Ozellikle erkekler yazabilir mi sizce patronum bana gıcıkmı oldu?

3 sene çalıştığım iş yerinden aniden ayrıldım. Mesai saatim bitince çıktım ve gittim. Zaten iyi değildim ve üzgündüm. Ayrılma sebebim ailemin bana baskı yapıp ayrılmamı istemesiydi. Ben ayrılmak istemiyordum ve üzülerek ağlayarak gittim. Çıkışım için imza vermeye gittiğimde zaten yerime birini almışlardı. Beni iyi karşıladılar ve belki 1-2 ay dinlenip geri gelirsin dediler. Çıkışım hala olmadı. Dün ziyarete gittim ve daha soğuk ve üzgündü. Bana başvuru yapıp yapmadığımı sordu. Evet dedim, boşluğa düştüm. Başvurumu yaptım ve geri dönüş oldu. Diş asistanlığı olarak 2 gün çalıştım denemelik. Sonrasında gidemedim dedim. Dedi ki ailen seni anlamıyor galiba. 3 sene burada çalışıyorsun, heba olmasın. Aileni böyle tanımıyoruz. Baban, ablan, annen veya ailenden biri gelsin konuşalım dedi. Bugün de yazdım. Annemle konuştum. Haftaya pazartesi günü müsait misiniz, gelmek isteriz diye cevap vermedi hala. Bana gıcık oldu gibi geliyor. Sanki kendisini sıkıntıya sokmuşum gibi hissediyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Orada yaptigim iş temizlik ve çay kahve servis elemanı olarak. Her işi yapıyordum telefonlara bakıyordum. 6 katlı yeri silip supuruyordum servis yapiyordum. Koca camları siliyordum kurt kopegine bakıyordum her sabah ilaçlarını mamasını veriyordum kafesini temizliyordum vs
Ozellikle erkekler yazabilir mi sizce patronum bana gıcıkmı oldu?
Cevapla