AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
252Cevap
Galiba kadinlar erkeklerin peşinden koşuyorlar ondan olabilir
Değerli ise koşulur pesinden
Ne demek koşmuyor? Radarları açıp avını bekliyor herkes. Koşmayanlar da benim gibi artık hayattan ümidini kesenler. Koşsak ne olacak? Sadece rüyalarda. Sonuç: Erken yatıp erken kalkmak en iyisi.
sosyal medya ile başkalarına daha çabuk ulaşabildiği içindir belki hızlı tüketim
Egoları tavan yapmış kızlar adliyede görüşürüz yok sokakta niye bize öküz gibi bakıyorlar bilmem daha neler lafları 10 yıldır kafam rahat
Artık kızlar erkeklerin peşinden koşuyor sebebi de erkek beğendiği kadını alamıyor ama kadınlar beğendiği erkeği elde etmekte zorlanmiyor.
Koş koş nereye kadar yoruluyor insan bir süre sonra çok koşturuyorsunuz ussain bolt değiliz sonuçta😄
Çünkü hayat zorlaştı artık para gerek kadın ile olmak için hele evlilik artık bir araba almak kadar zor..
Önüne yem atılırsa gidip avlanmaz tabii. Her şeyin basitleştiği bu dünyada, insanların basitleşmemesi ne mümkün.
Sizin gibi zorlarla uğraşsak ne elde edecez ki?
Kendinizi av olarak mı görüyorsunuz?
@Limansisler1 Bunların egolarıyla uğraşılmaz. Peşlerinden koşsak vaktimize yazık.
Kimse kimsenin peşinden koşmasın duygularınız varsa cinsiyet meselesi değil bence söyleyebilir insanlar hangi devirdeyiz
itttrrrr gibi koşuyorlar zteb kadinlar artık gavaaatttt seviyor nefret ediyorum bu çağdan
Devir tersine döndü kadınlar erkeklerin peşinden koşmaya başladı çünkü 🙂
Çünkü değmiyorlar. Ayrıca çoğu gereksiz ego kasıyor, kendisini bir şey sanıyor.💆♂️
Yüzlerce mesaj geliyor sanıyorlar ki bi ona geliyor halbuki erkekler hepsine yürüyor ahsga
Kadınlar daha kolay oldu çünkü kendileri kucağa atlıyor.
Bence devir değişiyor tam tersi şeyler oluyor gibi. Sanki kızlar erkeklerin ardına düşüyor gibi bir izlenim bendede var.
Kadınlar daha aktif sanırım bu bir etken olabilir. Eskiden kadın kısmı utanır çekinirdi şimdi tam tersi olabildiğince atak davranıyorlar.
Bence böyle bisey yok ama azalma olmus olabilir. Çünkü yazılan kadına muhtemelen 100 kisi daha yazıyor.
Bence kadınlar sevinmeli bu duruma. Düşünsene nice sahtekar insandan hiçbir şey yapmadan kurtulmuş oluyorsun
Cunku cok kolay herkese ulasmak. Emek vermeden elde edebiliyorlar. Simdiki kizlar cok kolay cunku onlar icin mucadele eden erkek yok. En ufak sorunda baskasina kayiuorlar. Boyle degildi onceden, cok bozuldu duzen.
Çünkü kadınların poposu çok kalktı ve herkes kadınlara yazıldığı için yazmayınca daha gözde olunuyor. Aranan oluyorsun.
Yav kimse kimseyle ugrasmiyor artik elden ele belden bele bunu bilmeyen kertenkeleee cevap nedir iliskiler...
Neden sizin için uğraşalım? Kaldı ki uğraşan taraf da sadece bizken.
Aga niye genelleme yapıyon agaa ugrasma alalalala ugras diyen mi var kardesim ben evde tv izliyom ya
Sizin sevginiz filan hep yalan zaten.
Ula bana niye sardin rlfjdjdh
Neyse işte o kadar önemli olmadığınızı bilin yani.
He tamam sampuan sensin dbkedjdh
...
Ona buna yalakalara prim verenlerle herkese sapur supur bize gelince namuslu moduna donenlerle isim olmaz
Kadınlar koluyor peşlerinden, onlar da unuttu artık kovalamayı. Niye yorulsun o olmazsa başkası olur, kolayı olur sonuçta
Peşinizden koşmak zorunda mıyız ki?
Böyle bi zorunluluk mu var? Biri gider biri gelir kimsenin nazını, tribini, atarını, şımarıklığını çekmek zorunda değiliz
İşim gücüm yok birinin ilgisini çekmek için peşinden mi koşacağım? Bir dünya işim var gelmiş peşimizden niye koşmuyorsunuz. Sizdeki bu kafa olduğu sürece…
Bu olmazsa diğeri olur kafasındalar çoğu kadını zaten kolay elde edebiliyorlar
Sizin peşinizdan koşmak zorunda olmadığımızı hatirlamani tavsiye ederim.
@Emirwww24 peşimizde koşun diyen oldu mu hayır
Deseniz bile kosmazlar zaten merak etme
@Emirwww24 ya ben niye merak edeyim ki afjklshlfka
Kadınsınız diye kendinizi çok yüceltiyorsunuz ondan dedim.
@Emirwww24 sabır sabır sabır asfhlsd kendimizi yücelttiğimiz de yok yahu afhlsd
Her neyse artık.
@Emirwww24 aynen başka üyelerin görüşlerine atlamasanız sevinirim
Valla şu ana kadar pek çok kişinin görüşüne atladım erkek kadının peşinden koşsun zihniyetinde olan.
Ama banane ya ben koşmam geri kalan naparsa yapsın. Koşmak zorunda da değilim.
Koşuyoruz ama hızınıza yetişemiyoruz
@murooo21 akldjhlasfkjshfkdöfhklasdg
@murooo21 Ben koşmuyorum
🍋 çiçeği yalan mı
@murooo21...
Efendim
Koşuyor ama amaç belli.. ayakları kırılsın ki koşamasın!
Çünkü biri olmazsa diğeri olur sosyal medya karı kız dolu insanlar hızlı yaşıyorlar tahammülleri yok
İlişkide çabalayan taraf hep erkekler oldu siz yüz vermediniz biraz da siz cirpinin bakalım...
Benim hoşuma gidiyor zaten şırmartılmamalı kızlar
İyi öyleyse. Kendinizi vazgeçilmez sanmayın.
Kızların egosunu kaldırmayan erkek tercihimdir
Kadınlar onların peşlerinden koştukları için. Gerçek sevgiler yok artık. Seç, beğen, al var.
Ellerini sallasalar başka kadına çarpıcak sosyal medya üzerinden..
Aynen selam naber yazıyom 20-30 kıza sazanın biri iyi senden naber yazdı an üzerine oynuyom bu iş diye , sonra arkası geliyor romantik bir aksam yemegi arkasından otele mi gidelim banamı diyorum , baska secenek yok 😁😁
O kadar hızlı mi artık ya
Eee nolcak ki buluşmaya kadar soruyoz heralde kimsin necisin nerelisin, ondan sonra daha ne konuscazki
Oldu bittiye getirmek bu hahaha 😂
Arz talep meselesi ama asıl sorun ucuz kadınların fazla olması.
Hayatta peşinde koşulacak daha güzel şeyler olduğu için.
Artık herkes çok basit kimsenin kimsenin pesinden koşmasına gerek kalmıyor.
Neden koşalım ya boşuna bin zahmet eziyet neden zora koşayım kendimi paşa paşa yalnız kalırım
Çünkü böyle düşünen kadınların artık hiçbir şeye degmiyecegini anladigimizdan.
Olan kırıntı umudumuzu da kaybettiğimiz içindir belkide...
Kadinlar artik kolay av oldugu icin roller degisti sen olmazsan baskasi olur niye pesinde kossun
Nasıl oluyor ki
Svclkta grsrz. s. s. s
Mesajini gormemek icin
Gereksiz triplere gelemiyorum artık
Yaşla ve deneyimle alakalı biraz da
Dünyada erkek nüfusu azaldı onlar da biliyor ki Mutlaka talipleri çoğalacak
Ciddi misin? Haberim yoktu
Dayıları unuttun sanırım knk tip yaş farketmeden her kadına yazıyorlar
çünkü en çirkininiz bile havalanmış ondan olabilirmi artık adamlar boşuna kafasını zorlamıyor
Çünkü zaman, insan ve kanunlar değişti. Yolda birine saat sormaya kalksanız ve kadın çığlık atıp sapık var diye bağırsa ve sizi tacizde ötürü şikayet etse geçmiş olsun iftiraya uğramış olur ve derdinizi kimseye anlatamazsınız.
Yüz vermiyor ful ego kasiyorsunuz. Yani bencil davranmak istemem ama çoğu kız böyle. Yani kalkanları biraz indirsek direk kendinizi yüksekten satıyorsunuz. Yani biyere kadar ugrasak ilgimizi sürdürsek de biyerde gına geliyor.
Çünkü artık kadınlar para, pul, makam vb şeyler odaklı bakıyor gözleri hep yükseklerde, en ufak faso da da jet hızıyla kaçıyorlar. Bir de kompleksler neyi, nasıl ne zaman şsteyeceği, ne ima ettiği anlaşılmıyor.
Gerek yok ki buna artık.. Kadınlar da koştukları için, yorulmaya gerek yok..
Çabaladığı av başka bir
avcının kollarında uyuyor 😬
Kızlara güven yok kendı ayagıyla olta ya düşmemek içindir
4s kuralını veya kaçan kovalanır sözünü iyi biliceksin
Ahehaha böyle bir şey yok, 1 kadına 100 erkek düşer yahu 😄
Abaza dayı
Gerçek bu, ben söyledim diye değil
Yakışıklı erkeğe 100 kız düşer sana 0
Kızım derdin ne benimle 😃
hiç kimse bulunmaz hint kumaşı değil niye koşturalım
İyi işte zorla güzellik olmaz anlamışlar. Seni istemeyen birini niye rahatsız edesin.
Çünkü tekine değer verip sadık olunda değil şerefsiz olunca daha çok istiyorsunuz
İletişim çağında olduğumuz için iki tarafın da alternatifleri fazla oluyor.
Şahsım olarak buna değecek birinin karşıma çıkıyor olmaması
En basiti bir çok kadının sahte olması, egolu olması ve insanları kullanıyor olması.
Artık erkekler eskisi kadar koşmaz çünkü bıktı sıkıldı usandi yani
Çünkü artık kadınlar alan, erkekler veren taraf oldular 😅
Daha iyi bence zamanında peşimden çok koşan oldu paylaşamadılar beni benim sinirlerim bozuldu hayatımda hep yanlışlar yaptım şimdi gelen Z kuşağı daha şanslı bence kafasına göre yaşıyor.
artık erkekler gay leşiyor. kadınlar da lezbiyen veya erkekleşiyor
dolayısıyla erkeklerin kadına olan ihtiyacı gittikçe azalıyor
Eskine harcanan çabanın tecrübesine ve yorgunluğuna sahip sahip olduğumuz için.