
Ver geri, seni sevdiğimi..
Bakma git daha ne söylemeli..
Yoksun artık bende artık ne
acı bitti, yitti...
#54srp

Güzel bir şekilde, birbirimizin kalbini kırmadan ayrılmışsak eğer bana verdiği hediyeleri saklayabilirdim. İlişkimiz kötü bitmemiş, hatıra kalsın en azından. Ama kötü bir şekilde saygısızca ayrılmışsak eğer işte o zaman bana aldığı tüm hediyeleri atardım. Gerek yok yanımda tutmaya
Duruma göre değişir ama kullanmam da. Yani eski sevgilinin aldığı bir şeyi giyerek yeni sevgiliyle buluşmaya gidecek karaktersizliği yapmayız. Hee bu arada aldıklarını yaktığım bile oldu.
Sevgilim olmadı hiç eğer bir ihtimal olsa diye düşünüyorum ayrılsak iyi de kötü de ayrılık olsa bu ona dair her şeyi yok ederim. o sayfaya da asla bakmam...
Geri iyade etmeyi saygısızlık olarak görürüm kullanmasam bile yanımda tutarım..
Çok teşekkürler 🌺
Cevap
12Cevap
Genellikle atılır. Zinet eşyası ise ya da telefon, geri verilmesi daha uygun
Kullanmaya devam ederdim
En güzel hediye kendisiydi. Onu da atamadım.
Yaktın benı
Bende durur, geri vermem. Tabii istenmediği sürece...
Herkesin aldığı hediyeleri kullanıyorum 2 senedir aldığı telefon kaplarını, powerbanki, diğer manitin aldığı bereyi, kolyeleri, anahtarlığı kullanıyorum çöpe atacaksam niye kabul edeyim 😂
O anlarda ve kaotik duygular içerisinde akla gelecek son şey hediyeler olur ki al misketlerini ver misketlerimi demek çocukça değilmidir🤔
Yok ederm anılara tutunmak yeni insanlarn hayatıma girmesini bloke eder
Aldatmış falansa direkt çöpe atarım ama anısı varsa falan atmam
Ne geri veririm, ne de kaldırıp çöpe atarım. Saygısızlık olur bunlar. Bir kenarda durur.
Geri vermek yerine çöpe atarım.
kullandığım var
attığım da var..
Nasıl ayrıldığımıza bağlı eğer çok kötüyse hepsini çöpe atarım
Fakat saygıyla ayrılırsak saygıdandır hediyeleri de saklarim
Kullanırım ya da okuturum 😂
Her türlü okuturum ya. Olmadı takasa vururum yerıne mandal , leğen falan alırım 😂
O ne ki? Şu hamur açılan mı?
Mantı yaparım iyi olur aslında 😂
Asla geri vermem, fakat kullanmamda
Satar yerim parasını
Kullanırım. Bana alınmış sonuçta 🤪
degerlısı ıse kullan tabı . degılse at gıtsın
Ben zamanında yapmıştım. . .
Geri gönderirim veya yok ederim. Saklamam asla.
Durur kenarda
Saklardım kullanmasam bile ya da geri verirdim
Ben beleşçiyim kardeş atmam
Çöpe atarım
Atarım
Kullanmaya dewamkee😂
Başına geçer ağlar sonra namazını kılar defnederim
Çöpe atarım
Çöpe
İade ederim
Kullanırım aldıklarıma saysın.
Atarım bir köşeye kalır geri vermek çocukça
Çöpe atarım
Giymeye takmaya devam ederim eğer sevdiysem
Hepsini attım 🙁
duruyor bir kenarda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?