Dışarı çıktım. Yazışırız sonra dedim, ben mi yazayım onun yazmasını mı bekleyim?

Sonra yazışırız dedim. Kendim mi yazayım onun yazmasını mı bekleyim sizce? Çok hevesli gözükmek istemiyorum
Dışarı çıktım. Yazışırız sonra dedim, ben mi yazayım onun yazmasını mı bekleyim?
Cevapla