Sizce yazmasının bekleyeyim yoksa yazayımmıı?

Uzun süredir kimseyle flört etmiyordum dün arkadaşımla kahvaltı yapmaya güzel bir restoranda gittik masamın çaprazına 2 erkek oturdu birinden çok etkilendim boylu poslu çocuk gibi yüzü vardı sürekli gülümsüyordu ama beni görmedi ben çekingen biriyim gidip numarasını isteyemem doğru değil bana göre.. neyse ben bunun instasını buldum önce sevgilisi var mı diye baktım sonra ekledim çocuk meğer polismiş 3 dakika sonra dönüş yaptı ama yazmadı
Sizce yazmasının bekleyeyim yoksa yazayımmıı?
Cevapla