AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
neden koşsun ki hepsi kendini bi şey zanneden kezban
Çok fazla naza çektikleri için :) fazla naz aşık usandırır :)
Kadınlar çok naz yaptıkları için olabilir bence bir müddet sonra insan bıkıyor koşmaktan
Bence kadınlar eskisi gibi değer görmüyor. Sevilmiyor.
Kadın çiçektir anlayabiliyorsa
Esas erkekler sevilmiyor. @itbritneybitch
kimse kimsenin peşinde koşmak zorunda olmadığı için
Bundan sonra böyle yapacak bir sey yok kime güvenim peşinden gidicez burnu havada
Koşmamıza gerek kalmadı artık kızlar kucağımıza geliyor
Herkese merhaba. Kendi açımdan konuşuyorum. Benim gururum çok büyük. En fazla 1 kere söylerim olursa olur olmazsa hiç uğraşmam. Kimse benden üstün değil. Ben kimsenin peşinden sürünecek tipde değilim.
ortalık eskort kaynıyor ver 200 tl mik mikebildiin kadar kızlarda parmaklasın kendini
Şimdiki kızlar ne isteseler yapıyorlar
Nasıl yani
@oski35 gitmesin diye cinsellik, birlikte yaşama vs kabul ediyorlar...
Hep cinsellkmi yani
@oski35 vs dedim bir çok örnek verebilirim
Konuşur konuşmaz fotoğraf isteği mesela ya da geç cevap veren sürekli bir sürü daha sayarım
Tkp atarmısın bana
@oski35 üzgünüm atamam
Neden
@oski35 konuşmıycaksak atarım
Ne alaka ya
@oski35 niye istek atıyım anlamadım
Konuşmak içinse o yüzden atmıyorum başaka bir şeyse sen söyle
Atmanı istedim işte
En çirkinin bile gotü kalkıkta ondan
Kim uğraşacak kezbanlarla valla açıkçası egonuzu tatmin etmek için başka yere gidin zamanında çok koştu abazanlar
Kadınlardan fırsat kalmıyodur bence
Önce koşmuş sonra akillanmistir 😉🤣😂🙃🙃
Çünkü daha büyük sorunlarımız var
kızların istekleri bitmiyor.
Bu doğru mu? Doğruysa güzel haber.
Birazda kadınlar çabalasın hep mi erkek çabalicak
Çünkü dünyada bir tane kadın olmadığını fark ettik
Çünkü kadınlar kolaylaştı o yüzden
Saçmalık çünkü peşinde koşturmak nedir
Çünkü artık siz koşuyorsunuz :d
Ülke seviye atlamış ohaaa
Neden koşsun beygirmiyiz
Daha önemli dertler var.
Haydaaa kossak suc kosmasak suc yav 🙄
Gerek yokki böyle şeylere😁
Çünkü Gay olmaya başlıyorlar özellikle Yakışıklı olanlar Gay oluyor kadınlara acı ama gerçek
bu da var doğru
@cicimod Ben biseksüel olduğumu yeni yeni keşfediyorum hem yakışıklıyım kadınlara hala ilgim var ama Yakışıklı erkek görüncede değişik geliyor
o zaman psikoloğa gidin derim.
@cicimod Ben kadınlara cinsel olarak şu an çok düşkünüm ama duygusal olarak hislerim eskisi gibi yok
duygusal olarak hissin olmaması hemcinslere olmasını gerktirmez. belli ki sağlınızda sorun oluşmuş. hormonal sıkıntı olabilir yanlış yerlere sapmak yerine doktora görünmeniz ii olacak.
@cicimod Askerlik bitsin giderim
inşallah sağ saglim dönersiniz kardeşim
@cicimod 45 günüm var
askerde her gün önemli sağ sağlim tezkereler inşallah tüm Mehmetçiğe KS halından selamlar :D
halkından*
@cicimod Sağol 😊
sen de sağol kardeşim
Olması gereken buydu zaten.
Artık kadınların genelde bir den fazla sevgilisi var çok fazla kapris çok fazla ilgi herseye kırılıyorlar erkekten hep daha fazlasını istiyor lar
Bu soru her kişi için değişir
Genelleme yaparsak bıhgtık yaa valla vak bıhgtık
Yeter artık bize de teklif edin modundayız😀
herşeyin cok basitleşmesi, kolay elde edilmesi ahlaki degerlerin sıfırlanması, haliyle türk gencleri bu yüzden evlenmeyi bile artık düşünmüyor...
Avın peşinden koşan avcı beceriksizdir vuramadığı için kovalar onda da yakalayamaz. Becerikli avcı ya tek atışta vurur ya da tuzağına çeker :)
cunku artik kadin kosuyor 😄
Rolleri değiştiren fabrika hataları türedi.
Kadınların peşinden koşalım egolarını okşayalım diye mi varız biz erkekler?
Ne rolüymüş bu?
@Emirwww24 😂
@YavrummmBabanNereli Komik olan nedir anlamadım.
@Emirwww24 Alışılmışın dışında hareket eden insanlara fabrika hatası deriz. Erkek veya kadın olarak düşünmeyin.
Kadınların alışık olduğu gibi peşlerinden koşmayan erkekler fabrika hatası, erkeklerin aklışık olmadığı şekilde peşlerinden koşan kadınlar fabrika hatasıdır.
Ben de koşmadığım için ben de hatayım o zaman.
Ayrıca da benim soruma cevap değil bu yazdığınız. @superpsikolog
@Emirwww24 hiiç☺️
@YavrummmBabanNereli Merak ettim
@Emirwww24 biraz atarli giderlisin ona güldüm😂
@YavrummmBabanNereli Bu soruda biraz öyle oldum. Öyleyim ama elimde değil
@Emirwww24 Siz sorunuzu yeniden okuyun isterseniz :)
Kadınların peşinden koşalım diye mi varız dedim.
Siz de olayı fabrika hatasına bagladiniz
Ben de diyorum ki birilerinin peşinde koşarak mı yasayacaz?
@Emirwww24 Sizde koşmayacaksınız, kadınlarda. Ancak alışılmış olan ise birilerinin koşması ve bu sebeple koşmayanlar fabrika hatası olarak kabul edilir.
Valla isteyen öyle kabul etsin.
Ben kendim olduktan sonra başkası ne kabul ederse etsin. Çok da umursamaya değmez. Fabrika hatası kabul etmekle kalmıyorlar onların istediği şeyleri yapmayan erkeklere sen erkek değilsin adam değilsin falan. Hakarete kadar gidiyor.
@Emirwww24 İşte o hakareti ettiği anda ben buyum deyin. İşine gelmiyorsa kendi karakterine uyanı bulsun.
Kadın peşinde koşma olayını kimisi de doğadan hareketle bizim de yapmamız gerektiğini söylüyor hiç anlam veremiyorum. İlkel gudulerle yaşayan hayvanlar değiliz tek amacımız karşı cinsle beraber olmak değil. Neymiş doğada öyleymiş. E sen şehirde yaşama git ormanda yaşa.
@Emirwww24 İnsanlar, ne birinin peşinden koşar nede koşturur. İlkeler, duruşlar ve karakter uyumlu ie iki insan birbirine doğru gelir. Birinden ğeşinden koşmak veya birilerini koşturmak av ve avcı ilişkisidir. Avcı avını yakaladıktan sonra av için geçici bir süreç olarak mutluuluk ve ardından hüsran başlar.
Mesela doğada çıtalar avlarını pek sık bir şekilde kendilerinden güçlü yirticilara kaptırir. :D
Aşki doğayla bagdastiranlari anlamıyorum ya...
@Emirwww24 İnsandan bahsediyoruz, hedefler anlaşılsın ve herkesin akıl seviyesine inilsin diye betimlemeler yapılır. Ama bazı akıl seviyeleri için baya baya bize uzun halatlar lazım, çok altlarda kalıyor bazen seviye.
Herhalde o bahsettigin akıl seviyeleri yerlerde olanlar, doğanin kanunu bu, doğada böyle filan diyenler.
Değil mi?
@Emirwww24 aynen öyle. Aslında doğanın ve yaşamın kanununda her şey kendi değerini hakeder, bunun dışında kalan her düşünce hatadır
Peki erkek ile kadın arasındaki aşkı niye av ve avcı olarak goruyorlar ki soruda bile var yani.
Her yerde söyleniyor.
Erkekler avcı konumundadir kadın avdir. Dolayısı ile erkek ugrasacak erkek kadının peşinden koşacak kadın yüz vermese bile vs..
Ne bu mantığın kaynağı?
@Emirwww24 Aşk, ruha ilerler ve ruhun ne avı nede avcılığı vardır. Bu benzetme bedene sahiplik manasında yapılıyor, aşk değil asıl olan, cinsellik.
Özelden yazissak daha hızlı olur bence. :)
@Emirwww24 bu mantigin kaynagi ferhatin sirin icin daglari delmesinden, mecnunun leyla icin mecnun olmasindan kerem ile asli vs hikayelerinden kaynaklanmasi muhtemel. Dünya klassikleri vardir ya bu hikayelerde türkiye klassikleri gibi
@Emirwww24 Tamam yazayım size.
@YavrummmBabanNereli Onlar da palavra ve sadece erkekler çabalıyor yine... Kadınlar hazira konuyor o hikayelerde de.
@Emirwww24 ama yasanmis seyler bunlar 7den 70e illa duymustur herkes öyle 2021in bos yaz dizileri gibi unutulup gidecek cinsten degil bu hikayeler.
@YavrummmBabanNereli Sonucta dediğim gibi. Erkekler çabalıyor kadınlar bir şey yapmıyor
@Emirwww24 yani cogunluk böyle olsada tam tersi de vardir illa..
@Emirwww24 olur mu ama, Leyla bir kazan helva yapıyor halka dağıtıyor ve Mecnun ondan helva istiyor.
@YavrummmBabanNereli Valla peşimden gelsin diye bekleyen bir kadın karşıma çıkarsa uğraşma ihtimalim çok düşük.
Uğraşıp ne elde etcez ki zaman kaybı.
@Emirwww24 sen aska düsmedigin icin böyle düsünüyorsun. Ne elde edecegiz ki diyorsun herkes ayni, birbirinden farksiz senin icin ama bi asik ol hele sirf asik oldugun kadinin oldugu ortama gidiyorsun diye ekstradan süslen püslen vs. o zaman anlarsin askin ne oldugunu.
@YavrummmBabanNereli Sen aşık olmuş olsan bile kadın olduğun için büyük ihtimalle cabalamadin. Erkek ve kadın rolleri varya klasik...
@Emirwww24 benim bir arkadasim vardi kiz siniftaki oglana platonikti. Oglanin onu sevmedigini bile bile gitti söyledi ona. Yani bazilari adim atar bazilari atmaz.
@YavrummmBabanNereli Sevdiğini söylemek, belli etmek işi cinsiyet meselesi değil artık.
@Emirwww24 mesele illa bir kadinin pesinden kosmak degil. Kime asik olduguna bagli. Bazi kadinlar var onlar erkeklerin pesinden kosmuyor ama sevgilisinden bilmem nesinden dayak yesede seviyorum diyor birakmiyor. Tipki yüz vermeyen kadinlarin pesinden kosan erkekler gibi iste. Sonuc olarak ayni sey ikisi de
@YavrummmBabanNereli Şu an aşık değilim. Dua et de aşka bulaşmayayim
@Emirwww24 24 yasina kadar 1 kere bile hic asik olmadin mi gercekten?
@YavrummmBabanNereli Daha 21e yeni girecem ne diyon gülüm?
Hem ben onu demedim ki dua et de aşk denen illet bulasmayalim dedim.
Pardon 20*
@YavrummmBabanNereli Kiz arkadaşım oldu da aşk denebilir mıydı bilmiyorum. Karışık mesele neyse işte dua et de aşka bulasmayalim.
@Emirwww24 dua etmeyecegim.☺️😌
@Emirwww24 düs aska da gör gününü😂😂 saka saka asik olmak güzel bir sey dogru kisiyle ask yasarsan ön yargini kirar
@YavrummmBabanNereli niye yav?
@YavrummmBabanNereli Bakariz.
Tartışma ne uzamış be 😀
Bi an sandım belki bu tartışmanın sonu yok oh çok şükür sonu varmış
@Tubaacelyaaa Hep biz mi koşucaz ama dimi doğru..
Biraz da siz uğraşın.
Ayrıca tartışmadan size ne ki ben tartışmayı çıkardım...
@Emirwww24 tabi erkek koşar kadın koşarsa kaşar durumuna düşerek koşmazlar
@Tubaacelyaaa Ben koşmuyorum kadın peşinde ve bunu @superpsikolog ile konuştuk.
İnsanlar arasında koşturma durumu varsa o iş çıkarcılıktır aşk filan değil.
@Emirwww24 şimdi erkeklerin tek derdi de bu kızlar da yüz veriyor maalesef
@Tubaacelyaaa Sen zor kadın rolünü oyna o zaman haydi yürü.
@Emirwww24 abicim sen hasta mısın? Beni neden gereksiz yere sövüyorsunuz? Her kız aynı mı? Değil tabi beni o basit kızlarla sakın aynı kefeye koymayiniz.
@Tubaacelyaaa Yok hasta değilim sadece bu konuda içimi dökmem gerekti hepsi bu.
yoksa bu site de içindekiler de umrumda değil zaten.
@Emirwww24 tamam dostum sakın ol
@Tubaacelyaaa Ben kendim olayım da geri kalan kadın ve erkekler ne halt yerse yesin. Ben ne peşimden koştururum ne de birinin peşinden koşarım.
@Emirwww24 helal kardeş sana 👏👏kendinden ödün verme
onca dert varken bir de kadınlar eklenmesin :)
Koş koş nereye kadar elimize veriyorlar
Buna değer bir kadın yok ta ondan..
Kadınlar çözüldü, erkeklerin oyuncakları olmuş
Neden böyle düşünüyorsun bana hala koşuyorlar
Kendilerini degersizlestiriyorlar. O erkeklere üzüldüm şu an.
Artık kadınlar koşuyor
Sosyal medya icat oldu mertlik bozuldu. d
Bi dünya koşan var zaten siradanlasmamak lazım
Çünkü çok yordunuz. Değer verdikçe şımardınız.
Yoq yaw kosuyorlar boh bile isteyen var kadından
Çünkü artık kadınlar erkeklerin peşinden koşuyor.
Geçim sıkıntısı diyelim
Fazla naz aşk usandırır 😂
Fazla naz aşık usandiriyor çünkü
Çok naz aşık usandırır.
Hayatta dusunecek daha önemli seyler var
Onlarında totosu kalktı 😂
Bir tek siz değerlisiniz zaten erkekler değersiz hep...
Sizinki kalkık değildi zaten erkekler peşinizden koşarken.
Dişil oldular bence😂
skr len
O anlamda değil herkesin içinde dişil ve eril var ama bu yüzyılda çağda ya da kadınlar daha eril yönü baskın oldu
Erkekler daha kaprisli, tripçi olmaya başladı genel olarak.
morelim bozuk konuşalımmı bana mesaj atsana dişi kuuş
Kadınların bitkinlik veren halleri.
Ayse olmazsa Fatma olur Lale olur kafasındalar
Kadınlarda erkeklerin peşinden koşmuyor ama !!!
Kadınların çabalaması daha çok zevk veriyor
sirf sevdigimden neler yapmadim ki hala yaparim
Her kadin icin çabalıyorlar secenekler çoğaldı
Hiçbiriniz için koşmuyoruz aslında. Egolandığınız için.
@Emirwww24 peki
Değmezsiniz de zaten. Vakit kaybı kadın peşinde koşmak...
Çünkü seçenekleri çoğaldı