Eski sevgilimin babasına ayrılık sebebimizi yazıp anlatmalı mıyım?

2 Yıllık sevgilimle kötü ayrılık sesimi çıkarmadım ama içimi daraltan şeyler var babasına yazıp anlatmak istiyorum babası beni bilmez tanımaz sizce yazmalımıyım

Eski sevgilimin babasına ayrılık sebebimizi yazıp anlatmalı mıyım?
Cevapla