Eşim bana değersiz hissettiriyor ne yapmalıyım?

Ben çalışıyorum eşim de çalışıyor ve 2 gün önceden dün için plan yaptık ve ben iş çıkışı eşimin yanına gidecektim. eşim iş yerinde bir bayanın onunla konuşacağını söyledi bende tamam sorun yok ben gelir otururum dedim, bana gelme dedi… orada ufak çaplı bir şok yaşadım ve bana aşağıda bekle hemen gelme dedi. ve bu kız daha önceden bana 3 kez eşimle konuşurken araya girerek saygısızlık yapan insan. Neymiş ben varken rahat konuşamazmış diye gelme diyormuş.. sonra ben hiç gitmedim ve direk eve geçtim eşimde saat 11.38 de eve geldi hiç bir çabası olmadı. Sabahta işe geldim diye aradım”işim var seni sonra ararım” dedi ve kapattı daha da aramadı. Sizce ne yapmalıyım çok zor durumdayım, resmen beni takmıyor ve haksız konuma çekmeye çalışıyor, sabrımı sınıyor
Eşim bana değersiz hissettiriyor ne yapmalıyım?
Cevapla