Sevgilimle çocukluk aşkıyız birbirimizi yıprattık başka olumsuzluklar da vardı ayrıldım ondan aradan 3 yıl geçti çıktım geldim?

Hep sağdan soldan haber gönderiyordu zaten unutamadığını söylüyordu ulaşmaya çalışıyordu şu an beraberiz çok mutlu olduğunu gözlerinden anlayabiliyorum gerçekten hayatında farklı bir yer edindiğimden eminim ancak o süreçte illaki hayatına aldığı insanlar olmuş ve cinsel ilişki yaşamışlar sizce beni onlarla kıyaslar mı yani ilişkimizi hep kıyasa tutar mı

Sevgilimle çocukluk aşkıyız birbirimizi yıprattık başka olumsuzluklar da vardı ayrıldım ondan aradan 3 yıl geçti çıktım geldim?
Cevapla