Ozellikle erkekler yazabilir mi? Mudürümde, patronumda gereksiz tavıra giriyorlar sizce neden?

Benden memnunlar ama aptal aptal trip atiyorlar. Yüzümr bakmiyor ikiside bazende patronum elini elime dokunduruyor mudurum patronumdan kiskaniyor ilgileniyor. Sonra aptal aptal durduk yere tavir aliyorlar anlamadim
Ozellikle erkekler yazabilir mi? Mudürümde, patronumda gereksiz tavıra giriyorlar sizce neden?
Cevapla