Çocukluk arkadaşımla sevgili olmuştuk ve arkadaşımın gazına gelip ayrıldım 2 yıldır ayrıydık?

2 yıl sonunda ona tekrar geri dönmek isteyip ona yazdığımda sevgilisi vardı şimdi ayrıldılar onunla geri barışmak istiyorum ve o üniversiteye gitmeden önce barışmamız lazım lütfen bir akıl verin napmalıyım nasıl barışırım?
Çocukluk arkadaşımla sevgili olmuştuk ve arkadaşımın gazına gelip ayrıldım 2 yıldır ayrıydık?
Cevapla