Bir süredir internet üzerinden birisiyle konuşuyorum. İlk başta ona bir konuda yardım istemek için mesaj atmıştım. Ama daha sonra muhabettimiz ilerledi. Ona "benim insanlara bağlanma sorunum var, sana da bağlanabilirim, bu riski alıyor musun" diye sordum. O da kabul etti bu durumu. Sevgilisi olarak görmeye başlamış beni ama bilmiyordum. Birkaç gün önce ise başka bir uygulamadan birisiyle görüşecektim arkadaşça ve bunu hoşlandığım kişiye söyledim. Hoşlandığım kişi ise abartılı tepkiler verdi. Kendisini aldattığımı söyledi. Birkaç gün daha konuştuk ama sonra bana hâlâ kızgın olduğunu söyledi ve Instagram'da onunla yazıştığım hesabımı engelledi. Asıl hesabımı engellememişti. Bana diğer hesaptan engel attıktan sonra hiçbir yerden ulaşmadığım hâlde saatler sonra asıl hesabımı da engellemiş ve tanıştığımız uygulamadaki hesabını kapatmış. Bunlar da o olaydan sonra aramızda geçen bazı mesajlaşmalar:Sizce neden böyle davranıyor? Ve kendimi nasıl affettirebilirim?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Hoşlandığım kişi neden böyle davranıyor olabilir? Fotoğraflı?
Öncelikle olarak kullandığın uygulama anonim olarak bir çok kişi ile görüşme imkanı veriyor her ne kadar kendisi sana başkası yok konuşmuyorum diyor olsa bile sen de o da başkasına arkadaşça da olsa sohbet için yazıyorsunuzdur çünkü bir yerde sıkılınca gelen mesajlarla sıkıntı gidebiliyor o yüzden karşı tarafın tepkisi tek taraflı bencilce bir tepki, seni kolayca bu kadar sahiplenmesi ve sana kendi otaritesini aşılamaya çalışması da ayrı bir saçmalık kendini böyle birine kaptırıp ezdirmek kısıtlamak ve toxic bir ilişki yaşamak istiyorsan mutlaka barışırsınız ama böyle saçma bir uygulama içinde kalacak ve böyle sana saygısız davranacak birini istememelisin
Rica ederim ama kendine değer vermediğin sürece bağlanma sorunun da kalacaktır kendine bağlan başkasına bağlanmak hayatını yaşamana engel olacaktır hep