Bir süredir internet üzerinden birisiyle konuşuyorum. İlk başta ona bir konuda yardım istemek için mesaj atmıştım. Fakat daha sonra muhabettimiz devam etti. Ona "benim insanlara bağlanma sorunum var, bu riski alıyor musun" diye sordum. O da kabul etti. Sevgilisi olarak görmeye başlamış beni ama bilmiyordum. Birkaç gün önce ise başka bir uygulamadan birisiyle görüşecektim (arkadaşça) ve bunu hoşlandığım kişiye söyledim. Hoşlandığım kişi ise tepki gösterdi. Kendisini aldattığımı söyledi. Birkaç gün daha konuştuk ama sonra bana hâlâ kızgın olduğunu söyledi ve Instagram'da onunla yazıştığım hesabımı engelledi. Asıl hesabımı engellememişti. Benim diğer hesabıma engel attıktan sonra hiçbir yerden ulaşmadığım hâlde saatler sonra asıl hesabımı da engellemiş ve tanıştığımız uygulamadaki hesabını kapatmış. Bunlar da o olaydan sonra aramızda geçen bazı mesajlaşmalar:Sizce neden böyle davranıyor? Ve nasıl affettirebilirim kendimi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Lütfen okuyun 🙏 Hoşlandığım kişi neden böyle davranıyor olabilir? Fotoğraflı?
Vay beee eski kocam olacak şerefsiizle bu c2'den tanışmıştık 😂😂 Adam demek ki açık değil erkek arkadaşın olmasına ve yeni tanıştığın biriyle görüşmeni istememiş ama aranızda da tam bir şey yokmuş anlaşılan, durumu açıkla de ki net olmadığın için görüşmeyi düşündüm çünkü sevgiliyiz demedin ama diktirler çekilmiş yani bu ilişki bir yere gelmez bence daha
0
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Daha önce de birkaç kez tartışmıştık ama sonra tekrar konuştuk. Her seferinde ya o yazdı ya da ben.
Olmaz kızım bu işten bırak sen bu sevdayı vazgeç düzgün bir kıza benziyorsun bu çocuk seni üzer baksana çapsız nasıl hakaret küfür sana değer bile vermiyor, daha iyisini bulursun bitanem 💕
Kendini kandırma ben senin iyiliğin için diyorum yoksa çok da umrumda değil yani vur kendini yerden yere ya da burada soru sorma ama gözüken bu zerre kadar değerin yok demek ki sen de kendine değer vermiyorsun 🤷
İmalı laflarından moral bozmaya çalıştığını anlamadım mı sanıyorsun 😂 sizlerin üç kuruşluk lafı benim psikolojimi etkilemez yemem ben bu oyunları hadi hayırlı geceler.
Sana güzellikle söyledik anlamadın demek ki hakaret duymak hoşuna gidiyor zaten öyle olmasa bu adamla işin ne, neyse bana ne adam ananı mikeyim desin sen de ohh aşkım ne güzel küfür ediyorsun de napim yani
Sana değer vermiyor ne kadar saygısızca bi konuşma tarzı bu. Böyle adamlarla birlikte mi oluyorsunuz cidden, sonra kadın cinayetleri neden arttı. Affettirme bırak kalsın
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Son ekran görüntüsüne kadar gayet saygılıydı zaten.
Ahahahaha ne demek tanımadın ben pekala tanıyorum öyle insanlar onlardan biri de benim sinirine hakim olamayan insandan bir halt olmaz önemli olan sinirlense bilr sakin kalmak saygıyı kaybetmemek
Sanmıyorum kendisi öyle konuşuyor olsa benimle kavga ettikten sonra hesabını kapatıp gitmezdi, başkalarıyla konuştuğu için hesabını açık tutardı. Ve genelde benimle konuşurken çevrimiçi oluyordu.
Anlatamıyorum herhalde. Başkalarıyla konuşuyor olsa beni de onlardan birisi görür ve hesabını benden dolayı kapatma ihtiyacı duymaz, beni umursamadan istediği kişiye yazar. Ben ona oradan bir şey yazmadığım halde kavgadan saatler sonra uygulamaya girdi ve hesabını kapattı. Her şeyde bir art niyet arayacak kadar kötü kalpli olmayın, seviyesizleşmeyin.
Orada çok zaman geçirdim ben de senin gibi düşünüyordum konuştuğum vardı hesabını kapatmıştı çocuk daha ne hesaplar açmış.. Neyse neye inanmak istiyorsan ona inan ama kendini de üzme iyi geceler 😌
Bro pişmansın eyvallah ta yani ayarı veren sensin nasıl pişmanlık bu sen yoluma ben yoluma falan. Zaten aklında biri varken başkası ile görüşmek sıkıntı hatan var yani. Orada sen demişsin sen yoluna ben yoluma aga kızmış belli sinirli haliyle sana çatmış sende ateşlemişsin
gelir de oradaki erkekler s2ş derdinde kızlarda full nude atan tayfa, platformu düzgün kullanan kalmadı eskiden olsa benimde konuştuğum vardı ama şu an tamamen salt sexting odaklı bir platform haline geldi.