İlk ben mi yazmalıyım yoksa yazmasını mı beklemeliyim?

Dün biriyle takipleştik Instagram üzerinden önceden konuştuğum biriyle ekledi ama yazmadı benim yazmamı mı bekliyo
İlk ben mi yazmalıyım yoksa yazmasını mı beklemeliyim?
Cevapla