Eşimle uzak mesafe ilişkisindeyiz ve ara sıra tartışıyoruz. Bugün yine bir tartışma yaşadık ama aslında ikimiz de farklı şeylere sinirlendik. O bana bir şeye izin verdi, sonra ben başka bir şey daha sordum. Bana “istersen üsteleme, yoksa hiçbirine izin vermem” dedi. Bunu söyleyince çok sinirlendim çünkü daha önce defalarca bu tarz konuşmasından hoşlanmadığımı söyledim. Bu şekilde emir verir gibi ya da tehditkâr konuşulmasını saygısızlık olarak görüyorum.
Ben de sinirle “boşver, gitmek istemiyorum. Ne sana muhtaç kalırım ne de bu sözleri duyarım” yazdım. O da “sen bilirsin” tarzı cevap verince daha çok sinirlendim. Çünkü ben kırıldım ve saygısızlık hissettim ama onun umrunda değilmiş gibi geldi.
Sonra konu uzadı. Ben aslında izin vermediği için kızmadığımı, asıl söylediği sözün beni rahatsız ettiğini anlatmaya çalıştım. O ise benim sadece izin vermediği için kavga çıkardığımı düşündü. Halbuki kavga etmek istemedim, sadece duygularımı anlatmaya çalışıyordum.
En sonunda o kadar sinirlendim ki anlaşılmamaktan bıktım ve “boşver, beni anlamanı da istemiyorum” dedim. O da “öyleyse bir daha bana ulaşma” gibi şeyler söyledi ve babama yazmış. Babama da “böyle böyle oldu, bir şeye izin istedi verdim ama sonra bunu isteyince hayır dedim, saygısız oldum” diye anlatmış ve bundan sonra bana ulaşmasın, ulaşırsa yanlış anlarım gibi şeyler yazmış.
Buna çok kırıldım. Ayrıca benim için çok utanç verici bir durum oldu. Eve gidip ailemin yüzüne nasıl bakacağımı da bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer