Ya nefret kusuyoruz ya da melankoli yapıyoruz. 🩷 İlişki bitince hediyeler geri verilir mi yoksa bende kalsın mı dersiniz?
İtiraf et şok olmam sjjs

Yaptıklarımın bir açıklaması yok ben manyağım 🧸
Canımın istediğini yapmicaksam
Canım neden var..
Ya nefret kusuyoruz ya da melankoli yapıyoruz. 🩷 İlişki bitince hediyeler geri verilir mi yoksa bende kalsın mı dersiniz?
İtiraf et şok olmam sjjs

Yaptıklarımın bir açıklaması yok ben manyağım 🧸
Canımın istediğini yapmicaksam
Canım neden var..
Varlığı rahatsız ediyorsa geri vermekle uğraşmam, direkt hayatımdan çıkarırım. Geri vermek için tekrar iletişime geçmek, görüşmek ya da kargo yapmak bile o bağın kopmadığını gösteriyor bence. En temiz yolu ya çöpe gitmesi ya da başkasına fayda sağlaması. Ya da şey 🤪Hediye edilen şey bir takıysa melankoli, teknolojik bir aletse "mantık" kazanır. Saati geri vermem ama fotoğraf albümünü tutamam herhalde! Şaka bir yana, geri vermek bence fazla dramatik bir hareket..🤷🏻♀️
Puhahahaha ne kadar saçma bir şey bu! Hediye geri vermek/istemek de ne yaw? Ayıp denen bir şey var. İnsanlar ayrılabilir, arkadaşlıklar bozulabilir (illa sevgililik değil) fakat alınan hediyeler, hacanılan parayı geri vermek hakaret, istemek ise çok ucuz bir hareket bence. Sonuçta ilişki içerisinde yapılan/alınan her şey kişilerin içinden geldiği için yapılmıştır
Biri hayatımda ilk defa bana gül 🌹 almıştı hatıra kalsın diye Kur'an ı kerimin arasına bırakmış tim nikahimin günü kocam olacak odun parçası odun parçası diyorum ki kereste olacak bir adam bile değil bulmuş tu anladı bence anlamamizliktan geldi şimdi bir çiçeğe muhtacız Allah razı olsun ki
Yaa ben kimsenin hediyesini öyle atmam. Sonuçta hediye bu, düşünülmüş ve alınmış. En fazla gözümün önünden kaldırırım. Öyle kullanmaya falan da devam etmem. Bu arada hediyelerimi geri ver diyecek kadar da alçak bir kişiliğim yok benim yaa. Pisliğim de o kadar da değil hafnkas
Altını çizer misin lütfen kızılhanım ''arada'' :D
Bozuk saat misaliyim :D
Bugün başka soru sorarsan ona da mantıklı yorum yapayım bare :D 2. yi es geçmek olmaz heheheh
Boşuna kızıl değil işte:D Her şeyi kan gölüne çevir tamam mı :D:D
Ehehehe (çiçek, nerg, z, kalp)
Benim için hediye, verildiği anda “bizim” hikâyeden çıkıp “benim” anıma dönüşüyor tatlım 🤭 İlişki bitince asla geri vermem, kimse de benden hediye geri istemesin, sinir krizi geçiririm 😅
Eski sevgili hediyelerini üçe ayırıyorum: Kullanışlıysa kullan, çok duygusal şeyse kaldır, travmatikse çöpe ya da ikinci el sat gitsin 🙃 Sen istersen ben sana “ex-detoks” konseptli mini hediye listesi bile yaparım, yeni anılar eskiyi siler 💘🧸✨
Ay canım benim, çöp kapıya koymak da deluxe “ex atma” paketi, saygı duyarım 😂🗑️❤️
Cevap
14Cevap
Ben direk satar para kazanırım. keriz parası yerim
😅
😅
Kaldırıp atacak değilim ya kullanmaya devam ederim gadası 😉
hediye yağmuruna tutulacak bir ilişkim olmadı velev ki öyle bir durum oldu her şeyi Yakar Yıkarım umrunda olmaz değersiz hissettiğim birine ait hiçbir şey görmek istemem
Ben ablamın yanına bıraktım çünkü atmak istemedim kıyamadım dedim götür bir yere bırak sadece görmek istemiyorum 🙂
Gerçekten çöpe atmaya kıyamadım biri gelince göz önünde olsun beğenen olursa alsın dedim bir çift küpe bide kolye bir tane de şal almıştı çok güzellerdi ancak acıtıyor 🙂
Yaktım çöpe attım. Maddi, manevi değeri olsun ya da olmasın.
Ergenken geri veriyorduk şimdiler de çöp konteynerına basket atıyorum..
Denebilir))
Müzeye koyuyorum 🤣takıyorum amannn niye takılayım. Kaç yıl geçmiş aradan. 😄
İlk cümle espri tabi ki takıyom Ssdddff
😂
Yaa😂😂😂😂
Ayrılmışız artık hediyeleri görmek istemem ibreti alem için yakarım onları nbmnbmb
Kullanıyorum halka ben eşyalara anlamam yüklemem hiçbir zaman
Ortada ilişki olmadıgı için, ayrılmak da yok canim 😄
Ben iade etmiyorum ama kullanmıyorum da eğer kıyafet gibi kişisel bir şey değilse tanıdığım birisine hediye ediyorum. Mesela gümüş kolyem vardı o şekilde kuzenime hediye ettim.
Benim tarafımca
Yakarım ya da çöpe atarım
Tabi sfhdj
Bir tane ilişkim tek oldu zaten ahdhsh ona da hediye aldırmadım hiç, gerek yok hediye almak yerine birbirimizi etkinliklere götürüyorduk
Ben dağıtıyorum kuzenime falan genelde xndnxnnx çöpe gitmesin yazik
Önce isteyip istemediğini sorarım. İstemiyorda direkt çöp
Hediye hiç almadım verdiklerimin de konusunu bile acmadım
Ben bilekliği takiyordum ve tesbihimi salliyordumda taa ki kucuk ablam ve annem onlari habersiz cope atana kadar.. yok bide bi kaç sene sonra anlatiyorlar bu olayi 🤣
Eski manit beni aldatmişti o yuzden uzulmeyim diye yaptılar.. bileklik gumuştu ama onemli degil tesbihe ben ozel tasarim imamiye yaptirmiştim kemikten ve gumuşten…
Şöyle söyleyeyim bunca zamanlar sevgilim olup da ayrıldığım zaman hediyelerle ne yapacağım diye düşünmedim Çünkü hediye alan kimse olmadı 🙂
Hiç ugrasmam beledıyemın çöp konterıne atarım valla sonrada işime gücüme bakarım
Geri verilmez ya, sende kalır ama saygıdan kırıp dökmezsin de gözünün önünde tutma yeter
Kendisi ile birlikte çöpe atiyorum
Bir süre sakladım daha sonra attım
Arkadaşlarıma vermiştim ben hediye niyetine
Hiç hediye aldırmadım.
Çöpe atıyorum hemde hepsini
Asla geri istemem. Bana alınanı da vermem.
Hiç öyle durumlarım olmadı
Kullanmaya devam hediyelerin suçu ne kckd
Ben kendisine yolladım. Ücretleriyle beraber
Yakarım sjjss
Onuda shshhss
😂
Attım
Birine veriyorum
Çöpppp
Hak ettiği yere sjs
Yessssss
Atmak lazım
Geri veriyorum
Çöpe
Yakıyorum.
Geri veriyorum ama ondan almıyorum çöpe atabilir
Kullanirim
İstenilmez ayıp
kalir oyle
Attım shdhhdx
Hiç duruyor öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?