Ben belki severim diye evlendim ama eşime karşı bir şey hissedemiyorum. Ömür nasıl geçecek?

Ben belki severim diye evlendim aile baskısı ve toplum baskısıyla. Ama hala eşim bana yetersiz geliyor hala arkadaşlarımın nişanlısına kocasına özeniyorum. Hala onu gördüğümde bişi hissetmiyorum. :-/
Ben belki severim diye evlendim ama eşime karşı bir şey hissedemiyorum. Ömür nasıl geçecek?
Cevapla