Erkekler neden artık kadınların peşinden koşmuyor? Modern çağ ile beraber ilişkilerdeki roller değişiyor mu?

#orkide
Erkekler neden artık kadınların peşinden koşmuyor? Modern çağ ile beraber ilişkilerdeki roller değişiyor mu?

#orkide
Artik isteyen ve seven koşuyor. Eskiden kizlar bir erkegi sevse hoslansa bile diyemezdi. Onun gelmesini beklerlerdi. simdi kendileri gidip diyor senden hoslaniyorum diye. Onun disinda ask sevgi gibi saf duygularin icine ettiler. Hem erkekler hem kizlar. Bu duygular o kadar basit oldu ki.
Hem kadina hem erkege ulasmakta o kadar basit hale geldi ki. Hani evet erkeklerin secenekleri çoğaldı ama ayni sekilde kadinlarin secenekleri de cok fazla. Kadinlarin ellerinde de eskiye oranla bolluk var, kadinlarin da aldatma oranını yukseltecek kadar bir bolluk.
Yani artik erkekler bile bastan cikarir hale geldi. Erkekler ya kadin evliymiş falan dinlemeyip kadini arzuluyorsa gidip bir seyler yapmayi dener hale geldiler. Hem erkeklerde hemde kadinlarda secenek fazla. Ben biraz iki cinsiyetten bahsetmek istedim soru tek cinsiyete yönelikti ama.
Yani aslinda kimse kimsenin pesinden kosmuyor bence. Kimin eli kimin cebinde belli degil gibi bir durum var. Umarim guzel seven insanlar kalmıştır. Cunku bu dönemin midesizligine ve doyumsuzluguna denk gelmek kesinlikle istemezdim.
Çünkü ilişki sistemi değişti. Eskiden çıkma teklifi vardı ve bir sürü kişi ile konuşup adını flört koyma durumu yoktu. Şimdi bir erkek veya kadın, o yoksa bu var kafası ile konuşuyor insanlarla. Bu düşünce yapısı değişmedikçe, daha çok erkekler neden böyle? Soruları açılır. Çünkü bu durumlara fırsat veren, karakteri yozlaşmış kadınlar türedi.
Cevap
79Cevap
Devir değişti artık biz erkeklerin peşinde koşuyoruz🙈
Selam gadası 🙃
Bence kadınların erkeklerin peşinden koşma zamanı geldiği içindir.
Kadınlar erkeklerin peşinden koşuyor artık. tabi ki yakışıklı olanlarından. çünkü kızlar genelde hep reddederler. bu yüzden
Kesinlikle, özellikle de sosyal medya yaygınlaştı yaygınlaşalı yani artık birbine ulaşmanın kolay olduğu, seçeneklerin çoğaldığı bir evredeyiz. Emek, özveri, fedakarlık kavramlarının unutulduğu ve neredeyse tamamen değersizleştirildiği bu dönemde doyumsuzluk had safhaya ulaştı. Kadınlar önceden "istediğimi yapmazsan seks yapmam" mantığı ile erkeği cezalandırırken artık bu silahlarını kaybettiler. Çünkü erkeğin elindeki seçenekler çoğaldı ve az emekle çok fazla verim almaya başladığının bilincine vardı, dolayısıyla istediğini alamayan erkek kadını ilgisizlikle cezalandırmaya başladı vs vs derken. Kadınlar ilgiye aç hale gelince erkeğe olan rağbet arttı. Bu durumda erkek 1-0.
Siz adam gibi adam dürüst dobra erkekleri bırakıp nerde zengin, züppe, üçkağıtçı , çenesi karı gibi çalışan kim varsa onların peşinden gittiniz, yakışıklı olsun, parası olsun önemli değil dediniz, dürüstlük aramadınız. Saçı yok dediniz bakmadınız, tip yok dediniz beğenmediniz, şimdide niye peşimizden koşmuyorlar diyorsanız alın öyle erkekler size lâyık tam yapınıza karakterinize göreler işte, siz evlenilecek değil, eğlenilecek insan aradınız. Kalbinin güzelliğine değil, yüzünün ve parasının güzelliğine önem verdiniz. Biz böyle bekar kalsakta bir şey kaybetmeyiz, bize koymaz nasıl olsa alıştık artık. Siz ama kaybettiniz, kaybetmeye mecbursunuz ve kaybetmeye de devam edeceksiniz.
Seçenekleri ve imkanları çoğaldı o yüzden. O olmazsa diğeri olur kafasindalar.. Gerçek sevmeler ekmeği tuza banmalar felan Onur Akının şarkılarında kaldı sadece , şimdiki aşklar tek kullanımlık paketler gibi raflarda.. aç at
Şöyle eskiden bir yaş grubu vardı evlenmek vardı kızlar rahat değildi erkeklerde peşlerinden koşanlar dı simdi kimse evlilik düşünmüyor cinsellik önemli değil isteyen istedi yerde kalıyor erkekler o yüzden kimsenin peşinden koşmasina gerek yok ben yaşadığım şehir için yazdım İstanbul kadikoyde sahilde 12 sonra sabaha 6 7 ye kadar herkes içiyor kim kimde kalmış kalmamış sorun yok ertesi gün hayat devam. ediyor
Artik heves meves kalmadi yoruldum bi siralar konustugum bi kiz vardi cikmaya basladik iste bulusmalarda zirt pirt mesajalr geliyodu telefonuna bakmak istemedim kisitlayacagimi veya kotu hissedecegini dusundugumden iste arkadaslardan duydum bir ton flortu varmis biz sevgiliyken bende de artik guven kalmadi hic bir bayana karsi eminim ki cogu kisinin basina gelmistir bu tur olaylar baska erkekler yakalamistim kendi gozlerimle goruncede iliskiyi noktaladim bu zamanda bagli kiz var mi avr ama zor bulmak hele pandemiden sonra 😐
Çünkü yeni dünyada erkekler erkekliklerini, kadınlar kadınlıklarını kaybetmeye başladı. Artık kimse üzerine düşen rolü hakkıyla oynamıyor. Fakat sen benim hakkımı ben senin peşinde çok koştum. 😎🙄
Seni tenzi ettim aşk bahçem :)
benimle ilgili kısmı ayrıca değerlendirip k0nuşuruz gelelim kadın kısmına bi kadını sevsem sıkılmadan bıkmadan bana sadık kalırmı s0syal medya denilen illetten uzak kalmayı kabul edermi 0rasını burasını gerdirip silik0nlatmadan alışveriş çılgınlığında 0lmadan bardan disk0dan clubdan uzak durabilirmi benimle kendi küçük mutlu dünyamızda yaşayabilrmi kaldımı bunları yapabilecek bi kadın
Yıllardır erkekleri itip kaka kaka kızlarla uzun süreli ilişki kurmayı enayilik haline getirdiniz de ondan... erkeklerin ilişkide gücü ve otoriteyi temsil eden işlevini sadece para harcamaya hesap ödemeye indirgediniz... olacağı buydu ama bu daha iyi günleriniz
ne koşacağım ya hayat eşit şartlar eşit kimse kimseden üstün değil. Peşinden koşmak ne demek oluyor. Hiçbir kadın öyle kadın peşinde koşan erkeği adam yerine koymaz. Kadınlar kendi egolarını tatmin etmek için abazan tipleri peşinde koşturmak istiyor
Zamanında çok koştuk yorulduk.. Şimdi roller değişti..
Peşinde kosulacak zuleyha vardi da yusuf mu bulamadik...
Ugruna dag delinecek sirin varda ferhat mi bulmadik...
Çöl bulmak kolay leyla nerde leyla...
Pesinde kosulacak hatun varsa koşarım ben önemli olan kavusmak da degil o kadar degerli oldugunu hissetmek lazim
Birbirinin peşinden koşan insanlar sağlıklı insanlar değil ki. Kimse kimsenin peşinden koşmasın bence. Birbirimizi tanımak istiyorsak gelelim ortak bir yerde buluşalım, gezelim, kaliteli güzel zamanlar geçirelim işte. Neyi zorluyorsunuz.
Toplum tabuları yıkılıyor diyelim. Kadınlar geçmişten günümüze hep pasif olarak yetiştirildi, aman adım atma sen kız tarafısın, o senin peşinden koşacak gibi gibi eski nesil algılar yavaş yavaş yıkıldı, yıkılmaya da devam ediyor.
İş yok, para yok ve dökecek bir varlık yok nasıl koşsunlar ki.. Her paltformda biri ile konuşunca hemen para isteniyor.. Şu anda arkadaşlık isteği daha çok kadınlardan geliyor çünkü onlarda güvenecek erkek arıyorlar..
Roller değişti de ondan. Artık kadınlar elde etmek istediği erkeğin peşinden koşuyor. Hatta başkasıyla mı birlikte hiç umrunda olmayıp ayırmaya kalkıyor. Çok fena bir kesim var.
Peşinden koşmakla, köpeklik yapmasını beklemek arasındaki ince çizgiyi hiç ettikleri için.
Günümüz kadınları kendine süs köpeği arıyor daha çok, erkek adam değil.
Erkekler kızların peşinden koşmaktan bıktılar. Net bir şekilde söyleyebilirim. Artık bu devirde peşinden koşanlarda ya çok seviyordur ya da kendisine saygısı yoktur.
Artık çoğu erkek verdiği değerin karşılığını alamadığını farketti bu yüzden artık çoğu kişi yalnızlığı tercih ediyor bekarlık sultanlıktır diye boşuna dememişler
Herkes biseylerin peşinden koşuyor, kadinlarin peşinden olmazsa paranın peşinden kosuyorlardir 😅Zaman zaman döngü değişir. Bireysellesme artıkca kosmalar her iki cins içinde durucak
Cunku kadinlar olarak kendimize eziyet ediyoruz her gecen gun birbirimize benziyoruz bu yalan degil estetiklerle vs. Bu yuzden onlar da gittikce göbeklerini saliyorlar ve umursamiyorlar.
Feminizm ve müttefiki olan toplumu cinsiyetsiLeştirme akımlarının erkeği işlevsiz hale getirmesinin doğal sonucu
Bıktılar. Peşinden koşmayla bu işlerin olmayacağını anladılar bir de fazla uğraşın taciz olacağının farkına varanlar oldu
Erkekler koşumuyor önceden çekınen kadınlar artık çekınmıyor evlıler bıle sanal arkadaş ediniyor arada çaya sohbete bıle buluşanlar var 😏
Bıktılar, Avrupa'da duran Türk bayan arkadaşlar uyarıyor sizi daha geçende uyardı biri ama anlayan yok.
Kadınlar erkeklere fırsat vermiyor ki🙃 Artık erkekler kaçar olmuş kadınlardan 😌
Onlar sıkıldı biraz onlar bizim peşinden koşsun diyorlar
Allahtan benim gibi düzgün biri karşıma çıktı
Kızların kendini düşürmesinden hemcinslerime acıyorum
Eskidendi onlar artık isteyen istediğini her zaman bulabiliyor kadın erkek fark etmez
Kadınları koruyan saçma sapan kanunlar yüzünden olabilir
Yoo koşuyorlar ama artık kadınlarla birlikte koşuyorlar 😄
türkiyede fazlasıyla koşuyorlar aslında dfsdfsdf
Bence koşuyorlar ya en azından benim peşimden 😬😂
Eskiden bir gazoz içirebilmek için ne zahmetlere katlanırdık oysaki
Neden koşalım? :) Sevecek birini bulmuşsam yaparım ama gerçekten istemem lazım.
Ben hep böyleydim. Diğerleri de akıllanmıştır belki biraz.
eskidende koşmuyordum bizim gibileri örnek almaya başladılar
Ben zaten bu yaşıma kadar hiçbir kızın peşinden koşmadım
Bu devirde peşinden koşulacak masum kız kalmadı ki koşalım
Bundan 20 yıl sonra erkekler kıymetli olacak kızlar koşacak. Gidişat o yöne dogru gidiyor. Yeni nesil cinselliğide doyuyor kızlı erkekli ortamlarda karı kız muhabbetinede
Niye koşalım ki artık bu zamana kadar koştularda ne oldu koca bir hiç karınların egosunu şişirmekten onlara daha fazla seçme hakkı sunmak artık saçma gelmeye başladı
Çoğumuzun amacı cinsellik çoğu kız da yollu. O yüzden fazla kasmadan zaten kolayca istediğimiz kızı ayarlayabiliyoruz. Sevgi aşk yok. Kızlar kolay basit. Herkes sevisme seks peşinde
Sağol olsun şimdiki kızlar erkeklerin koşmasına izin vermiyorki 🙂 kendileri koşuyor çünkü. Çok fazla yüz veriyorlar bu erkeklere.
Koşarsak işimizden gücümüzden oluyoruz hele ki bu zamanda
ulaşmak kadar kolay olunca koşmuyorlar, biri yoksa başkası var.
Zorunda mıyız? Şahsen ben hiç koşmadım, üşeniyorm yapı olarak
Yorulduk bıktık
Artık yemiyoruz hacı kızı pozlarını
Peşinde koşulacak kadın sayısı hayli az.
Ismarlama ilişkilerle geçiyor zaman.
Oh istediğimiz de buydu zaten kadınların peşinden koşmamak ☺️
Ben de astım ve nefes darlığı var kosmuyorum o yüzden
Her bi boka hayırdır ne alaka ne münasebet çektiğiniz için olabilirmi
Erkekler yoruldu artık karşılıklı eşit bir ilişki istiyor
Kadınlar basitleştiler
🙂
Bravo sebep de bu zaten her şey basitleşti
Her şey ve herkes
Basitleşti🙂
Çünkü bu bi saçmalık neden bi insan başka birinin peşinden koşsun ki kimse kimseye muhtaç değil ben emek veriyosam karsimdakide emek verecek
Biraz da onlar koşsun.
Heee yaaa. Neden boyle oldu harbiden 😠😡
Hemcinslerim artık akıllanıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?