmayacaktın orada hatalısın o şimdi diyecek küfürde etsem hadi ordan gitte desem gitmiyor

    0
    5 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Türkçe öğren önce ne yazdığın bile belli değil

      Yorumla
    • Gülsahh_
      Gülsahh_
      +1 yıl

      Türkçe öğreniyim sen türkçe biliyorsun da noluyor adamın ağzına sıçmışsın, yüz kere anlatmış mala anlatır gibi anlamamışsın. Bu kafayla devam et yarın bi gün aynı evde kavga edince de hadi ordan git der öbür odada ağlar yine koynuna girer yatarsın.

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Sanane koynuna girer yatarım benim değil mi? Derdi sana mı düştü

      Yorumla
    • Gülsahh_
      Gülsahh_
      +1 yıl

      İki gün sonra hadi ordan git derse ben değil sen dertlenicen ama bu kafayla gidersen koynuna girecek birisini bulamazsın

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
  • Lucifeeer87
    Lucifeeer87 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Benim sevgilim de çalışıyor eskiden sürekli konuşurken şu an gündüzleri hiç konusamiyoruz ve bu onun elinde olan bir şey değil kaç kez açıklamış güzelce buna rağmen terk etmekle tehdit etmişsiniz ki dediğim gibi elinde olan bir şey değil küfür etmek konusunda hiç katılmiyorum ama onun disinda nişanlıniz haklı bence

    0
    0 Yorumla
  • маvi-тwеттч
    маvi-тwеттч Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sen haksizsin kesinlikle çok güzel açıklamış sana ve çay molasında zaten arıyormuş yani istediğin olmayınca tehtid etmen gerçekten çok yanls. Tamam onun da küfür etmesi çok çirkin. Bide adam küfür edesiye üstüne gidiyon adam kiziyo sovuyo öyle tamam diyon gözünü sevem fkfbdndm

    0
    0 Yorumla
  • Sarı_Papatyam_benim
    Sarı_Papatyam_benim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    sorun sende güzelce anlatmış sana müsait olmadığını akşama konuşalım diyor sen trip atıp uzatıyorsun terk etmekdende bahsediyon sen hep öyle dersen terk edip gider seni

    0
    0 Yorumla
  • Sakaryalim
    Sakaryalim Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 38%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.

    Kusura bakma.
    Nişanlının hakkını yemiş ve şımarıklık yapmışsın.
    O küfürleri haketmişsin.

    Anlayışsız, şımarık bencil birisin. Bence ayrıl. Çocuğun kafası rahat etsin.

    0
    0 Yorumla
  • -Afroditimsi
    -Afroditimsi Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Git bir işe girdee öyle konuş. Oturduğun yerden bilmiş bilmiş konuşuyorsun. Ergen misin girdiğib tirplere bak gün içinde sürekli konuşmazsanız ölürsün mazallah. Adam haklı

    0
    0 Yorumla
  • TheLovex_
    TheLovex_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Asıl sen böyle davranmaya drvam edersen neden terketti deme çok yalnış davranıyorsun zaten düzgünce açıklama yapmış sen de biraz anlayışlı ol sabrını sınamışsın adamın.

    0
    0 Yorumla
  • OneoffFurkan
    OneoffFurkan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.

    2 tarafında hatası büyük. Ne olursa olsun bir erkek kadınlara karşı ağzını bozmamalı. Bir kadın ise özel hayatını sosyal medya platformlarında tanımadığı insanlarla paylaşmamalı

    0
    2 Yorumla
    • hasegec
      hasegec
      +1 yıl

      aga sirf en sonunda kufretti diye hatali diyemezsin ya. sebep olan %99.9 hatali

      Yorumla
    • OneoffFurkan
      OneoffFurkan
      +1 yıl

      @hasegec ilişki sevgililik olsa evet. Bugün küfür eden yarın daha agresif tavırlar sergileyebilir evlilik işini beceremeyecekler hazır olana kadar beklesin. Bizim de yaş var ama bekliyoruz

      Yorumla
  • cheekystaff
    cheekystaff Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Okurken ben sinirlendim, adam sabırla sana yazmış. Çay molalarında aramış. Durumunu anlatmış hala saçma sapan trip atıyorsun. Ben işteyken aramam bile arada müsait olunca bir iki mesaj sadece. Ne canım bir tavır sergilemişsin.

    0
    0 Yorumla
  • Keynesyen
    Keynesyen Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    işten döndükten sonra seninle ilgileniyorsa ya da günde 1-2 defa arayabiliyorsa bence uzatmamalısın. nasıl bir iş ortamında olduğunu bilmediğin için bu şekilde tepki vermen doğru değil bence.

    0
    0 Yorumla
  • burabiaa
    burabiaa Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 99%
    +1 yıl

    Ya adam kaç kez düzgünce yazmış neden ısrar ediyosun seninlemi uğraşsın isiylemi cocuk gibi davranmissin

    0
    6 Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Engelledi zaten :( açar mı engeli sence? Arasam mı ya

      Yorumla
    • burabiaa
      burabiaa
      +1 yıl

      Sakin arama bırak adam bı işten çıksın bı sakinlessin neden yordun ki bu kadar adama yazmışsın ya düzgünce desen anlarım diye zaten adam düzgünce kaç kez müsait olmadığını tekrar etmiş anlayışlı olmak bu kadar zormu üstelik adam calsiyorum diyor sen gitmekle tehtid ediyorsun adamin işi gücü var ekmeğinde onunla uğraşıyor sanki başka iş yapiyor gibi senin söylediğin lafı o haketmemis asil biraz bekle sakinlesmesini sonrada özür dile

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Ama o küfürler etti. Özür dilemesi gereken ben miyim :(

      Yorumla
    • burabiaa
      burabiaa
      +1 yıl

      Evet tatlım sensin çünkü adam sana ilk bas prensesim diyerek anlatmis 5 de cikicam sabret demiş anlatmış kurban olduğum demiş sen güzellikten anlamamış birde nişanlına calsitigi esnada giderim diyrerek adamın sabrını tasirmisssin en son küfür etmiş ve ozaman anlamissin özür dile ve bidaha yorma o adam yuva kuracak bunun için çalışmak zorunda bunu anlayamayacak kadar küçük degilsindir heralde çok gitme erkekler sevmez böyle şeyleri tam tersine calstin yorgunmusun de adamın yorgunluğunu almaya baksana ya

      Yorumla
    • GözdeKılıçaslan
      GözdeKılıçaslan
      +1 yıl

      Çok haklısın aslında. Bundan sonra kendime çeki düzen vericem çok üstüne gittim :(

      Yorumla
    • burabiaa
      burabiaa
      +1 yıl

      Evet canım çok gitmişsin sorun çıkarmak yerine mutlu olmaya baksana sende işine gücüne bak sürekli konuşmakta sıkar eminim sende sklrsin biraz tadında kalmali bazı şeyler herşeyin fazlası zarar🙂

      Yorumla
  • geceler_sessiz0606
    geceler_sessiz0606 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Gözde sende haklısın ama yazmıyorsa niye zorluyosun adamı işi yoğunsa sende ilgi istiyosun zaman ayırsın istiyosun ama tartışmaya gerek yok bence sevgi görmek seninde hakkın

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (222)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlım bana hakaretler etti! Sizce kim haklı :( ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

KizlarSoruyor kullandığım için sevgilim benimle kavga etti, kötü sözler söyledi! Sizce kim hatalı? 23 cevap verildi
Nişanlım bana hafifmeşrep dedi, küsmekte haksız mıyım? 15 cevap verildi
Evli erkek beni kullandı sanalda bende ona hakaret ettim cok mu ağır sizce? 13 cevap verildi
Sizce kim haklı? kaba davranmamış mı yoksa ben mi abartmışım? 6 cevap verildi
Eşim herkesin içinde beni küçük düşürüyor ve bana saldırdı, sizce bu durumda kim haklı? 22 cevap verildi
Sevgilim bana yobaz dedi. Sizce kim haklı? 20 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨