20 yıllık evliyim ve eşim her ilişki sonrasında benimle kavga ediyor. Artık kendimi çok değersiz hissediyorum, ne yapmalıyım?

Çok utanarak soruyorum lütfen beni kınamayın 😔20 yıllık evliyim ve eşim her ilişki sonrasında bir şeyi sebep gösterip kavga çıkartıyor ve bunu yaptıkça ondan soğuyorum ve bu sebeple ayrılmayı düşünüyorum bana yardımcı olun 🙏🏻 ne yapayım kendimi çok değersiz hissediyorum 😔
20 yıllık evliyim ve eşim her ilişki sonrasında benimle kavga ediyor. Artık kendimi çok değersiz hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla