Güncellemeler
+1 yıl
Karar kızın kararı değil , babasından dolayı böyle söylemeye mecbur kaldı
Güncellemeler
+1 yıl
Babasına bizi ayırdığı İçin kızını bana karşı doldurduğu İçin içimde babasına karşı kin oluştu. İçimden atamıyorum, söylersem rahatlayacağım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Acik acik soylemis kendi yolluna bakman lazim
Ailesinden dolayı Mecbur bırakıldı kız, o da üzgün , ya dönerse diye bekliyorum bi umudum var
Ozaman beklemelisin. Benimde ailem karsi cikti ben dondum iliskimiz hala devam ediyor.
İyi etmişsin , bizimki biraz babaya düşkün , babasını tercih etti
Bende baslarda istemedim. Ailemin arkasindan is cevirmek pek hos degil ama seviyorum ya ve karsi cikma nedenleri cok sacma oyuzden kalbimi dinlemeyi tercih etim.
Geri donmezse sakin beni sevmemis diye dusunme cunku gercekten cok zor bir durum eminim Şu an cok uzgundur
Karşı çıkma sebebleri neydi sizinkilerin
Kurt olmasi sende ney
Nasıl yani anlamadım
Diyarbakirli yani kurtlerden gelme bundan dolayi istemediler. Irki yuzunden yani cok sacma
Saçmaymış , hepimiz insanız sonuçta
Beni de polis asker olduğum İçin istememiş babası , benden soğuttu kızını , ayırdı işte
Evet ama istemediler iste bunu bilmesine ragmen hala benimle birlikte oyuzden ona cok inaniyorum sevgisine. Sende neden anlatmak istersen
Senin nedenin daha da sacmaymis
Çok seviyorduk birbirimizi, aileler tanıştı , söz olacaktı, babası sevgilime beni karşına alıp gidiyorsan git demiş, babasını karşısına alamadı bize kıydı
Ikna edemedi mi kiz babasini
Sence ne yapmalıyım , kız eskisi gibi hislerim yok artık diyor, babam karışmadı karar benim kararım diyor , ama inanmıyorum babasından sonra böyle olduk
Sen uzaklas diye oyle demistir. Bekle tekrar konusmaya calis belki onu gercekten istedigini goster ona. Bir sekil babasini ikna etmenin yollunu bulabilir. Onu fazla zor duruma sokma. Uludunu kaybetme beklemekten baska pek birsey yok.
Çok konuşkan değil beni savunamadı işte , babası büyük söz söylemiş. Beni karşına alıp gideceksen git demiş, karşısına alamadı , babasını tercih etti
Babanı ikna edeyim , tekrar başlayalım diyorum, babamın kararı değil benim kararım diyor şimdi de
Gercekten cok zor bir durum onu inliyorum. Bir konusmayi dene derim
Belki zorluk ciksin istemiyordur daha gazla buyumesin olay diye
Babasiyla arasinda ne gectigini bilemeyiz ki
Anlatmıyor bana kararım kesin, döneceğimi zannetmiyorum diyor , yolun açık olsun diyor
Babası bizi ayırdı diye şimdi babasıyla saygımı bozmadan konuşmak istiyorum, buna da izin vermiyor , eğer konuşursan adımı bile anamazsın beni mezarda bil diyor
Dediklerine gore o coktan vazgecmis abi sende yolluna bak bence alistirsin
Babasından hıncımı almak istiyorum bize sebep oldu
Sakın babamı arama gözümde değerin düşmesin diyor , babası olmadı diye seviniyordur şimdi , ben ve ailem üzgünüz , iki çift laf etmek istiyorum babasına
Yapma sen saygini bozma. Sonra babasi bak saygisizmis diycek kizdada degerin daha fazla dusucek bilermezsin belki ilerde yine olur.
İçim o kadar dolu ki babasına karşı , güzel bi dille konuşmak istiyorum, izin vermiyor
Guzel konuscaksan konus bence dinleme onu. Bisey yapmamak daha mi iyi?
Kız babamla aramızı açarsın diye korkuyor
Baba kizin arasi acilmaz. Acilsa bile gecici. Kizi gercekten istoyorsan konus derim
Beni ailemi istemedi, sebebi neydi beyfendi diyeceğim soracağım , bizi niye ayırdınız, mutlu musunuz , hayallerimi yıktınız tarzında şeyler diyeceğim
Buarada sence tek sorun senin polis olman mi? Bana onun bi sorun olmasi sacma geldi. Belki zorluk olur kizina diye babasi basta istememis olabilir ama gidersen beni karsina alirsin demesi abarti degilmi?
Oyle deme bence. Sonucta o bir buyuk ve belki ikna edebilirsen baban olucak. Nedenini sor sadece bu isin oluru yokmu hicbi sekilde sorabilirsin ve kizini cok sevdigini soyle.
Evet polisliğin zorluklarını anlatmış kızına, şehit olur , göreve gidersin evde tek başına kalırsın , tayin işi olur sürekli il ilçe gezersiniz falan anlatmış kızına. her mesleğin zorluğu var zaten değil mi.
Kızına sen yapamazsın zorlanırsın falan diye diye soğuttu benden.
Yakıştıramamış bizi öyle demiş , babası halk eğitim müdürü , ilahiyatçı hemde
Evet hepsi dogru ama bunun icin kizina karsisina almasi biraz fazla degilmi belki karsi cikar ama kizi istiyorsa ve yaparim diyorsa bir baba daha ne diyebilir ki. Kiz belki bunlari dusunup yapamam diyip vazgecmiste olabilir
İşte babasının söyledikleri dikkate aldı , cesaret edemiyorum dedi , vazgeçtim istemiyorum seni de diyor
Babası mahvetti bizi o yüzden iki çift laf edesim var , aramızı açtı bozdu. Aileler tanıştı söz yapacaktık o sıralar , istemiyorum onu demiş , engelle demiş
E abi herseyi demis. Bunlari diyorsa kendi vazgecmis belli. Sen ne istiyorsun?
Babasının söylediklerinizden dolayı çok değişti, benim kararım bu diyor
Karar kızın kararı değil , babasından dolayı böyle söylemeye mecbur kaldı
Babasına bizi ayırdığı İçin kızını bana karşı doldurduğu İçin içimde babasına karşı kin oluştu. İçimden atamıyorum, söylersem rahatlayacağım.
Bundan emin misin? Belki artik kendide isteliyordur?
Icindekileri soylersen kizi net kaynedersin ve babasina baba diyemezsin
Söylersen oluru varsa bile olmaz diyor benim adımı hiç anamazsın bile diyor , mezarda bil beni babamla konuşursan diyor. Ama benden soğuduğunu soğuduğum birisine tekrar ısınamam diyor , eskisi gibi hislerinin olmadığını , istemiyorum seni yoluna bak da diyor
Babamla aramı açma diyor. Bence beni söylemesin diye umut verir gibi yapıyor , susturmaya çalışıyor.
Kendimi kizin yerine koyup konuscam abi, senide uzmek isteliyorum ama ben sevgilimi kendimdem sogutmak icin boyle seyler desemi diye dusundum ama yapamadim. Bence bunkarindediyse gercekten ohle dusunuyor.
Yani biraz daha açıklayıcı olur musun , profil fotoğrafı yapmış dün , “Keşke içimi görebilsen bilsen “diye bi fotoğraflar
Ben kiz Şu an neler dusunuyor bilemem sen daha iyi bilirsin. Sen ne yapmak istiyorsun? Yapabilcen iki sey var. Vazgecmek ya da babasiyla konusmak belki bir sansin daha olabilir
Babamla konuşma bu benim kararım diyor ,
Babası beni karşına alıp gideceksen git dedi diye , babasıyla kötü olmamak İçin babasını seçti beni reddetti
Konuscakmisin babasiyla?
İstiyorum ama gözümdeki değerin düşer seni nefret ederek anarım diyor olacağı varsa da olmaz diyor , iki Cihan bi araya gelse de olmaz artık diyor.
Babam nasıl birilerini bize musallat ettin diye bana kızar diyor
İki Cihan bi araya gelse olmaz diyor ama, bir araya geleceğimizi sanmıyorum, babası oldukça ben bu meslekte oldukça zaten olamayacağız
Vazgec ozaman abi. Zorlayarak ikinizde uzulceksiniz bu belli
Aile yuzunden iki sevenin ayrilmasi cok yazik ya
O yüzden babasına ahım var, onunda iki tane oğlu var, benim şuanki halimi anlayabilmesi için başına gelmesi lazım
Cokmu kinlisin babasina karsi?
Benimle hiç yüz yüze gelmedi konuşmadık , bi de benden dinleseydi mesleğimi. arkamdan da iş çevirdi kızını kandırdı soğuttu benden
Evlenseydik beni istemediği halde Sevdiğim için katlanırdım baba derdim. Ama bizi dağıttı Evet çok kin tuttum
Ne yapcaksin bilmiyorum abi ama en mantiklisin vazgec kizdanda babasigla konusmakdan da en iyisi o olur. Onune bak artik baska kiz mi yok
Kız yok değil de emek verdiysen çok zor , kos koca 2 yılımı verdim
Anliyorum, nasip degilmis demeki
Nasip değilmiş demekten başka çarem yok
Evet hayirlisi
seven sevsdigi icin her seyi yapar
Yoluna bak diyor , kararımın değişeceğini sanmıyorum diyor
Babası beni istemiyordu , kızını da benden soğuttu
Çok seviyorduk birbirimizi, aileler tanıştı , söz olacaktı, babası sevgilime beni karşına alıp gidiyorsan git demiş, babasını karşısına alamadı bize kıydı