AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Usain Bold olsak çelme takarlar. 😂😂😂 Acaba hemcinslerim neden koşmuyor. 😃
Çünkü kadınlar kendini vazgeçilmez sanıyorlar bu yüzden artık kimsenin arkasından koşmuyorum onlar koşsun peşimden para var huzur var 👏😄
Neden çabalayalım, niye uğraşalım, kadınlar niye uğraşmamızı istiyor
artık kadınlar sanal ortam sosial medya eşitlik vs derken daha bir cesur ve özgür olmuş.
Bizi çok yoruyorsunuz ondandır. Bir de değmezsiniz zaten. Hayatımızı neden bir kadına pervane olarak geçirelim?
Cevaplardan da görüldüğü üzere kendinizi çok bir şey zannettiğiniz için. Erkeklerin size mecbur olduğunu düşündüğünüz için. Buna değmeyeceğiniz için. @pilly_bhebek
Ha bir de erkek için siz hiç çabalamıyorsunuz bunu da ekleyelim.
Her şeyi bir kenara bırakalım da bu aşkta çabalama konusunda biz erkeklere büyük haksızlık yapılıyor.
Ne dersin? @pilly_bhebek
Ciddi bir cevap bekliyorum.
Erkeğin bir parçası eksik yaratılmıştır ve bu parçayı bulmak ona düşer. Eksik olan parçasını bulduğunda onu eksik parçası olduğuna inandırması gerekiyor. Kadın buna ikna olursa o erkeği tamamlar. Erkekler fiziki olarak güçlü yaratılmıştır, kadının ona inanması , güvenmesi ve ikna olması gerekiyor ki o güce teslim olabilsin.
Günümüzde bu koşma işi farklı yerlere gittiği için egolandığınız için o kadar kolay değil artık üzgünüm...
Biz eksiksek siz de eksiksiniz.
Sırf ilkel olarak bakıyorsun.
O zaman sen bir erkeği sevsen belli etmeyecek misin?
Bir belirti göstermeyecek misin?
Yanlış mantıktasın bana göre.
Sevginin cinsiyeti olmaz diye düşünen bir sürü bayan üye de var bak...
Bana uyanlar da öyleleri zaten.
Yoksa gelsin peşimden koşsun mantığında olanlarla pek de uğraşılacak gibi görmüyorum.
Aslında egolanmak değil , kadınları kandırmaya çalışan çok erkek var. Sadece 1 saatliğine kadın olsan Allah yardımcınız olsun diye dua ederdin bize
Valla her şey karşılıklı diyen bir kızı sevmem daha kolay yani.
Senin mantığında bir kadını sevmem zor. Çünkü çaba gösteren sadece ben oluyorum o türlü.
Bir anlamı kalmıyor.
Ben ikna edildikten sonra karşılık vermeyi tercih ediyorum 🤷🏼♀️
İkna olana kadar bin dereden su getirtirsindir belki ne bileyim
Ve en başta dediğim gibi erkek eksikse sen de eksiksin.
Yoo ben sadece sol kaburgayım😂eksik olan o. Tamamlamayacağım kalsın öyle 😂
Olay sadece tamamlanmak hissiyatından ibaret de değil zaten.
Tek bir yerden bizi vurmaya çalışma.
Benim düşüncem bu , uzatmaya gerek yok
İyi geceler.
Benim düşüncem de her şeyin karşılıklı olduğunu söyleyen bir kızı tercih ederim.
Kendini sürekli geride tutan ve her şeyi benden bekleyen biriyle de yapamam...
Ha bu arada.
İslamiyet'e göre kadın, erkeğin sol kaburgasından yaratılmış filan değildir.
Allah erkeği de kadını da çamurdan yarattı.
HzAdem'den HzHavva yaratılmadı. HzAdem de çamurdan, HzHavva da çamurdan.
Birbirinden gelmek gibi bir durum yok.
O sol kaburga olayı hep yanlış anlaşıldı ve sanki din kadının erkeğin kaburgasından geldiğini söylüyormuş gibi büyük bir yanlış anlamanın içine düşüldü...
Hayır doğru ben araştırdım
Kur'anda öyle yazmıyor öyle bir şey yok.
Aç Türkçesine bak.
Her neyse bu ayrı konu.
Sonuçta, uğraştıran ve yoran kadınlar bir süre sonra bıktırıyor erkekler de vakit kaybedip uğraşmak istemiyor.
Erkek eksikse siz de eksiksiniz.
Madem kendini sol kaburga olarak görüyorsun, bir vücudu tamamlamadığın sürece çok da bir işe yaramış sayılmazsın değil mi? Kendi açından bak olaya. Her şeyi erkeğe atma.
Fazla sabit fikirlisin ben peşimden koşsun demiyorum ilk adımı o atmalı ve bunu yaparken sevgisinin gerçekliğine inandirmali sonrası için karşılıklı çaba olacak zaten.
Ayette var demedim
Hadisi bırakıyorum buraya ,
“Kadınlar hakkında -birbirinize- iyi tavsiyelerde bulunun. Çünkü kadın kaburga kemiğinden yaratılmıştır. Kaburganın en fazla eğri olan tarafı onun üst kısmıdır. Bu sebeple, eğer onu doğrultmak istersen kırarsın, yok eğer kendi halinde bırakırsan eğri olmaya devam eder. Öyleyse kadınlar hakkında -birbirinize- iyi tavsiyelerde bulunun / birbirinize onlara iyi davranmayı tavsiye edin.” (Buhari, Enbiya,1; Müslim, Reda’, 61, 62)
Hadislerin Kur'an süzgecinden geçirilmesi gerektiği kanaatindeyim.
Peki sana şunu soracam.
Önce sen bir erkeği sevsen adım atmaz mısın?
Bunu cinsiyetleştirmişsin kafanda ya ondan sordum.
Bak bu ayette de buna işaret var
“Ey insanlar! Sizi bir tek nefisten yaratan ve ondan da eşini yaratıp o ikisinden birçok erkekler ve kadınlar türeten Rabbinize karşı gelmekten sakının...” (Nisa, 4/1)
Bir soru sormuştum önceki yorumumda onu cevaplarsan sevinirim.
Seversem zaten duruşunu beğenmişim demektir , bana adım atmasını sağlarım atmazsa istemiyor demektir zorla güzellik olmaz yapacak bişey yok
Sen niye adım atmazsın onu anlamadım.
O kadar laf anlatıyorsun sonra bir bakıyorsun en başa dönmüşüz off of
Seninle en baştan ayrışıyoruz.
Kaburga olayında ayrıldıktan sonra uzlaşmamız zor zaten her şey oradan başlıyor...
Peşimden koşsun demiyorum ilk adımı atsın ben karşılık veririm diyorsun ya.
Soruda niye bunu böyle anlatmadın da kadın erkeği koştursun yorsun naza çeksin de öyle kabul etsin şeklinde sordun?
Bu sorumu da cevaplasana :D
Cidden bir yerden sonra artık insan istemiyor , gerçekten aşık olmadıktan sonra koşmak boşuna..
Koşa koşa yorulmuşlar belli ki. Dinlendiklerinde tekrardan koşmaya başlarlar.
Alakası yok sadece kadınlar istediği koşsun istiyor o adamlar da benim gibi gerçeğin farkında
Seven peşler kovalanan istemez, kovalamayan kaçar kız deli gibi ister ha bide badboy olma şartı
Piyasa da çok veren var hele pasifler de eklenince artık çok Abaza kalmadı
Kadınlar bana yüz vermiyor ki niye adım atayım evde tek başıma yaşıyorum işte işten eve evden işe kimseye gerek yok
Ben hiç bir zaman koşmadım, kimse kimsenin peşinden koşmamalı karşılıklı saygı ilgi olmalı ki bişeyler yaşansın, bir hamle yaparsın karşılık gelirse devam edersin ısrarcı olmanın bi anlamı yok.
sebebi basit pazar çoğaldığı için o mala olan talep de azaldı yani rekabet arttı mal çeşitliliği arttığı için tek bir mala bağlı kalmıyorlar artık istediklerini seçebilme şansları var.
Koştukta ne oldu ki hep boşa çabalıyorum. Yani olmayınca olmuyor dedim pes ettim artık ya nasip diyorum.
Çünkü çoğu gey. Kadınların da çoğu hafifmeşrep. Her şey/herkes basit
Böyle bir soru sordum KS kaldırdı
Çünkü artık kadınlar koşuyo buda erkeklerin totosunu kaldırıyor
Yorulduk yorulduk toplumsal yorgunluk var sıra gönül işlerine gelmiyo ki, ekonomi eğitim falan filan işte
olumlu bir sonuç alamayacağını bildiği için olmasın
Umursamıyor artık çoğu kişi yorgun Bi çoğunun karı kızı pohpohlamaya kaybedecek vakti yok maalesef
Yorulduk artık kosasimiz gelmiyor perişan olduk kosa kosa huseyin bolt mu olacagiz biraktik artik 😂😂
Kesin gördükleri kadınlar için uğraşmak istiyorlar bence artık çünkü istediklerini hemen alabilme şansları zaman geçtikçe artiyor toplum değişiyor uğraşmak istemiyorlar
Koşsa eziklik koşmasa ilgisizlik, kadınların dengesi olmadığından kendi halinde takılıyor aklı olan erkekler. Anca ilgili olanla ilgileniyor
Sapık damgası yemekten korkuyoruz artık iyi niyetle bile yaklaşsak karşı taraf art niyetli ise yandın demektir
Yorulduk yorulduk toplumsal yorgunluk var sıra gönül işlerine gelmiyo ki, ekonomi eğitim falan filan işte
Erkeğin çabası karşısındaki kadına göre değişir evladım. Çabalamaya değecek kadin vardır değmeyecek kadın vardır
Değse bile koşulmaz teyze
doymuşlar da ondan önceden sevgiye aç insan çoktu şimdi yok
Cünkü sevgiyi sekste buldular özgürleştiler
@pink339 dogru
Doymak degil de başka kız mı yok niye pesden koşalım? Hiç sevgilim olmadı sevgiye açım ama hicbir kızın peşinden koşmam çünkü başka kıza yürürüm reddedilirsem
Erkek kadın meselesi değil de insanlar ne istediğini bilmiyor. Öyle olunca da herkes anında gömülüyor
Yeterince sorunlar var kızlar heryerdeler zaten abaza olmayan herkes istediğini alabiliyor neden koşsun ki
Çünkü artık soydular. Burdan bütün hemcinslerime söylüyorum biraz ağırdan alın her şeye inanıp atlamayın hemen biraz sakiiiinnn
Etraf kadınla dolu. Kadınlar için etraf erkekle dolu.
Canım sevgilim benim için yıllarca koştu. 5 yıldır sevgiliyiz. 😇
Yakısıklı olsaydı kosmaz , naz cekemez sıktr git der 😁😁
@Atlas_du harbiden öyle olurdu büyük ihtimalle yakışıklı değil
@busted123 kopil bişeydir 1,70 boyunda 😁😁😁
@Atlas_du Kanka sadece boy degil öyle yıkık ki yıllarca koşmuş bak ozguvensiz bolluk hissiyatı yok kız kesin alfa erkek bulamadı bununla sevgili olayım dedi kızıda anliyorum hAhah
Gerçek aşkı veremeyeceğinizi bildiğimiz için. Çünkü siz altın ev araba daire yazlık kışlık at yat kat gibi maddelerle mutluluğu bağdaştırdığınız için...
kovalayan kovalıyor kovalamayanın elişnde seçenek çok
Artik kadinlar kolay av olmuyor cunku. Kendi ayaklari uzerinde durabildikleri icin onlarda artik avci seciyor.
daha dur bu bişey degil, 10 yila erkek falan bulamiycaniz. suratiniza kimse bakmayacak. siz devam edin boyle:D
Kardeş versek suç vermesek suç
Hâlâ bakire isterim kafasındasınız
ah ne buyuk lutuf. vermiş.. evet, bunun karşiliginda bir ton tatava, isyan, küfür.. bu piyasa sizin organinizin degerini çok yukseltti.. ama 10 yil sonra, erkekler daha degerli bi hayat yaşayacak.. o zaman da siz, keşke bir tane adamla guzel ve anlamli bir iliski yasaydim diye iç gecireceksiniz.. ki geçiriyorsunuz da.. siz feminist takilmaya devam edin. özgurce verin.. ama asla, sevginizi, emeğinizi, sadakatinizi, gerçek dişiliginizi vermeyin.. gerçek dişiliginizi, aptal saptal heriflerle çarçur edin.. inan benlik bir durum yok, benim umrumda degil.. ben piyasa izlenimimi soyluyorum sadece...
Ne feministi ya mal misin
Feministlikten nefret ediyorum ben
Ayrıca bu ülkede de bir gelecek görmüyorum iyice fakirlesecegiz
ben görüyorum.. bir kaç sağlam adam, bu ulkenin gelecegine etki edicek.. ve yeni kuşak ok gibi gelip, delicek bu düzeni.. biz de onlara destek olucaz.. feminist olmayabilirsin, ama genel gidişat bu.. ben turkiyede evlenmeyi dusunmuyorum. beni bu hale siz getirdiniz:D yarin eğer kadinlar yalvarir ve arkamdan kufrederse, evet bu sizin yuzunuzden oldu.. piyasada sadik bir kadin kalmadi... yea muck
youtube.com/channel/UCvtCWSkk4lv-5CI5Iw4Q4WQ
youtube.com/channel/UCGpMh6OAv842v65ND_ctMuA
Bu adamları takip et erkeklere güzel tavsiye veriyorlar
teşekkurler, artik basit kizlari nasil becerebilecegimi biliyorum. yaşasin. en buyuk Arzum buydu..
Haklısın kardeş dedikleriniz çok doğru işine gelmeyen kızlar böyle konuşur
Namuzsuzluk arttı güven bitti kızların çoğu kaşar oldu benim sebebim bu
Dislike lara bak hele sizi gidi namıssızlar 😆
Kadınlar da koşuyor artık gerçi onlar alfalarin peşinden giderler olan yine betalara olur
valla ben koşuyorum sürekli tersleniyorum. halbuki kaba ve görgüsüz de değilim yani.
Artık çoğunluk ilişki yerine cinsellik peşinde koşuyor, sebep bundandır.
Bu zamana hiç olmadı bundan sonra da olacak gibide değil zaten
Sapıklar koşar peşinden. Düzgün adam 1 sefer dener olmadıysa zorlamaz.
Kızların erkeklerin peşinden koşması. Sonra da kendilerini nimet sanıyor fasülyeler😀
Erkekler koşarken siz kendinizi bir şey sanmıyor muydunuz?
Dolandırılma ihanet iftira müşteri den çıkan çocuk başka bişey göremez erkek bıktı
Özgürleşme adı altında kadın ulaşması kolay bir meta haline dönüştü.
Neden koşalım ki? Kalp, kalbe akar.
Kim demiş koşmuyor hem de çok koşuyorlar
Kendi değerlerini düşürüyorlar yazık ediyorlar.
@Emirwww24 ne alakası var şimdi?
Evet çok alakası var. Sen anlamasan da alakası var.
Bu arada ben kadın peşinde filan koşmuyorum. :)
@Emirwww24 ben demedim ki koşuyorsunuz koşan çok erkek var ben doğru bulmuyorum kızlar şımariyor çünkü en tatlısı bile
Biz koşunca sanki değer görüyoruz da çok...
Siz de şımarıp kendinizi vazgeçilmez sanıyorsunuz işte hemcinsini savunma.
@Emirwww24 bak şimdi dedikleri mi yanlış anlamışsınız koşmasılar diyorum koşunca kızlar kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyor savunduğum yok yeriyorum. Ben öyle bir değilim
Sen tabi erkek koşar deyince ben öyle anladım.
Her neyse.
Kız seviyorsa zaten zorluk çıkarmaz karşı tarafın duygusunu suistimal etmez.
Ben bir erkek olarak kendimi de küçük düşürmem...
Neyse insanlar bok gibi zaten. Aşk meşk yalan.
@Emirwww24 bu konu da size katılıyorum işte ben de bu yüzden kimseyele sevgili olmadım olmayı da düşünmüyorum şimdiki sevgili İlişkiler hep cinselik üzerine kurulu bundan ötürü soğudum kimse kimseden üstün değildir arkadaşım kendini üstün görenler farkıda değiller ki alçakta olduklarının.
Bu arada ben en kezooosuu demek istedim sistem tersine çevirmiş
Sen madem benimle aynı düşünüyorsun neden tabi ki erkek koşar dedin?
@Emirwww24 çünkü en çok erkekler koşuyor da ondan elbette koşan kadında çok var ama erkekler daha fazla
Ben koşturan kadını da sevmiyorum. Seviyorsa söylesin olsun bitsin.
Oyuna gerek yok.
Onun için peşinden koşmaya gerek yok kimsenin. Kendi değerimiz düşmesin diye.
@Emirwww24 bence ne gerek var birinin kendini peşinden koşturmak ukalaca geliyor bana
Ben o peşinden koşturanlar için şöyle düşünüyorum.
"Birinin seni sevmesi, senin bir başarın değil. Bunun nesiyle övünüyorsun ya da egon tavan yapıyor acaba? Seni sevmeyebilirdi de. Koştura koştura karşıdakinin sevgisini tüketeceksin ve en sonunda yalnız ölüp gideceksin..."
@Emirwww24 Emircim seni tebrik ederim sorumda konuşmadigin üye kalmadı 🤦♀️😂
Hah şimdi sıra sana geldi.
@pilly_bhebek Erkekler peşimizden koşmak zorunda diye beklersen daha çoook beklersin... :D
@Emirwww24 Haha tamam. Umarım bu finaldi 😄
@Emirwww24 tamam da size kim yaştakk bu kadar negatifsiniz?
Bilmem. Sonradan oldum öyle herhalde.
@Emirwww24 aman boş ver takma kimseyi bırak böyleleri kendi egosundan boğulsun
Sadece aşk için değil ki.
Ben dünyayı da gereksiz görüyorum yaşamayı da anlamsız buluyorum.
@Emirwww24 dünya boş değil dünya da boş yaşayan insanlar boştur. Dünya da yaşamak için bir sürü sebeb vardır yanlış düşünüyorsun arkadaşım neden böyle düşünüyorsun ki?
Valla covid süreciyle öyle nihilist gibi oldum ama bilmiyorum onu da.
Biraz tutarsızım yani. Hissim öyle. Boş şeyler için uğraşıyoruz bence...
@Emirwww24 nihilist sen Allah 'a da inanmıyorsun o zaman? Yanlış düşünüyorsunuz bu evrenin ve insanların bir amacı var hiçbir şey anlamsız hiç olmaz
Nihilist değilim.
@Emirwww24 tamam anladım. İyi geceler dilerim
İyi geceler. Düşüncelerim karışık.
Tuba emin ol cinsellik amacı olmayan efendi karakterli düzgün adamları seven kız yok
Nedeni dulu evlisi bekarı kız olanı hemen hemen hepsi aldatıyor çünkü sevgi o neymiş diyorlar kadınlar sevince deger verince poposu kalkıyor 😉
Belki çok çabalamıştır bakmış olacağı yok ondan peşinden koşmuyordur.
Çünkü devir değişti kadınlar erkeklerin peşinden koşuyor
İlla biri peşinden koşmak zorunda mı insan gibi iletişim kurmak varken
Yüzyüzeyken konuşuruz- Sandal💞
@aynenyya 😊😊
Özgürlüğün şarkısı nefis bi his
Tak kulaklığı çık dışarı son ses ac yürü yağmurlu bı hava da
Teknoloji geliştiği için artık erkekler irtenetten buluyor kız
Saçma sapan işler, ondan
Düzen değişti kadınlar koşsun artık usandık biz şimdi sıra sizde.
Koşmaz evet. Erkekler erkeklerinde kendine göre sebepleri oluyor. Zengin kız arıyorlar artık. Herkes öyle. Bayana sorsan o da diyecek ki, çok zengin erkek isterim. Artık her şey paraya dayalı oldu. Bu devirde.
Sahte kız hesabi açtım dün Instagram'da şu an 50 takipçim var mesaj kutumu sen düşün
O birseyler alana kadarki ilgi
Istedigini alırsa ya da alamicani anlarsa direkt engeli çakıyorlar
@pink339 çoğunluğu evliydi ha
Günümüzde takdik değişikliği daha verimli oluyor. Tek başına kalmak gerçek fikirleri ön plana çıkarmakta daha başarılı oluyor.
Lütfen koşun durmak saglıga zararlıdır
Shshsjsjsj 😂😁
😁😁
Güzel olsan koşarlar ;)
ne gerek var kadınlar zaten uçarak gidiyor ne gerek var
Paran araban iyi meslek varsa kadınlar koşuyo ne gerek var erkeğin koşmasına
Çünkü kadınlar da aldatmaya ve para Avcısı olmaya başladı hepsi menfaat…