Eşimle görücü usulü evlendik iyi kalpli, zengin ama aramızda tensel uyum yok, sevmiyorum. Ne yapmalıyım?

benden 6 yaş büyük görücü usulü annemin bir komşusunun oğlu yani mahallede evde kaldı falan diyorlardı bende mantık evliliği yaptım evlendik çok iyi birisi hem de zengin bi fabrikada müdür gibi bir şey ama tensel uyumumuz yok adamı sevemiyorum bir türlü :( yani ben hep aşık olmayı bekledim ama olamadım bi gün eşimi sever miyim yoksa yol yakınken ayrılayım mı
Eşimle görücü usulü evlendik iyi kalpli, zengin ama aramızda tensel uyum yok, sevmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla