İki yıllık ilişkim vardı , birbirimizi seve seve babasının yüzünden ayrıldık?

Benden soğuttu , şimdi sana karşı eskisi gibi şeyler hissediyorum diyor kız, sizce mücadele etmeli miyim
Güncellemeler
+1 yıl
Karar kızın kararı değil , babasından dolayı böyle söylemeye mecbur kaldı
Güncellemeler
+1 yıl
Babasına bizi ayırdığı İçin kızını bana karşı doldurduğu İçin içimde babasına karşı kin oluştu. İçimden atamıyorum, söylersem rahatlayacağım.
İki yıllık ilişkim vardı , birbirimizi seve seve babasının yüzünden ayrıldık?
Cevapla