













Ben böyle bi kıza asla tahammül edemem senin hakkında en hayırlısı olmuş sevindim hatta böyle bi kasede silip atan insanları yoktan sebeplerle tutmaya gerek yok bence kendi yorumum bu arada yaş kaç biraz çiçeği burnunda bı diyaloğ kurmuşsunuz gibi geldi
Kız değil o erkek
25 yaşımız
Cevap
6Cevap
Ya bunla ömür mü geçer gözünü seveyim? Dört yılını çok boş insana vermissin yani sizde arayıp buluyorsunuz bu andavallıları.
Haklı mıyım sence
Çok Haklısın. Ama bak gerçekten hemcinsin olarak asla dediğimi kulak ardı etme, çok ilgili sevgilim olduğunda bile en ufak hatasını affetmem ben. Tamam sana ayrıl demiyorum ama sana yazık değil mi? Kendine saygın olsun. Anladığım kadarıyla sen iyi bir sevgilisin ama onun yaptığı asla doğru dehil, sana saygısı bile yok, özürlü demiş sana. Bana öyle diyecek bir erkek onu anasından doğduğuna pişman ederim.
Engelledi zaten. Bi özgüven geldi parası olduktan sonra. Bende artık ne zaman terk eder diye düyünceğime üstüne gittim engelledi. 4 yıl da bi durum istemek çok geldi
Kesinlikle seven yapar. Daha önce ilişkim de üç ay konuştuktan sonra "benim en güzel yenilgim" yazıp tanıştığımız tarihi atmıştı erkek arkadaşım. Yani demem o ki seven isteyen hissettirir aşkom. Sende bu andavalliyla zamanını en güzel yıllarını heba edeceğine ömürlük birini bul.. İnan çok güzel seven erkekler var
Öyle yaptım zaten kendi engelledi. Geri döner mi bilmem ama ben sildim
En fazla bir yılda unutursun olmadı iki yılda... Ama unutmayıp onun oyuncağı olmayı seçersen bir ömürü heba edeceksin, seçim senin.
Yok o kadar sürmez ya. Benimde çok sorunlarım oldu hiç yanımda değildi. Takntı oldu biraz bana
Ne ariyorsun ablacim? Bırak arayan o olsun. Biraz gurur yapin ya
Haklı mi Sence
Yani haklı ya da değil diyemem ama senle olması için zorlayamazsın. Bir kere "Seni kıskanıyorum bu yüzden de profiline tarih eklesen mutlu olurdum" dersin. Deger veren adam ikiletmez. Fırıldak olan da seninle böylw kavga eder.
4 yıl da istediğim buydu sadece çoğu şeyi alttan alıyorum. Gamzelim yazıp kalp yapmış ama tarih yapmıyo
yoğun falan değil çocuk seni aldatmış haberin olsun tarih koymak bencede saçma ama bu kadar diretmesinde bi debep vardır 5dk bile olsa o tarih orada kalmıyorsa bi sebebi vardır aldatıyor boş ver
Söz vardı yanında kalp ama Bana olduğu ne belli. Gamzelim yazmış
Haklı sanane awk sevgilisin diye tapusunu almadın ya
Abla yaşınız kaç sizin yaaa? :(
25
Çok çocuksu geldi bana konuşmalar abla :(
Hayatında başkaları olabilir
Söz vardı Whatsap ta kalp gamzelim yazmış bana. Buna rağmen birileri olabilir mi
İnan ki oyle bir ayakta uyutuyolar ki insan bile sasiyor
Demi sözü benim için yapmışsa tarihi neden istemesin ki
Çocukçu şeyler yapma.
haksızsın çocuğu boğmuşsun
evet çok haklı ondan özür dile
Çocuk haklı. Senden kurtulmuş oh
Hiç sevmiyor
Nerden Biliyon
Haklı mıyım sence
Gamzelim i benim için yazıyordu hep. Yeni sevgilisi değil ama arkadaşlarım biraz gazladı tarih koysun diye. İsteyince de böyle yaptı. Bence herkese ayrıldık demiştir ondan tarihten çekindi
Evet başlarda yapıyordu. Şimdi yapmıyo.
Birisi özet geçsin bu ne diyor şimdi.
Başlığı oku
Ayrılın.
Neden
O zaman böyle saçma şeyleri yaşamaya devam et. 😄
Üf çok ergensiniz
Seni sevmiyor bile kanka
Bune🙂🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?