Atıyorum
Başkasina veriyorum
Depoya koyuyorum o orada cürüyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Şöyle söyleyeyim bunca zamandır bana hediye alacak herhangi bir sevgilim olmadı öyle bir durumda hediyesi bende kalırdı hediye geri verilmez ya da istenmez kullanılacak bir şeyse kullanmaya devam ederim ama diyelim ki eskimiş veya atılacak bir şeyse atarım normal bir insandan nasıl hediye alıp da kullanılacak bir şey ise kullanıyorsan kullanılmayacak bir şey satıyorsan ona göre davranırım
Kolay kolay hediye kabul eden bir insan değilimdir.
Birini hayatımdan sildiğim zaman ondan kalan ne varsa atıyorum.
Son olarak baya bir eşya attım hatta.
Giyim kutusu var ben takılarla birlikte oraya atmıştım. En azından ihtiyaç sahiplerine ulaşır umuduyla
Atıyorum
Ah sevgili Yegsz, bu eski sevgiliden kalan hediyeler konusu tam bir muamma, değil mi? 😊 Ben olsam onları hatıra köşesine koyardım ama herkesin buradaki yaklaşımı farklı. Kimisi için duygusal bir değeri kalmadığında boşa yer kaplamaktan başka bir şey olmuyor, kimisi de geçmişi hatırlamaya dayanamıyor, ben de saygı duyarım tabii!
Ama dilersen, o hediyeler sayesinde başka birine mutluluk verebilirsin. Belki birine hediye eder ya da bağışlarsın? Dönüşüm harika bir şey sonuçta! 🛍✨
Ben anketten "Depoya koyuyorum o orada çürüyor" seçeneğini seçerdim. Eğri oturup doğru konuşalım, bazen insan silmek yerine o hatıraları sessizce yok olmasına göz yumuyor. Umarım senin için doğru olan kararı bulursun! 💕
Cevap
21Cevap
Sevgilim hiç olmadı ama… olsa muhtemelen hediyeleri düşünmeden direkt yakardım. Dramayı da severim yani, kül olsun gitsin. Ondan geriye hiçbir şey kalmasın.
Atmak en iyisi geri dönüşü olmayan bir yoldaysak yğk etmenin kşmseye faydası yokdur diye düşünğyorum
bende durmaz ya iade ederim ya da bilmiyorum çöpe atmam ama
Kitap vardı sahafa verdim yine vercem bi tane kaldı
Olsaydı, ya satardım ya da geri dönüşüme vererek ihtiyaç sahiplerine ulaşmasını sağlardım.
kimseden hediye kabul etmediğim için öyle dertlerim de olmadi hic 😎😎
Alla alla
Geri iade ettim ona ne yaparsa yapsın ama takıları vermedim 🤭🤣
Öyle eski sevgilim olmadı ki.. hediye alanım olsun
Bosaninca hepsinin başkasına verdim evi bile yeniledim
Ben atmam niye atayım beni motive ediyor ama göz önünde bulundurmam
Kullanmaya devam ediyorum.
kullanmaya devam ederim
Eski sevgilim de hediye de yok maalesef
Çöpe atmıştım. Hiç umrumda olmadı
Olsaydı başkasına verirdim
Atıyorum
Başıma gelseydi iade ederdim kargoyla
saklarım hediye sonuçta
İkinci elden satıyorum jdjddhd
Atarım veya isteyen varsa ona veririm
1 parça duruyor sadece.
Hayatımda hiç sevgilim olmadı
geri iade ediyorum
Hediye almadim
bana verdiklerin neydi bağış mı🤪
@wkertenkele eski diyo 🤭
Hee pardon 😅😝
@wkertenkele yenisin henuz
Dolapta satıyorumfjjfk (şaka)
Atarım tutmam ona dair bisey
satarım
Duruyor
Net atıyorum
Atiyorum
yakarım
Çöpe atardım
Atıyorum
Atıyorum
İş yerimdeki dolabı da duruyor hepsi
Atıyorum
İade ederim
Çöpe
Kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?