Özellikle erkekler yazabilir mi? Yoneticim patronla aramdaki iliskiyi neden kıskaniyor?

Bana karsi basta ilgisi vardi benim yoktu sonra benim ona karsi ilgim olustu bu sefer o uzaklasti simdi de uzak duruyor ama patronumla iyi olmamida istemiyor patronumdan kiskaniyor neden sizce ama bana karsi eskisi gibi degil benden uzak duruyor yuzume bakmiyor eskide hep halimi hatrimi sorardi simdi sormuyor vs
Özellikle erkekler yazabilir mi? Yoneticim patronla aramdaki iliskiyi neden kıskaniyor?
Cevapla