Sizce ben mi yazıyım yoksa onun mu yazmasını bekliyim?

Flörtle 2 gün önce tartıştık tartışma sebebimiz aşırı kıskanç parkta falan oturunca kızıyordu eve gitsene falan diye ve arkadaşını peşime takmis sonra akşam oldu ben bayağ sinirliydim bana guvenmiyorsan konuşmayalım falan dedim sonra beni aradı açıklama falan yapicakti tam sonra neyse ya bundan sonra sana karismiyorum kendine iui bak dedi telefonu yüzüme kapattı bende wptan engelledim ama konuşmakta istiyorum sizce ne yapmalıyım
Sizce ben mi yazıyım yoksa onun mu yazmasını bekliyim?
Cevapla