Tamam. Belki de bu olması gereken bir şey. Ama en azından insanlar bunu kabul ederek ilişkilerini sürdürmeliler. Her insan vazgeçilebilir, herkes unutulabilir ve hiç kimse, kendi gönlünü hoş edecek bir etkenin olmadığı bir ilişkide birini karşılıksız, içtenlikle sevdiğini iddia edemez.
Bu, hiç yapıcı gelmiyor olabilir. Oldukça da ön yargılı, evet. Bilmiyorum... Bir insan, birini, hiçbir çıkarı yokken nasıl sevebilir ki? Bu illa bir maddiyat olmak durumunda değil. Mesela karşısındakinden aldığı ilgi, sevgi ya da çekicilik de bir çıkar ilişkisi durumu sayılabilir. "Bunda ne var?" diyebilirsiniz. Belki de hiçbir sorun yoktur. Ama bu şekilde seven birisinin, karşısındakinin sevgisini yeterli görmemesi, ve bundan dolayı onu suçlaması adil gelmiyor. Kendi arzuladığı kadarını o kişi karşılayamadığı, ya da belki lanse edemediği için bu durumun o kişinin aleyhine dile getirilmesi hoş değil. İşte bu yüzden aşka inanmıyorum...
Tabii ki her insan arzuladığı şekilde sevilmeyi isteyebilir. Buna bir sözüm yok. Ancak biri birini, onun istediği gibi sevemiyorsa bu bir mazeretmiş gibi görülmemeli. Böyle bir durumda istediği sevgiyi alamayan soğursa şayet, ya da bir başkasına ilgi duymaya meylederse (ki bu bir insan olmanın gerekliliklerinden), işte böyle bir durumda söylemim doğrulanmış olur. Eğer karşılıksız sevseydi soğumazdı, karşılıksız sevseydi elindeki sevgi de ona yeterdi. Hayır, o istediğini elde edemediği için bunu elde edebileceği bir başkasını bulmayı istedi. Evet. Öyle biri de çıkacak karşısına. Çıksın. Sevsin, sevdiği kadar da sevilsin. İlgi de görsün. Yapabilirlerse yapsınlar. Ne güzel... Buna bir şey demiyorum.
Bu, hiç yapıcı gelmiyor olabilir. Oldukça da ön yargılı, evet. Bilmiyorum... Bir insan, birini, hiçbir çıkarı yokken nasıl sevebilir ki? Bu illa bir maddiyat olmak durumunda değil. Mesela karşısındakinden aldığı ilgi, sevgi ya da çekicilik de bir çıkar ilişkisi durumu sayılabilir. "Bunda ne var?" diyebilirsiniz. Belki de hiçbir sorun yoktur. Ama bu şekilde seven birisinin, karşısındakinin sevgisini yeterli görmemesi, ve bundan dolayı onu suçlaması adil gelmiyor. Kendi arzuladığı kadarını o kişi karşılayamadığı, ya da belki lanse edemediği için bu durumun o kişinin aleyhine dile getirilmesi hoş değil. İşte bu yüzden aşka inanmıyorum...
Tabii ki her insan arzuladığı şekilde sevilmeyi isteyebilir. Buna bir sözüm yok. Ancak biri birini, onun istediği gibi sevemiyorsa bu bir mazeretmiş gibi görülmemeli. Böyle bir durumda istediği sevgiyi alamayan soğursa şayet, ya da bir başkasına ilgi duymaya meylederse (ki bu bir insan olmanın gerekliliklerinden), işte böyle bir durumda söylemim doğrulanmış olur. Eğer karşılıksız sevseydi soğumazdı, karşılıksız sevseydi elindeki sevgi de ona yeterdi. Hayır, o istediğini elde edemediği için bunu elde edebileceği bir başkasını bulmayı istedi. Evet. Öyle biri de çıkacak karşısına. Çıksın. Sevsin, sevdiği kadar da sevilsin. İlgi de görsün. Yapabilirlerse yapsınlar. Ne güzel... Buna bir şey demiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer