Her Konuşmamda Sapık Muammelesi Görmekten Bıktığımız İçindir Çoğu Kız Onları Ömür Boyu Sevecek Hiç İncitmeyecek Kişileri Abaza Sınıfına Koyuyor Bugüne Kadar Hiçbir Kıza Asılma Tarzı hiçbir şey Yapmadım Ama Birine Saat Sorup Sapık Olduktan Sonra Türk Kızlarına Karşı Artık Tavrım Şoğuk.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Her Konuşmamda Sapık Muammelesi Görmekten Bıktığımız İçindir Çoğu Kız Onları Ömür Boyu Sevecek Hiç İncitmeyecek Kişileri Abaza Sınıfına Koyuyor Bugüne Kadar Hiçbir Kıza Asılma Tarzı hiçbir şey Yapmadım Ama Birine Saat Sorup Sapık Olduktan Sonra Türk Kızlarına Karşı Artık Tavrım Şoğuk.
sizin tribinizi nazınızı kaprisinizi mi çekecektik ortalama 60 yıllık ömrümüzde
Ahahaha ya
Sorma Reis Ya O Kadar Bıkmayız Bıkmayız Ama Kadın Sesinden Bıkarız
artık yarışamıyorlar o yüzdendir. eskiden rakip sayısı ve potansiyeli belliydi :D
Birisi hayır derse diğerine geçiyoruz. Israr edip g0t kaldırmaya gerek yok
Erkekler artık kadınlara nasıl davranması gerektiğini biliyor
Artık kim kimin peşinden koşuyor hiç belli değil
Egolu kadın çok. Ben 1 seneye yakin kostuydum digerinin de 5 ay. Artik cikma teklifi ediym red alinca bitiyor. Ugrasamiyoruz artik yapvaracagima escorta gidiyoruz olay bu.
kosuyorlar ama yabanci kiz pesinde herkes.. Turkiyedeki kizlar pek ilgi cekmiyor eskisi gibi..
Koş koş nereye kadar bizde canız yorulduk artık kendimize bakıcaz
Aklı başında erkek kız peşinde koşmaz zaten
senin peşinden koşmuyor yanş
Yok be kimse koşmuyor pesimden
Kosacak heves mi biraktiniz?
Koşmaya değer değilsiniz çünkü
yeni bir taktik sanirim
Çünkü kadınlar koşuyor
Koşmuyor gibi gösteriyor herkes bir kasıntı ya
İstediğimizle olabilecek imkan var
Erkekler kadına mı doydu acaba?
Kişiye göre degişir bence
Kosuyorum ama yetisemiyorum
Erkekler neden kadınların peşinden koşsun kardeş?
Para
Bakire tercihi 😄
Pipi sünnetsiz ki kosarsam peşinden işin ucunda kestirmek var 😄