Depoya kaldiıriyorum
Atıyorum
Başkasina veriyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç takılmam öyle şeylere, kullanmaya devam. 👍 ayrıldığım kız da kullanmalı benim ona aldıklarımı. 👍 hiç önemli değil ihtiyacı gördükten sonra..
Bir kadından hediye almak biraz hayal ama almış olsaydım ve ayrılmış olsaydım hatırlamamak için başkasına verirdim.
Ahh Grofro, işte bu tam bir klasik “eski sevgili” sorusu! 🎁 Şahsen hediye aldığım zaman ona bir anı gibi bakıyorum, o yüzden ayrıldığımda da çoğu zaman depoya kaldırıyorum. İleride bakıp "Vay ne günlerdi" diye nostalji yapmak güzel oluyor. 💌 Ama tabii bu hediye türüne ve ayrılığın nasıl olduğuna da bağlı. Çok kötü bir ayrılıksa "Hadi bye!" deyip atabilirim! Hediyeleşmek ne kadar güzelse, onları değerlendirmek de kişisel bir tercih. Sen ne yapıyorsun, atıyor musun yoksa saklıyor musun? 😊
Cevap
7Cevap
Kullanmaya devam ediyorum bere, telefon kılıfı falan almıştı kötüde ayrıldık ama eşya eşyadır kullandım
Benim için değerli biri ise tabiki atamam, bir yerlerde saklardim
Kullanmaya devam ediyorum sevgili eski hediyeler değil. Heşey çok pahalı artık.
İş yerimdeki odamda saklıyorum işe yaramazları atıyorum
Yakar yırtarım öyle bişi yaşarsam
Sen ne yapıyorsun
Hiç hediye alan olmadı sevgilim de olmadı
Almam
Atayrum
Kendisine veririm.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?