AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Yaşın doğruysa ve hep sevmeyi beklediysen neden görücü usulü ve mantık evliliği yapıyorsun ki? Sizi anlayamıyorum.
Melek gibi adam maddi durumu da iyi daha ne istiyorsun yahu? Aşk meşk palavra en fazla 1 yılda biter.
ya zaten mantık evliliği yaptığını kabul ediyorsun bu yüzden ayrılma mı olur karşındakinin duygusu hiç mi yok yaa yazık valla
Bir bundan baştan sevemeyince sonradan sevemiyor ayrılman en doğrusu ayrılmazsan hem eşini hem de kendini yıpratır üzersin
Biz erkekler şey deriz hani buldun da birşekil arıyorsun sen buldunda arıyorsun görücü usulü demede şimdiki anlamayanlara görücü usulü böyle bir şey değil diye anlatmak zorunda kalmayalım
Ben eşimi çok sevdim evlendik ama hiç bir şey umduğum gibi olmadı.. şimdi keşke mantık evliliği yapsaydım diyorum hep.. o yüzden onu sevmeye çalış bence.. saygını sevgini esirgeme ondan
neden öyle diyorsun?
mantığı da bırak demekki evlilik sana göre değilmiş
Evlilik tam bana göre bence ama problem eşimde, önceden olduğu gibi olmadı.. ne ilgi ne bir şey var ya moralim çok bozuk
insanlar büyüdükçe değişir, önemli olan beraber büyüyebilmekti,
ağacın dalları gibi farklı yöne uzamışsınız belli ki
Yani kendini bu şekilde Şartlandırmarsan gerçekten sevemezsin. Neden bir tensel uyum yok diye araştırıp bunu sağlamak daha mantıklı olur
3 dk göz göze bakışmayı deneyin bişeyler kıpraşmıyosa zorlama zaten bunu evlenmeden önce bakışarakta anlayabilirdiniz görücü usulü de her neyse
Mantık evliliği mantık nerde kaldı adamın hayatını iyice zehir etmeden önce dene ama çocuk yapma sakın baktın olmuyor yapacak bişi yok
Bana kalırsa ayrıl derim. Ha yok ten uyumu falan olmadan yaşarım ve aldatmam diyorsan devam edebilirsin.
Corona.. pandemi... varyantlar...
omicron... ultra delta plus... tensel uyum... regl... ıhanet... elimde olsa bu dunyayi bir saniye bile dondurnem...
kaliteli biri olsa evde kalmazdı zaten çürük elmayı aldın evlendin katlanacaksın adamın hayatını karartma
Ben de görücü usulü evlendim. İlk zamanlar sorunlar yaşadık. Ancak zamanla yerine oturdu. Biraz sabırlı ve anlayışlı ol. Olumlu yönlerini görmeye çalış.
Severek evlenen insanlarida görduk aldatma şiddet gecimsizlik ne ararsan var aşik olsan bile belirli bir suredem sonra geciyor. Yuvana bak iyi anlaşiyorsaniz en önemlisi o. Gunumuzdeki evlilikler anlaşamadiklari sebepten öturu bitiyor
Buna biz karar veremeyiz. Bizim söylemimizlede karar vermek doğru olmaz. Kendine sor soruyu ve kendin cevabını ver hanımefendi.
Aslında burada bir arayış içerisine girdiğine göre aslında farklı nedenleri var ister istemez yüzeysel anlatıyorsun yanılıyor muyum
Sen adam ile evlenmemissin ki... konumu statüsü parası ne ile evlendiysen onu almışsın zaten... sana degilde adama yazık olmuş... bence...
Yani aldatmak için bizden izin mi istiyorsun. Tamam hadi izin verdim git istediğinle takıl ama kocana yakalanma bak aranızı yapmam
Sevilmedimi sevilmiyor,
ileri de sevmek diye bir durum çok zor bir olay
Evliyim. Yol yakınken çocuk olmadan ayrıl. Duygusal hissetmediğin bi adamdan cinsel haz alamazsın. Cinsel haz almadan ömrünü tamamlamayı göze alıyor musun
Normal ilişkilerin sonuda sıkılmakla bitiyor boşversene mantıklı olmak iyidir.
Ayrılacaksın niye evlendin bu zihniyetten kurtul bence kabanı iticimi kötü mü alkolmu var dovuyirmu adamı güzel yonleriyle bak ve sev aşk dediğin şey gelip geçici
Ten uyumu ne oluyor. Ten renginiz mi tumuyor birbirini ben anlamadım ki.
Cinsel uyum mutsuz yani o konudan
Bunu ulu orta paylasmanın ne anlamı var ki? Hicbirimiz terapist degiliz.
Ten uyumu demiş kibarca ama sen anlamamışsın işte
Tamam da herkes anlamis sonucta
ayrılırsın ama daha iyisini bulamazsın... yağmurdan kaçarken doluya tutulursun...
tensel uyum diye bir şey yok ilişkide heyecanınız yok bence
Senin doktor nasıl 😂
ten dedin aşılir seyler boş ver esin iyibiriyse niye ayriliyorsun seni tatmin edemiyorsa sende kendi kendini tatmin et
Duygu ve şehvet olmaması çok zor bir durum yaratır gerçekten çok iyi bir şekilde ölçüp tartman gerekiyor. Gerçekten zor bir durum
"bir gün eşimi sever miyim" saçmalığı da nedir? Zamanla seversin diye bir şey yok. Sen ondan en ufak elektrik bile alamamışsın. Yol yakınken ayrıl gitsin.
Baştan sevmediysen sonradan sevmezsin kendini kandırma Tensel uyum da baştan belli olan bir şey Sırf evde kaldı dediler diye evlenmen doğru olmamış Herkes evlenecek diye bir kaide yok neticede
Tensel çekim yoksa yatak odası zor oluyor buda çıkmaza sokar seni hep
Yol yakinken ayril yoksa aldatacaksin aldatmayi istermisin?
Valla abla sadece o evde kalmamış bilgin olsun da sonra senin işin daha zor
Hani kızlar zengin önemliydi Parası olsun boş ver 😂😂😂😃
Sevmeye çalışmak nedir ya ya seversin ya sevmezsin evlenmissin hala sevemiyon
Evliliğe sadece "zenkin koca"gözüyle bakarsanız normladir.
Sevgili iken felan hiç Etkilenmedin mi tensel çekim olmadı mı
Sabret ilerde çok mutlu olacaksın ilk şoku atlat önce
parası varsa taam işte bacım .
olmadı farklı yaprak istersen kumda yürü izini belli etme .
İğrençleşme
@macaroniinapot ayrıl sen en iyisi , adamında sinir uçları ile oynama !
bi insanı başta sevmediysen sonradan zaten sevemezsin
Görücü usulü evlenmekle en başta hata yapmışsın boşa gitsin
Birine aşık olduğunda ondan ayrılırsın, birine aşık olduğunda onunla evlenirsen olmadı yürümedi, boşandığın zaman anlarsın. Kuru sıkı konuşmuşsun görücü usulü evlenmekte ne varmış? Ne hatası. Siz anlamazsınız o işlerden...
Tabiki mantık evliligide yapabilirsin ama bu adamı gördügünde hiç birsey hissetmeden evlenmende olmamış bir hoşlantı olsaydı bu sekilde olmazdı o yüzden sevmedigin begenmedigin içinde arzulamıyorsun cok karmasık bir durum biraz yürütmeye calış olmazsa boşan olana care yok bu süre içindede cocuk yapma
Tavsip etmediğim bir evlenme çeşidi. Fakat umarım zamanla sever alışırsın
Şimdik belki diycem şey hoş degil ama iş hayatınız yok ise seviyormuş gibi yapin zamanla alışırsınız
işte sorun burada zaten ten uyumu yoksa evlilik kötüye gider
Mantık olarak kafanda oturttuysan sevme ihtimalin yüksek
bence hersey beyinde bitiyor çünkü
Tensel derken cinsel hayatin ile bir sıkıntı var sanki
bence boşan beğendiğin kötü bi adamın eline düş. daha ne olcak hem iyi karakterli hemde işi gücü var. buldunda bunuyorsun.
kul azmazsa hak yazmaz bela.
Ten uyumu olmadan nasıl sürdürmeyi düşünüyorsun? Parasıyla mı yiyişecek, müdürlüğüyle mi yatıp kalkacaksın. Ünvana bakıp evlilikler yapıyor buna "mantık evliliği" diyorsunuz. Tebrikler, adamın hayatını mahvettin.
Bu tensel uyumun nasıl sağlandığını gerçekten bilemiyorum. Sanırım onu bir kere yakalamıştım. Bir daha olur muydu bilmiyorum ama galiba eşimle benim aramda da o yok yinede onu seviyorum. Önemli olan seviyor olmam sanırım. Ama sevmiyorsan durma derim.
Tensel düşük ayrı
Kusura bakmada sen zaten en başından hata yapmışsın mantık evliliği nedir sevmediğin bir insanla bir ömür geçirmeyi nasıl göze alabildin
Çokta gerekli değil tensel uyum mis gibi adammış işte
Maşallah türk kadınları türk erkeklerinden daha delikanlı daha mert yourmlara bak
Aşk geçici. Para kalıcı. Bak keyfine iyi biriyse hoşlanıyorsan
Ayrılınca bulacak mısın, aradığın tensel uyumlu kişiyi.. Hiç adım attın mı veya eşinle konuştun mu, bence sen, eşini kafadan sildiğin için tensel uyumda olmuyor. Biraz çabalayın, gayret gösterin. Haaa olmuyorsa ondan sonra diğer şeyleri düşünürsün..
Ne kadar çingene insanlar var ya. Igreniyorum böyle şeyler duyunca. Adam iyi kalpli diyosun yazık değilmi adama. Sen ne o adamı hak ediyorsun, ten uyumu senim neyine para avcisi mahlukat
Umarım o uyuma da kavuşursunuz. Yuvanızı yüzeysel şeyler için yıkmasanız bence daha iyi olur.
Aşkı boş ver zaten geçici seks hayatınız önemli asıl olan bu çözmek için neler yaptın?
Zaman ver sakın boşıyayım deme bu devirde parasız hiç bir bok olmaz sen yanında usul usul takıl aşık olmak bu kadar mı zor yaa
Seni mutlu eder o iyi kalpliyse ama yakışıklı değil sanırım
Biraz daha zaman tanı ama çocuk yapma korun sonra düşünürsun