Evli biriyle konuşmuştum ama bişi yaşamadık bitirdim içine dert olmuş mudur?

Mesleği gereği korkuyordu, kamu da çalışıyor aşıktım o zaman konuştuk ama buluşma olmadan bitirdim her defasında tekrar konuştu ikinci bitirmem de yazdığıma görüldü yapmadan hesabı kapattı ama ne derseniz deyin çok pişmanım iğrenç berbat bir duygu bir daha o hata ya düşmem tek korkum bu adam takar mı bana tekrar fake açmış beklentisi var gibi ama cidden pişmanım linci hak etmiyorum her insan hata yapar hatamdan döndüm bir şey olmadan ama korkularım var eli elime değmedi ya buna takıntı yapar mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Vallahi okuduğunu anlamayan milletiz, biri de yazmış senden bir tane mi var Dünya da. Açıklayıcı olmadı mı yazdığım adam takıntılı bir ara telefonlarima bile sızdı öyle söyliyim bitirmek istedim ilkte o zaman eski fake hesabımi nerden bulduysa bulup kendi hesabına ekledi düşünün bana taktı yani baya kurnaz ve zeki
Evli biriyle konuşmuştum ama bişi yaşamadık bitirdim içine dert olmuş mudur?
Cevapla