2 yıllık bir ilişkim vardı uzak mesafe akrabayiz bu arada aileden kimse ilişkimizi onaylamiyordu farkındaydık bu durumun sevgilim bana söz vermişti kimse ilişkimizi onaulamiyor ama biz bütün engelleri aşıcaz diye 1 hafta sonra babası öğrendi ve hicbirsekilde beni istemiyorlarmis sevgilimde ailemi karşıma alamam seni çok seviyorum birdaha da kimseyi sevmiycem bende onların istediğini istemiyerek cevabımı vericem dedi ve bitirdik bana heryerden engelle falan dedi istersen ama yapmadım hala sosyal medya da takiplesiyoruz numaralarımız var beni seviyor mudur gerçekten ya da geri dönme ihtimali var mıdır
Güncellemeler
+1 yıl
Ve ben pişman olmasını istiyorum ne yaparak onu pişman ederim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer