Bir süredir internet üzerinden birisiyle konuşuyorum. İlk başta bir konuda yardım istemek için mesaj atmıştım ona. Fakat daha sonra muhabettimiz devam etti. Ona "benim insanlara bağlanma sorunum var, bu riski alıyor musun" diye sormuştum. O da kabul etmişti. Sevgilisi olarak görmeye başlamış beni ama bilmiyordum. Birkaç gün önce ise başka bir uygulamadan birisiyle görüşecektim arkadaşça ve bunu hoşlandığım kişiye söyledim. Hoşlandığım kişi ise tepki gösterdi. Kendisini aldattığımı söyledi. Birkaç gün daha konuştuk ama sonra bana hâlâ kızgın olduğunu söyledi ve Instagram'da onunla yazıştığım hesabımı engelledi. Asıl hesabımı engellememişti. Benim diğer hesabıma engel attıktan sonra hiçbir yerden ulaşmadığım hâlde saatler sonra tanıştığımız uygulamaya girmiş ve hesabını kapatmış, asıl Instagram hesabımı da engellemiş. Bunlar da o olaydan sonra aramızda geçen bazı mesajlaşmalar:Neden böyle davranıyor sizce? Ve kendimi nasıl affettirebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Lütfen okuyun 😞 hoşlandığım kişi böyle davranıyor, neden olabilir? Fotoğraflı?
Yavrum saf mısın sazan mısın? Sondaki o küfürü bile ondan soğuman için geçerli bir sebepken nasıl hala kendini ona inandırmak için çabalamak istersin ki? Farkına varır mısın gerçekliğin? şu an acayip sinirim bozuldu. Seni sevgilisi gibi görecek ne olmuşta kafasına göre karar vermiş aw. Tek taraflı mı oluyor sevgililik?
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben de hatalıyım, ona umut verdim sonra da gittim başkasıyla görüştüm onun ne düşüneceğini umursamadan..
Bu sana küfür etmesine hakkı olduğu anlamına mı geliyor? Önce konuyu geç buna bak. Ne hakla seninle böyle konuşacak cesareti kendinde buluyor? Ortada bir şey yokken (tam anlamıyla) böyle davranıyorsa siz birlikte olduğunuzda vay haline senin. Aç şu gözüni