İki yıllık evliyim ama eşime karşı artık hiçbir şey hissetmiyorum. Böyle yaşamaya devam etmek kendime haksızlık değil mi?

Bi bebeğimiz var. Adam çalışmıyor ve sorunlu bir kişiliği var. Ailemle arası iyi değil,... iki yılda çok olumsuzluk yaşadık. Değişeceğini de sanmıyorum, eskisi gibi bir şeyler hissetmiyorum da. Dokunsun da istemiyorum. Ben ne yapayım şaşırdım?
İki yıllık evliyim ama eşime karşı artık hiçbir şey hissetmiyorum. Böyle yaşamaya devam etmek kendime haksızlık değil mi?
Cevapla