Sevgilimle babası yüzünden ayrıldık?

3. yılımıza giricektik ayrı evde yaşıyoduk sevgilimle babası yüzünden ayrılmak zorunda kaldık sebebini sormayın ara ara kavga ediyorduk ama birbirimizi gerçekten cok seviyoruz ve aşığız sevgilim evden gideli 2 saat falan oluyor ona ulaşamıyorum telefonunu almışlar bu arada 19 yaşındayız ev bomboş geliyor bana kalbim sıkışıyor duvarlar üstüme geliyor ben ne yapıcağım kafayı yemek üzereyim anlatabilcegim bi arkadasımda yok bapıcam ben lütfen yardım edin bişey söyleyin

Sevgilimle babası yüzünden ayrıldık?
Cevapla