• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Nasıl olsa aldatılırım diye ilişkiye sadık kalmamak mantıklı mı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
27
Yapay Zekaya Sor

Mutluluk gelmiyor hep aynı şeyleri yaşıyorum ben de sadık olmazsam ne çıkar mesela

Nasıl olsa aldatılırım diye ilişkiye sadık kalmamak mantıklı mı?
Cevapla
İlişki Soruları Aldatma Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • işsizvedepresyonda
    işsizvedepresyonda Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sen kendini bozma er ya da geç sana göre ve senin gibi biri çıkacaktır karşına. Benim bir ilişkim vardı bana sadık değildi hissediyordum. Sırf o öyle yaptığı için ben de ayrılmayıp ( değişik bir psikoloji cidden) başka insanlarla flörtleştim ama içim almadı ben böyle biri değildim. Ondan ayrılmaya karar verdim. Ayrıldığım gün harika bir insanla tanıştım ben ona düzgün yaklaştım sadık kaldım aynı şekilde o da bana sadık kaldı. Ve şu an mükemmel bir ilişkim var 1 yılımız dolacak. Bu kadar güzel bir aşkı bulduğumu ben bile inanamıyorum. Tipi de karakteri de diğerine bin basar. Sana tavsiyem şerefsizle şerefsiz olma. Sen kalbini güzel tut. Sana da iyisi denk gelecektir.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O durum beni bulmaz işte

      Yorumla
    • işsizvedepresyonda
      işsizvedepresyonda
      +1 yıl

      Vallahi bende öyle diyordum. Olmaz diyordum. Isınamıyordum. Benim hoşlandığım benden hoşlanmıyordu. Ya şerefsiz amcı çıkıyordu. Ama bu sefer oldu. Hiçte ummadığım beklemediğim anda oldu. Her insanın vardır bir yerlerde

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Siz harbiden safsınız, kimsenin aklında olanı bilemezsiniz. Bu kızlar hayalinde bir ilişki kuruyor ve aşk zannediyor. Erkek sadece bir defa aşık olur ve bir daha kimseyi öyle sevmez, ama birine yoğun ilgi ve sevgi gösteriyorsa bu aslında ilk sevdiği insana veremediği sevgidendir, aklında hep o vardır. O ilk kişi sensen başka ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Kuzeyx7 eski sevgilisinin başka olduğunu karı kıza yazarken de söylüyordu haklı olabilirsin.

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Bak sadece bir kız için gözyaşı döktüm, o kız için onlarca kızı sildim, ama hiç bi kız için onu silmedim hayatımdan. Biriyle sevgili oldum, o kadar çok anılarımız oldu ki dolu dolu yaşıyorduk, kız aşırı mutluydu çok ama çok seviyordu , benim onu çok sevdiğimi düşünüyordu bende sevdiğimi hissediyordum ama sevmiyormuşum eski sevgilim karşıma çıktığı zaman bir ay sürmedi ilişkimiz yerle bir oldu. Ve ben eski sevgilime döndüm o gözyaşı döktüğüm kıza.

      Yorumla
    • Kuzeyx7
      Kuzeyx7
      +1 yıl

      Bi erkek çok ilgiliyse gereğinden fazla bu gerçekten çok ciddi problemdir. Aşık olduğu başkası varken ona olan aşkını başkasına gösterebilir. Sizde çok mutlu olduğunuzu sanırsınız. Bunu anlamanız için o kişinin geçmişi çok ama çok önemli. Geçmişi beni ilgilendirmez demeyin bal gibi ilgilendiriyor işte. İlgilendirmiyorsa kendinizi kandırırsınız. Ağzınızla kuş tutsanız, dünyanın en güzel kadını olsanız, aşık olmuş bir erkeğin kalbine giremezsiniz

      Yorumla
    • işsizvedepresyonda
      işsizvedepresyonda
      +1 yıl

      Abi kafamı nasıl karıştırdın ya gece gece

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kahvelikalp
    kahvelikalp Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç mantıklı değil. Kişinin öncelikle kendi karakterini, kendi duruşunu muhafaza etmesi lazımdır. Bu da o konulardan biri. Bir başkası veya hayatımızdaki insan sadık olmadı diye biz de onlarla aynı kefeye giremeyiz. İnsanın bir kalitesi olmalı bir noktada. Hiç düşünme derim bunu. Çizgini bozmadan ilerle hayat yolunda. İlla ki karşına iyi birisi çıkacaktır.

    0
    0 Yorumla
  • its-ok
    its-ok Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    nasıl olsa öleceğim diye intihar etmek, nasıl olsa tekrar acıkacağım diye yemek yememek ya da acıkmamak için tek seferde tıka basa doymaya çalışmak, nasıl olsa dağılacak diye hiçbir toparlanma işi yapmamak... vb. Sence?

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok uzattın ama sorunu çözmeye değer bir şey yok yazdığında ya

      Yorumla
    • its-ok
      its-ok
      +1 yıl

      Metaforla çözülebilecek bir şey değil zaten sadık olmak istemede eksiklik. Ben sadece mantıksızlığı açıklamaya çalıştım. İşine gelirse.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanırım ne hissettiğimi cidden açıklayamıyorum.

      Yorumla
    • its-ok
      its-ok
      +1 yıl

      aldatıldın sanırım, artık ben de öyle olayım diyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olacağımdan değil. Olsaydım eğer ihtimali bile insanları delirtiyor ama çoğu bunu yapıyor halbuki. Kimseyi alma hayatına demesi kolay da 25 yaşına geldim nereye kadar yani

      Yorumla
    • its-ok
      its-ok
      +1 yıl

      korku veya umursamazlık ile yaşamak biriyle bağ kurmak zor ne diyeyim, kadersiz değilsin bir kere yaşadın diye hep olacak diye bir kaide yok tamam endişeli olabilirsin ama öncekinin üstüne yenisini yazmadan bir şey bilemezsin

      Yorumla
  • Honestchange
    Honestchange Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 974 cevap paylaştı.

    Hatayı hatayla kapatmak en çok size zarar verir.. iyice düşünmeniz gerekiyor evli misiniz bilmiyorum sevgili ise bence ayrılın onun yaptığı gibi basitlesmeyin

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bitti zaten ama bitene kadar yapmadığı halt kalmadı

      Yorumla
    • Honestchange
      Honestchange
      +1 yıl

      Eşin mi sevgilin mi yaş kaç birde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgilim. 25 yaşındayım.

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

47

Cevap

75

Cevap

  • Witcher_Emir
    Witcher_Emir Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Nasıl olsa aldatılacağım en iyisi bende aldatayımmı olay? Yani kişiyle konuşurken başka erkeklerle de konuşmakdanmı bahsediyorsun?

    Durum böyleyse ve karşıdaki kişi gerçekden sadıksa ona yapılan bir ayıp olmazmı?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette. Bana yapıldı ve affettim. İkincisi de oldu üçüncüsü de... Bana yapılan yapılıyor da ben bunun düşüncesine girince bile ahlaksız oluyorum işe bak

      Yorumla
    • Witcher_Emir
      Witcher_Emir
      +1 yıl

      Sen'de haklısın. İncinmişsin artık bir daha olmasından korkuyorsun.
      Sana bir laf etmek kimsenin hakkı değil.
      Kimse yaşamadığı olayları yorumlamamalı bu tarz davranışlar ancak karşıdaki insanı üzer.
      Bilmeden konuşmamalı insanlar.

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.

    Doğru kişi değilse aldatılacaksın yine. Hissediyorsun doğru kişi olmadığını ondan böyle düşünüyorsun bu da saçma tabi. Doğru kişi olunca da umursamaz ya da sadık olmayacaksan yine terk edileceksin bu seferde.

    1
    0 Yorumla
  • ıssızadam65
    ıssızadam65 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 920 cevap paylaştı.

    Emin ol yazan 10larca evli çift var biliyormusun. Kocasının yanında becerilmek isteyen kadın mı demezsin. Kocasını ve kadını aynı anda yapmamı isteyen mi neler neler.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ee ne çıkarmam gerekiyor buradan

      Yorumla
    • ıssızadam65
      ıssızadam65
      +1 yıl

      Yani neler neler var sen ben en masumuyuz demek.

      Yorumla
  • imkansiziyapmak
    imkansiziyapmak Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Saçmalık bence, buda aldatır suda aldatır diye diye kendini sevgiden soğutmussun. Madem Böyle dusunuyorsun ilişki kurma bence, ilişkinin temeli güvendir.

    1
    0 Yorumla
  • nehirryr
    nehirryr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    şu an ki ilişkin bitmiş anladığım kadarıyla sıradakilerin günahı ne ben pek anlayamadım? Aldatsan ne değişecek onun gibi karaktersiz gurursuz beş para etmez bir insan mı olmak istiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • builder
    builder Takip Et
    Master Yaş: 58 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    iyi de neden kuşku duyduğunuz ilişkiye devam ediyorsunuz. bitirin özgür olun. kandıran aldatan insan damgası şerefsizlik damgası neden yiyorsunuz ki.
    bırakın terk edin. hayatınıza bakın

    0
    0 Yorumla
  • Üyeadıalmadım
    Üyeadıalmadım Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl

    Dünyanın en saçma bakış açılarından biri sanırım aldatmak için bahane arıyorsa daha yaratıcı olabilir :((

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dimi dimi nasıl haklısın sen ya ahahahs

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Neden olsa çok haklıyım diye sen haksızlık da yaparsın şimdi bana eig vermeyerek😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok istersen veririz yani bu ülkede herkes haketmediği şeyleri yaşıyor dkdkf kural bu

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Haketmediğim hiç bir şeyi istemem zaten benim hakkım söke söke alırım der milim😂😂

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Bu telefonda kendi kendine yazıyor kafasına göre takılıyor... Mişim olacak orası 😬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha al o zaman da görelim

      Yorumla
    • Üyeadıalmadım
      Üyeadıalmadım
      +1 yıl

      Alırımmmmm dedim mi alırım sen vermeden bile o bot kılıklı verecek 😂😂

      Yorumla
  • LadyonFiree
    LadyonFiree Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Aynı kafadaydım ama öyle olmuyo boşlukta olduğun için böyle düşünüyosun bir süre yalnız kalman lazım

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      O süreç uzun zaten kafayı yedim

      Yorumla
    • LadyonFiree
      LadyonFiree
      +1 yıl

      Bunun sonu depresyon kendine gelip sosyalleşmeye çalış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sosyal biriyim de gene aynı sonuç kız ahahsh

      Yorumla
    • LadyonFiree
      LadyonFiree
      +1 yıl

      Burcun ne :d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Terazi

      Yorumla
  • meftunbirşahıs
    meftunbirşahıs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Sadakat şu diyalogta ki gibi olmalıdır

    Juliet; Binlerce kez iyi geceler sana

    Romeo; Binlerce kez beter olsun gece senin ışığın yoksa

    0
    0 Yorumla
  • firsthuman
    firsthuman Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 379 cevap paylaştı.

    Matığını pek bilmiyorum. Ama ilişkilerimin hepsinde sadakatli oldum, biri hariç. Onun dışında hoşuma gitmeyen şeyleri karşı tarafa da yapmıyorum.

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sürekli başka kızlarla konuştuğuna şahit oldum o yüzden ben de yazsam ona buna ne değişecek ki diyorum sadece

      Yorumla
    • firsthuman
      firsthuman
      +1 yıl

      Eee o zaman sizinki ilişki değil ki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bitti zaten abim ilişkinin hasını en doğrusunu siz biliyorsunuz mübarek

      Yorumla
    • firsthuman
      firsthuman
      +1 yıl

      Adı üstünde görüş. Sadece görüş bildiriyorum. Yazdıklarım öznel, nesnel değiller. Ve ilişkini bitirmen de gururlu olduğunun göstergesi. İyi forumlar..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gururlu değilim. Tekte değil ikincisinde bıraktım.

      Yorumla
    • firsthuman
      firsthuman
      +1 yıl

      Allah'ın hakkı 3'tür. Keşke 3. şansı da veseymişsin. 😄😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha verecek gibi oldum da dayanamadım ya ahahadh

      Yorumla
    • firsthuman
      firsthuman
      +1 yıl

      Her şeyde vardır bir hikmet. En azından evli değildin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ona da şükür diyelim

      Yorumla
  • zenginimben
    zenginimben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Güvensiz bağlanma belirtisi. Terk edilmemek için terk etmek. Satın aldığım bir klinikteki doktor söylemişti.

    0
    5 Yorumla
    • zenginimben
      zenginimben
      +1 yıl

      Her ne kadar senin bu düşünceni doğru bulmasam da fakirler benimle param için mi birlikte acaba diye düşünüp ben de uzaklaşıyorum. Lanet olsun çok zenginim ama aşk yok. Neyse ben yatıma binip viskiyle mayamide bunalmaya gidicem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yazık kafana senin durum daha kötü galiba

      Yorumla
    • zenginimben
      zenginimben
      +1 yıl

      Aynen, yatımla amerikada geziyom

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyi gezmeler jfjdkfd

      Yorumla
    • zenginimben
      zenginimben
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • yorgunnveüzgün
    yorgunnveüzgün Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hep sadık kaldım ama aldatıldım skxmlskckspd ama yine aldatmam

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Üf işte hatam orada mı onu düşünüyorum

      Yorumla
    • yorgunnveüzgün
      yorgunnveüzgün
      +1 yıl

      Hatalı değilsin bence olması gereken bu

      Yorumla
    • ıssızadam65
      ıssızadam65
      +1 yıl

      Doğru kişiyi bulmuyorsun emin ol.

      Yorumla
    • yorgunnveüzgün
      yorgunnveüzgün
      +1 yıl

      Doğru kişiyi bulsaydım bu yorumu yapmazdım zaten doğru erkek diye bir şey de yok

      Yorumla
    • ıssızadam65
      ıssızadam65
      +1 yıl

      Sen çok eksik kalmışsın anlaşılan. Saçların hiç okşanmamış. Papatyalar alınıp sahillerde bisiklet sürmemişsin’i çıkardım bu yorumdan.

      Yorumla
    • yorgunnveüzgün
      yorgunnveüzgün
      +1 yıl

      Papatya alınamadı diğerleri yapıldı

      Yorumla
    • ıssızadam65
      ıssızadam65
      +1 yıl

      Eksik varmış işte baksana

      Yorumla
  • serafettinkansiz
    serafettinkansiz Takip Et
    Yoda Yaş: 121 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 388 cevap paylaştı.

    adamın seni aldatıp aldatmayacağını bilemezsin o yüzden aldatma kıyma adama olmaz öyle şey.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kıyamadığımız yaptı da neyse öyle olsun

      Yorumla
    • serafettinkansiz
      serafettinkansiz
      +1 yıl

      bak senin başına gelmiş sen başkasına yapma bari.

      Yorumla
  • 1asosyal
    1asosyal Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Nasıl olsa öleceğim diye intahar etmek nasıl olsa acikirim diye yemek yememek yok olmaz. Sen sadık ol. Aldatan şeref sizligi ile kalsin

    0
    0 Yorumla
  • 126Pınar
    126Pınar Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Mantıklı değil. Siz sadık kalın karşıdaki aldatırsa onun utanacağı bir şey olur.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hiç utanması gene aynı şeyleri yaptı ahaha

      Yorumla
  • Sarıruhlubirbayan
    Sarıruhlubirbayan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 63%
    +1 yıl

    Yani şu yazdığın sana mantıklı geliyorsa diyecek bir şey yok cidden

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkolara geliyor ama bana niye gelmesin? Dile getirmeyince kimse mantık aramıyor demek.

      Yorumla
    • Sarıruhlubirbayan
      Sarıruhlubirbayan
      +1 yıl

      Cinsiyetin ne olursa olsun böyle bir şey düşünüyorsan ve mantıklı geliyorsa tamamen özgüven sorunu yaşamandan kaynaklanıyordur dile getirip getirmemekle ilgisi yok

      Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Nasıl olsa aldattılirim diye düşünmek nasıl bir mantık.. böyle kendini kodlardan aldatilmamanin imkanı yok

    0
    0 Yorumla
  • Ǥнσsτ_ツ
    Ǥнσsτ_ツ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes kendine yakışanı yapar. Karsındaki masum, iyi de çıkabilir.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Masum dediğim yaptı hep zaten ne hikmetse

      Yorumla
    • Ǥнσsτ_ツ
      Ǥнσsτ_ツ
      +1 yıl

      Beş parmağın beşi bir değil ki.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Beş on diyip hepsini elden mi geçireyim yahu bu da soğutuyor ilişkiden artık

      Yorumla
    • Ǥнσsτ_ツ
      Ǥнσsτ_ツ
      +1 yıl

      Yapcak bişey var mı, insanlar artık yoldan çıktı. Ya yalnız yaslanıp öleceksin ya da deneme yanılma yapacaksın.

      Yorumla
  • Muhdar
    Muhdar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Bir insan da yaşadıklarınla genellme yapman çok da doğru değil bukezde cidden seveni kaybedebilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben de ciddi seviyor diye üç sene birlikte oldum ama olan oldu

      Yorumla
    • Muhdar
      Muhdar
      +1 yıl

      Bazen olumsuzluklar olabiliyor males f

      Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Yok artık. Senin içinde var bence. Normal bir düşünce değil bu.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İçimde olsa çoktan yapardım da neyse shdhdh

      Yorumla
    • emre505
      emre505
      +1 yıl

      Kafanda sadık olmazsam nasıl olur acaba gibi bir düşünce var iyi misin? Seven birinin kafasında bunun esamesi bile okunmaz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevmiyorum kimseyi şu an. En son ilişkim de bu sebeple bitti. Keşke ben de aynısını ona yapsaydım ama olmadı işte.

      Yorumla
  • Suits_s
    Suits_s Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Mantıklı değil. Madem aldatalıcağını düşünüyorsun neden o zaman hala birliktesin?

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle oldu ama seviyorum

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      Sevmek öyle değil ki? Sevmek sedakat ister, sevgi saygı ve en önemlisi göven ister.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstediğim olmadı

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      Şu aciz insanlara beslediğiniz sevgiyi gerçek sahibine verseniz hayatınız 360 derce değişir, güzelleşir ve mutlu olursnuz. Allah eş diye yazmadığını aşk diye çıkarmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Amin teşekkür ederim

      Yorumla
    • Suits_s
      Suits_s
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
  • Inflaameess
    Inflaameess Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 697 cevap paylaştı.

    Karakterin bozuksa aldatabilirsin ya da dik durup ayrılabilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dik durmayıp iki kere affettim de ilerisi yok artık

      Yorumla
    • Inflaameess
      Inflaameess
      +1 yıl

      Bence affetmen yanlış o bir yanlış yapıyor sen yanlışa göz yumarsan mutsuz olursun tamam seviyorsundur ama sevginin affedemeyeceği şeyler vardır herkes unutulur aile dışında

      Yorumla
  • kepeneketkisi
    kepeneketkisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 90%
    +1 yıl

    Bisi cikmaz ama bigun biyerinden bi cocuk cikverir sonra kimden acaba diye dusunursun

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldatmayı yatmaktan öteye göremeyen erkek kafası işte

      Yorumla
    • kepeneketkisi
      kepeneketkisi
      +1 yıl

      Yatmayacaksan niye aldatma zahmetine giriyosun? Cok karmasik. Randevulas bulus seni tanimayacak insanlarin oldugu restoranlara git, mesajlarina sil vsvs

      Yorumla
  • rumeysayemis
    rumeysayemis Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 80%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bu ne saçma bir düşünce herkes aynı değil bu kadar umutsuz olma ve ilişkine sadık kal

    0
    0 Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok mantıksızca böyle düşünen insanın kendine saygısı yoktur.

    0
    0 Yorumla
  • Alfoo u
    Alfoo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Nasıl olsa öleceğiz diye binadan aşağı atlamakla aynı mantıkta düşünüyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Pelin73748
    Pelin73748 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 90%
    +1 yıl

    Çok saçma ya öyle düşünüyorsan ayrılırsın biter ne gerek var aldatmaya

    0
    0 Yorumla
  • Anlbey
    Anlbey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Aldatmam karşımdaki aldatırsa onun kendi pisliği

    0
    0 Yorumla
  • Mechanic34
    Mechanic34 Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Herkes bir değil eline bak parmaklar bile denk degil

    0
    0 Yorumla
  • AyNolmuş
    AyNolmuş Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Duyduğun en saçma şey. Nasıl olsa öleceksin nefes alma o zaman

    0
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Iı ııı hiç değil. Karakterinden taviz verdirtir

    0
    0 Yorumla
  • Fatma0102
    Fatma0102 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 102%
    +1 yıl

    O riske girmiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Hayır mantıklı değil. Nasıl olsa aldatılırım denilen bir ilişki içinde bulunmamalısın

    0
    0 Yorumla
  • NE-VAR-KUZUM
    NE-VAR-KUZUM Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Ben sadık biriyim en fazla 3 4 ay sevgili olurum sonra ciddi ilişki olsun isterim bunu baştan derim ciddi ilişki istemeyen insanla sohbet etmem bile

    0
    0 Yorumla
  • Bademlina
    Bademlina Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle yaşayan çok evli çift var, mantığı bilemem ama tercih işte.

    0
    0 Yorumla
  • TemizMan
    TemizMan Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 94%
    +1 yıl

    En güzelini yaparsın. Ne kadar umursamaz olsursan o kadar değer görürsün

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Peki ya aldatılımasan ve yaptığın kötülükle kalsan hiç mi vicdan azabı çekmeyeceksin o zaman

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çekerim ama muhtemelen karşı tarafta sadık kalmayacak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Nerden biliyorsun içini mi açıp baktın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hep aynı senaryo oldu o yüzden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin için üzüldüm 😔

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sadık olmayacağın bir ilişkiye başlama kafan rahat olur en azından

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım sıkılıyor

      Yorumla
  • Portakallıbatanniye
    Portakallıbatanniye Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bence mantıklı değil aldatırsa onun alçaklığı sende o yapar (yapıyor) nasılsa diye düşünüp yaparsan o da senin alçaklığın olur. O yapıyosa bitir devam et yoluna bu defalarca da başına gelse sen yolundan sapma kendi karakterini çürütmeye ne gerek var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    abi ilişki yapma ozmn ne anlamı var tek gecelik takıl

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tek gecelik ne ya ne saçma sapan kafalarınız var sizin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sg mk aldatıyom diypsun kimseye yazık etme diyorum kimin kafası daha saçma acaba

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Emb*sil aldatıyorum mu diyorum ben orada okusuna sen şunu

      Yorumla
  • BurakBonapart
    BurakBonapart Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    +1 yıl

    aldatılacağın ilişkiye neden giriyorsun başta bu sorunu çöz bence sorunun kaynağı buradan doğuyor sen oraya odaklanmayıp farklı şeyler üzerinde duruyorsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Alnında yazıyor tabii her ilişkide ekspertiz gibi

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sadakati ben aldatılıp aldatılmıyorum diye değil kendime ihanet saydığım için veriyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sadakatin olmadığı bir ilişkide ben olamam.
    Bu yüzden ilişki yapmıyorum zaten.

    0
    0 Yorumla
  • atarlikiz52
    atarlikiz52 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Haha asiri mantikli ama bi o kadarda ahlaksiz gibi geliyor 😂 en dogrusu kendi fikrimce sadik ol ama kendini kaptirma demek oluyor. Cok baglanma sev ama kararinca.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Geleceği göremezsin yaşa gitsin fazla düşünmeye gerek yok

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bahane arayon 1 erkekle yetinemiyon doyumsuzsun diye düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Herkes kendine yakışanı yapar güzelııım (i değil ı)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bu nasıl bir mantık hatası ya saçmalamayın bi zahmet

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bunu mutluluk gelmiyor şu bu için değil kendi karakterinizi düşünerek yapın veya yapmayın

    0
    0 Yorumla
  • MertAltunkynk
    MertAltunkynk Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 392 cevap paylaştı.

    Aldatmak istediğin biri varsa bana yazabilirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok şu anlık ahaha

      Yorumla
    • MertAltunkynk
      MertAltunkynk
      +1 yıl

      Olsun yinede yaz. d

      Yorumla
  • ____Yzb____
    ____Yzb____ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu nasıl olsa öleceğiz niye yaşıyoruz ki olayına geliyor

    0
    0 Yorumla
  • hasonlinee
    hasonlinee Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bı arkadaşım var sevgilisini hep aldatır ama evlenmek için tertemiz birini bulmak ister

    0
    0 Yorumla
  • Raslanti6735
    Raslanti6735 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kimseyi ölesiye sevme kimsedende bunu bekleme 😉

    0
    0 Yorumla
  • biumuttur
    biumuttur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Yapan kendi utansın niye günaha girip ah alacaksın

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaptığım da yok işte laf hep

      Yorumla
  • Beyoğlu
    Beyoğlu Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    İlla aldatacaksın yani

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      He illa aldatıcam abi olmuyor dayanmıyor kalbim o derece

      Yorumla
    • Beyoğlu
      Beyoğlu
      +1 yıl

      Şakacı seni😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soru soruyoruz da kendinize göre değiştiriyorsunuz sjdjd

      Yorumla
    • Beyoğlu
      Beyoğlu
      +1 yıl

      Peki öyle olsun😅🤭

      Yorumla
  • uzaylıbüs
    uzaylıbüs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç ilişkiye başlamamak nasıl fikir?

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız başladık gitti artık başlamaması

      Yorumla
  • SadrazamPower
    SadrazamPower Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Kadınlar böyle hep zaten

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz öylesiniz hep ln

      Yorumla
    • SadrazamPower
      SadrazamPower
      +1 yıl

      Yoo

      Yorumla
  • oogghh
    oogghh Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 41%
    +1 yıl

    saçma bir düşünce ama neyse.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soru işte

      Yorumla
  • nafriyosre
    nafriyosre Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 86%
    +1 yıl

    Kısa cevap; Karakterini kaybedersin.

    0
    0 Yorumla
  • PilotBeyyyy
    PilotBeyyyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Onlardan bir farkın olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (62)
Devamını Gör(107)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nasıl olsa aldatılırım diye ilişkiye sadık kalmamak mantıklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dürüst olmayan bir ilişkiye devam etmem doğru olur mu? 15 cevap verildi
Uzun süreli ilişkide aldatılmamak kaçınılmaz mıdır? 21 cevap verildi
Aldatılmayı umursamayan ve buna rağmen ilişkiye devam eden tek ben miyim? 14 cevap verildi
Aldatmadan ilişki sürdürmek mümkün mü? 19 cevap verildi
İlişki sevilmeme aldatılma falan? 11 cevap verildi
Uzun ilişkiyi yürütebilmek aldatılmayı kabul etmekten mi geçer? 7 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨